Hei te jotka muutitte saunalliseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:( mä nyt todella kaipaisin oikeita vastauksia enkä hihi-letkautuksia. Sauna helpottaa paljon mun kipuja, mutta täältä kolmannesta kerroksesta on välillä todella kivuliasta mennä piharakennuksessa olevaan saunaan. Ja ei ole hissiä kun talo on vanha. Joten jos et tiedä, ole hyvä ja jätä vastaamatta... kiitos teille jotka vastasitte järkevästi kysymykseeni :)

[QUOTE="sasa";27502124]Ihmisiä ne mamutkin ovat. Et voi tietää, koska itsekin voit apua tarvita. En erottele ihmisiä syntyperänsä, vaan tekojensa kautta. Suomalainen, valkoinen roskasakki, joka elää kelan ja sossun tukien varassa on ihan samanlaista jengiä, jolta voisi tuet katkaista.[/QUOTE]

Niin ne sanoo olevansa vaikka ei sitä monikaan usko. Säästöä pitää saada niin sieltä sitä helpoiten säästöä tulee.

[QUOTE="vieras";27502202]Niin ne sanoo olevansa vaikka ei sitä monikaan usko. Säästöä pitää saada niin sieltä sitä helpoiten säästöä tulee.[/QUOTE]

Ihan yhtä "helpolla" tulee säästöä suomalaisten sossu- ja kelapummien tukihanat kiinni laittamalla.

[QUOTE="sasa";27502253]Ihan yhtä "helpolla" tulee säästöä suomalaisten sossu- ja kelapummien tukihanat kiinni laittamalla.[/QUOTE]

Kelahanat on laitettukin aika monelta kiinni kun on kieltäytynyt 9€ .harjoittelu paikasta, onko säästöä tullut? Ei minun mielestä yhtään, menot on vaan kasvaNUT.

sillon ku muutettiin saunalliseen asuntoon, niin tais ehkä muutaman kympin nousta 3 kk:n laskussa.. en oo tarkemmin kattonut kulutusta.. sillon saunottiin kuitenkin melkein joka päivä ;) me ollaan himosaunojia.. ei se paljoa vaikuta sähkölaskuun :)

Yhteistyössä