Sain esikoisen 22-vuotiaana ja kolmannen lapsen, kuopuksen, 29-vuotiaana. Lapsia meillä on siis kolme ja lapsiluku on täynnä. Olen nyt 34-vuotias ja edelleen saman miehen kanssa, yhteisiä vuosia meillä on tähän mennessä takana reilut 15.
Mies ollut koko tämän ajan vakitöissä, itse ehdin ennen esikoisen syntymää lukea itseni sairaanhoitajaksi ja niitä hommia olen keikkaluonteisesti tässä vuosien varrella tehnyt. Vakipaikkaakin on tarjottu, mutta tällä hetkellä olen kuitenkin vaihtamassa alaa ja opintotuella kituuttaminen on siis loppusuoralla. Rahatilanne on ollut nyt opiskeluaikanani suht tiukka, mutta opinnothan ovat olleet valintakysymys ja mies minua niihin kovasti kannusti. Töitä olen saanut tähän mennessä aina, kun olen niitä hakenut. Tuleva alakin on sellainen, että töitä pitäisi riittää ja vuoden päästä olisi tarkoitus astua ns. lopullisesti työelämään. Asiat ovat mielestäni hyvin ja näen tulevaisuuden tältäkin osin valoisana.