Hei te nuorena (alle 23v!) esikoisen saaneet ja nyt jo 30+ ikäiset! Muutama kysymys:

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoisen sain alle 20v, jonka jälkeen vielä neljä lasta syntynyt. Onnellisia ollaan tässä liitossa edelleen :heart:
Luultavasti lapsiluku jää tähän viiteen. Töitä riittää ja raha tilannekin ok =)
 
Sain esikoisen 22-vuotiaana, toinen lapsi syntyi 29-vuotiaana. Parisuhde on kestänyt näihin päiviin saakka, olen nyt 34-vuotias, olemme naimisissä ja minulla on vakituinen työsuhde. Taloudellisesti on mennyt kohtuullisesti eli on oma talo, kesämökki, vene jne.
 

Similar threads

Yhteistyössä