N
no
Vieras
entäs te jotka olitte hoikkia ennen raskautta ja ette lihoneet raskauden aikana paljon niin minkä kokoinen oli vauveli?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:entäs te jotka olitte hoikkia ennen raskautta ja ette lihoneet raskauden aikana paljon niin minkä kokoinen oli vauveli?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei sitä tartte kahden edestä syödä, vaan normaalisti, sillon ku on nälkä.
Alkuperäinen kirjoittaja möhömaha:No kysyn nyt teiltä ketkä ei oo lihonu norsuksi, että kävittekö esim. salilla raskausaikana? olisko se hyvä juttu? entäs kuinka paljon liikuitte? söittekö karkkia paljon?
vai onko se nyt vaan niin että ne laihat hyväkroppaset raskaana olevat on periny vaan hyvän geenin.. ja sille ei voi mitään jos itellä ei oo niitä geenejä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:No pysyt kyllä hoikkana raskaanakin, kun syöt normaalisti ja terveellisesti ja liikut normaalisti. Ei se raskaus sinänsä yhtäkkiä paukaise 20 kiloaläskiä sun vartaloosi.
ai ei vai, entäs raskausmyrkytys, voi viikossa tulla vaikka 7kiloa, niinkuin mulla
Alkuperäinen kirjoittaja no:entäs te jotka olitte hoikkia ennen raskautta ja ette lihoneet raskauden aikana paljon niin minkä kokoinen oli vauveli?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Jätä sokerit kokonaan pois.
Alkuperäinen kirjoittaja möhömaha:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Jätä sokerit kokonaan pois.
tuo on kyllä hyvä neuvo.. niin taidan tehdä. Pystynköhän siihen.. ainakin yritän vähentää paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei sitä tartte kahden edestä syödä, vaan normaalisti, sillon ku on nälkä.
Alkuperäinen kirjoittaja oletko:sylwi itse minkä kokoinen...entäs möhömaha...
Alkuperäinen kirjoittaja oletko:sylwi itse minkä kokoinen...entäs möhömaha...
Alkuperäinen kirjoittaja möhömaha:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei sitä tartte kahden edestä syödä, vaan normaalisti, sillon ku on nälkä.
olenko sanonut että syön kahden edestä.. ei kai kukaan niin hölmö ole että luulee että pitää kahden edestä syödä? Mä siis syön niinku enneki ja kiloja vaan tulee. Mutta kai se on sokerilakkoon alettava ja jos alkas salilla käymään ja liikkumaan enempi.. joten taidampa nousta tästä koneen edestä ja lähteä ulos touhuamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja möhömaha:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei sitä tartte kahden edestä syödä, vaan normaalisti, sillon ku on nälkä.
olenko sanonut että syön kahden edestä.. ei kai kukaan niin hölmö ole että luulee että pitää kahden edestä syödä? Mä siis syön niinku enneki ja kiloja vaan tulee. Mutta kai se on sokerilakkoon alettava ja jos alkas salilla käymään ja liikkumaan enempi.. joten taidampa nousta tästä koneen edestä ja lähteä ulos touhuamaan.
Oletin, että syöt enemmän, kuin ennen, jos kerran lihot.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja möhömaha:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei sitä tartte kahden edestä syödä, vaan normaalisti, sillon ku on nälkä.
Tajuatko jollei pysty liikkumaan kunnolla, niin sitä voi lihoa paljonkin, kun aineenvaihdunta on reippaasti hitaampi raskausaikana. Sitä ei voi sen takia ruveta pieentämään normaalia ruoka-annosta ettei vaan liho, ja kuitenkin osa vain turvotusta. tyhmääolisi ruveta laihduttamaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja möhömaha:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei sitä tartte kahden edestä syödä, vaan normaalisti, sillon ku on nälkä.
Tajuatko jollei pysty liikkumaan kunnolla, niin sitä voi lihoa paljonkin, kun aineenvaihdunta on reippaasti hitaampi raskausaikana. Sitä ei voi sen takia ruveta pieentämään normaalia ruoka-annosta ettei vaan liho, ja kuitenkin osa vain turvotusta. tyhmääolisi ruveta laihduttamaan