Hei,vielä tuosta avastista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Minä nyt sitten eilen latasin tuon uuden virustorjuntaohjelman ja nyt vähän ihmettelen että mikähän se mahtaa tuo VRDB-tietokanta olla?Tai paremminkin ihmettelen sitä että miksihän se ei päivity ollenkaan?Ainakin kun avaan tuon avastin niin siellä lukee että VRDB-tietokanta päivitykset-ei päivitetty.Ja mä olen painellut tuota päivitä heti-systeemiä.Nyt siinä vaan pyörii tuollainen nuoli ympäriinsä tuossa sinisessä pallossa jossa se i on.Mä olen hieman ulalla.Milloin se oikein päivittyy vai päivittyykö ollenkaan?Kai tuo avasti sentään toimii?Eilen ajoin kerran sillä koneen läpi ja mitään se ei onneksi löytännyt.Vai pitääkö se rekisteröinti ja sen lisenssiavaimen tilaaminen tehdä jo nyt vaikka tuolla lukee että 59 päivää jäljellä että tuo toimisi?
HJELP!!!!

jos painat hiiren oikeella näppäimellä siitä oikeessa alareunassa olevasta sinisestä pallosta jossa i,niin siellä lukee valikossa että mikä on avast! vrdb?
painat siitä ja siellä selitetään mikä se on.. myöskin samasta valikosta voit valita että ohjelma päivittää tietokannan automaattisesti.

meillä esim on valittuna tuo että "päivitä vrdb kun näytönsäästäjä on aktiivisena"

Juu,sieltä mä olenkin lukennut nuo kaikki mutta kun ei se vaan päivitiä.Mulla on se pallo siinä kohtaa että päivitä kun näytönsäästäjä on aktiivisena ja nyt sitten painoin että päivitä heti.Mitään ei vaan tapahdu.Ei ole päivittänyt kun on ollut näytönsäästäjä päällä eikä taida kyllä päivittää nytkään vaikka se nuoli tuossa kovasti pyöriikin.

"Tietokannan tiedot päivitetään joka kolmas viikko tai käyttäjän niin halutessa. Tietokanta päivitetään, kun tietokone on käyttämättömänä eli esimerkiksi silloin kun näytönsäästäjä on toiminnassa."

mä just ihan kokeeksi painoin tuota et päivitä nyt ja kyllä nuoli viuhuu joten taitaa päivittää...

Muta miksihän sitten tuolla avastin valikossa lukee että VRDB-päivitykset ei suoritettu.Mullakin se nuoli nimittäin viuhu tuossa varmaan tunnin eikä se näköjään mitään päivittänyt.Nyt laitoin siihen että päivitä kun tietokonetta ei käytetä.Lukeeko sulla siellä avastin sivulla kun avaat sen josta tarkistat ne virukset että tuo olisi sulla päivitetty?

joo. käynnistän avastin oikeella hiiren näppäimellä a-ympyrästä ruudun oikeesta alakulmasta. sieltä käynnistä avast. näytää päivittäneen tänään klo 11.11

Yhteistyössä