Hei, yksi tossunalla eläjä täällä... *älä avaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Siis uskomatonta, millaisen helmen oon itelleni löytäny! :x
Minä, hyväuskonen hölmö, olin iloinen ja mukava miehelle kun se soitti mulle ja oli kauheen pahoillaan että oli eilen sanonu mulle pahasti ja plää plää.

No, toi sitten iltapäivällä avaimet.. Heitti ne lumihankeen vaatepussinsa kanssa. :O
Mä soitin ja kysyin että miks ei tullu ovella käymään (oli tarkotus halata ja toivottaa hauskaa iltaa) ni mun takia koska mä olen valehteleva h**ra, vedä käteen, vi**n lu**pu, hu**a!! Ja luuria.. :O

Mikäköhän siinä on että mä aina annan tolle uuden tilaisuuden munata kaikki taas? :O
Kai mä oon onneton ressukka..

Saa onnitella.....:flower:

Sori, huumori nyt vaan on sellanen minkä kans tästäki paskast pääsee yli...:headwall:

Kaiken parhain tässä on se et mä en tosiaan tiiä mistä nyt tuulee :D

[QUOTE="diu";22918733]Mitäköhän sä olit tehnyt ansaitaksesi tuon nimittelyn..? Tai siis, et varmaan oikeasti mitään mutta miehen mielestä?[/QUOTE]

Nii i, mielestäni en mitään mutta kai se mies on jostain suuttunu... Se juo kanssa aika rankalla kädellä sit ku juo eli luultavasti pullo viinaa menny ainakin.... Viina se on viisasten juoma :rolleyes:

Ollaanhan me tai minä oon.. Äijän pitäs muka täyttää 29 pian... :O
Miehelläsi taitaa olla aikuistumisprosessi vielä pahasti kesken...sä oot varmaan teistä se kypsempi, mutta sulla ei ehkä vielä ole sitä iän mukanaan tuomaa rohkeutta mitä usein vaaditaan siihen, että haistattaa lopullisesti pitkät ihmiselle joka kohtelee sinua kuin kuraa.

Miehelläsi taitaa olla aikuistumisprosessi vielä pahasti kesken...sä oot varmaan teistä se kypsempi, mutta sulla ei ehkä vielä ole sitä iän mukanaan tuomaa rohkeutta mitä usein vaaditaan siihen, että haistattaa lopullisesti pitkät ihmiselle joka kohtelee sinua kuin kuraa.

Se puuttuu tiedän... Mut eh, mä en tiiä mitä hittoa taas... :O

No eihän tuo nyt mistään iästä riipu! Jotkut antaa kohdella itseään miten tahansa jo ihan aikuisenakin, jotkut taas eivät siedä yhtään paskaa minkään ikäisenä. Se riippuu täysin ihmisestä, ei iästä.

[QUOTE="diu";22918820]No eihän tuo nyt mistään iästä riipu! Jotkut antaa kohdella itseään miten tahansa jo ihan aikuisenakin, jotkut taas eivät siedä yhtään paskaa minkään ikäisenä. Se riippuu täysin ihmisestä, ei iästä.[/QUOTE]

Todellakin.

[QUOTE="satu";22918862]siis oliko teillä eilen riittaa? mistä? ja tänään jatkui tolleen?[/QUOTE]

Eilen tuli sanominen ihan turhasta (keskusteltiin pikemminkin kiivaasti) maailman asioista. Eli en käsitä miten siitä nyt enää tänään täytys tapella. Varsinkin kun asia sovittiin eilen... :O

Yhteistyössä