Hei, yksi tossunalla eläjä täällä... *älä avaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22919491]Etkös sä joskus sanonut ettet kestä päivääkään ilman seksiä? Onko sulla sitte joku toinen mies?[/QUOTE]

hah, mä en ole sellasta sanonut... Olen sanonut että parisuhteessa on tärkeää saada sitä en suinkaan niin ettenkö ilman pärjäisi...
Ens kerralla täytyy vissii ottaa maksu että oon se miks mua haukkuukin....

Huhhuh aika kauheeta luettavaa :(

Komppaan Anatoliaa siltä osin että itsekkin nuorempana olin todella epävarma itestäni ja roikuin ties millaisten kusipäiden kanssa, koska pelkäsin olla yksin ja en osannut vielä arvostaa itseäni enkä tajunnut että joku oikeasti vois kohdella mua hyvin ja rakastaa :)

Olen vieläkin nuori juu, 24v mutta nyt vasta viimevuosina olen tajunnut että mun ei ikinä tule kestää tollasta paskaa keltään mua kohtaan. Toivottavasti PinkLily pystyis ymmärtämään saman, aattele, joku jossain ois varmasti ihan oikeasti valmis rakastamaan sua täysillä, eikä koskaan sanois mitään noin pahasti sulle, tai käyttäytyis tolleen sua kohtaan ... :x Ja sä haaskaat aikaas tollaseen keskenkasvuseen "mieheen".

Nainen, kato peiliin ja mieti tarkkaan mitä sä elämältä haluat.

99% varma olen siitä, että ei teidän suhde tähän lopu. Eikä tästä parane.

Ei ole montakaan kuukautta siitä, kun hehkutit että elät unelmaasi, et kaipaa omaa aikaa etkä ystävien tapaamista vaan olet niin onnellinen ihanan miehesi ja lastenne kanssa kotosalla ollessasi. Ikävän usein hehkutuksen alta paljastuu tyystin toisenlainen todellisuus, mutta kuvittelin että te olisitte oikeasti onnellinen pari ja perhe.

Eipä se sieltä kotiin ole tulossa joten en anna.. Miks antaisin?
Jos et tänään niin huomenna.

Anteeks vaan, mutta annat itestäs semmoisen kuvan, että todellakin olet siellä tossun alla eikä sillä oo kauheasti väliä mitä haluut. Ja se mitä haluut on aina tappelun takana.

Juttele nyt hyvä ihminen jonkun kanssa tuosta teidän tilanteestanne.

Jotkut on niin puupäitä, ettei tajua ennen kuin on pohjalla ja joillain se pohja on valitettavan syvällä.

Sun täytyy opetella ajattelemaan sitä, että mitä SINÄ haluat. Ja miten sinä saat sen mitä haluat.

Ei ole montakaan kuukautta siitä, kun hehkutit että elät unelmaasi, et kaipaa omaa aikaa etkä ystävien tapaamista vaan olet niin onnellinen ihanan miehesi ja lastenne kanssa kotosalla ollessasi. Ikävän usein hehkutuksen alta paljastuu tyystin toisenlainen todellisuus, mutta kuvittelin että te olisitte oikeasti onnellinen pari ja perhe.

Mä vähän peesaan tätä.. en nyt tahdo olla mitenkään ilkeä ap, mutta jotenkin... näitä juttuja on täällä niin paljon. Kieltämättä itsekin osasin joskus aikanaan sen exän kanssa hehkuttaa niitä onnen hetkiä. Niin.. kun ei muuta ollut. Kuin ne pienet onnen väläykset. Kun en muuta halunnut tai voinut muistaa. Ne väliajat oli ihan hirveitä. Ja niitä oli kasvavissa määrin kokoajan. Voin omasta puolestani kertoa, että elämä on 300% onnellisempaa nyt.

Me ollaankin, omina hetkinä, pieninä palasina kerrallaan.. Mä en väitä etteikö mulla ole mitään osaa tässä, tottakai on. Mutta tosiaan tämä kyseinen kerta tuli niin puun takaa.. Tarviiko sen varmuuden vuoksi haastaa mun kanssa riitaa että sillä olis syy olla päiviä poissa? :O

Ja kuten sanoin. Sillon kun ollaan selvinpäin, harvoin edes riidellään ja jos riidelllään, ei siitä tämmöstä tule...

Tietäähän Lily itsekin, ettei suhde tähän loppunut. Kuten kirjoittikin "ensi kerralla". Eli se seuraavakin kerta tulee. Voi sua, kunpa et edes huutelisi täällä näistä ongelmistasi. MUN mielestä se on jotenkin noloa kertoa täällä KAIKKI mitä elämässään tapahtuu. Tai siis siinä vaiheessa se on noloa, kun hehkutat, kuinka onnellisia taas olette jne. Kun kuitenkin kaikki tietää, miten miehes on sua kohdellut ja millaista teillä on ollut.

Varmasti mies lupaa taas, ettei juo, tai ei ainakaan niin paljoa, että pääsee noin tapahtumaan. Mut hups vaan, kontrolli pettää, kuten näköjään on tähänkin asti, jos ei aina, niin ainakin ilmeisesti usein, käynyt.

Sinä yksin tiedät onko mies semmoinen jonka kanssa haluat elää loppuelämäsi vai et? Jos et niin helpompi se on nyt saada uus mies kuin aivan vittuuntuneena 35-vuotiaana teinien kanssa.

Me ollaankin, omina hetkinä, pieninä palasina kerrallaan.. Mä en väitä etteikö mulla ole mitään osaa tässä, tottakai on. Mutta tosiaan tämä kyseinen kerta tuli niin puun takaa.. Tarviiko sen varmuuden vuoksi haastaa mun kanssa riitaa että sillä olis syy olla päiviä poissa? :O

Ja kuten sanoin. Sillon kun ollaan selvinpäin, harvoin edes riidellään ja jos riidelllään, ei siitä tämmöstä tule...
Entäs muut kertomasi jutut? Et pääse kotoa mihinkään, koska mies ei anna sun käyttää autoa eikä suostu sua viemään? Niin olet kertonut myös. Valhetta ja huomionhakua, vaiko karu totuus - en tiedä. Eikä mun onneksi tarvitse tietääkään, koska kyse ei ole minun elämästäni.

Ja hei, riitoja tulee varmaan jokaiselle joskus, mutta riitojen yhteydessä ei yleensä käytetä tuollaista kieltä ja tehdä katoamistemppuja. Ei ainakaan perheissä, jotka mä tunnen ja joiden mukaan minä termin "normaali perhe" määrittelen.

Entäs muut kertomasi jutut? Et pääse kotoa mihinkään, koska mies ei anna sun käyttää autoa eikä suostu sua viemään? Niin olet kertonut myös. Valhetta ja huomionhakua, vaiko karu totuus - en tiedä. Eikä mun onneksi tarvitse tietääkään, koska kyse ei ole minun elämästäni.

Ja hei, riitoja tulee varmaan jokaiselle joskus, mutta riitojen yhteydessä ei yleensä käytetä tuollaista kieltä ja tehdä katoamistemppuja. Ei ainakaan perheissä, jotka mä tunnen ja joiden mukaan minä termin "normaali perhe" määrittelen.

Siis onko ap kertonut tuollaisista jutuista täällä :O Joo tähän voisi sit pistää arvauksen... Mies on ollut jo yli 25 ja ap reilusti alle 18, ehkä jopa 15 kun he ovat alkaneet seurustelemaan... Tuollaiset niljakkeet kun ottavat mielummin lähes lapsen kumppanikseen kun heitä voi alistaa helpommin kuin oman ikäistä...

[QUOTE="vieras";22919645]Väitän, että AP ei vaan uskalla lähteä. Se on suurempi syy kuin ettei halua.

Tulee ihan paha olo kun ajattelee tota teinimammaa:(.[/QUOTE]

Toihan se syy on. Haluaa lähteä mutta ei vaan uskalla, ei jaksa. Enkä ole edes teiniäiti.

[QUOTE="höh";22919674]Siis onko ap kertonut tuollaisista jutuista täällä :O Joo tähän voisi sit pistää arvauksen... Mies on ollut jo yli 25 ja ap reilusti alle 18, ehkä jopa 15 kun he ovat alkaneet seurustelemaan... Tuollaiset niljakkeet kun ottavat mielummin lähes lapsen kumppanikseen kun heitä voi alistaa helpommin kuin oman ikäistä...[/QUOTE]

No AP on saanut 16-vuotiaana lapsen.

Oma itsetunto on jyrätty ihan kannonkoloon. Ei ole ikinä saanut olla itsenäinen aikuinen:(.

[QUOTE="höh";22919674]Joo tähän voisi sit pistää arvauksen... Mies on ollut jo yli 25 ja ap reilusti alle 18, ehkä jopa 15 kun he ovat alkaneet seurustelemaan... Tuollaiset niljakkeet kun ottavat mielummin lähes lapsen kumppanikseen kun heitä voi alistaa helpommin kuin oman ikäistä...[/QUOTE]

Ajattelin aivan samaa tuota ikäkysymystä aiemmin pohtiessani.

Sä voit tehdä loppuelämästäsi paremman, jos ihan oikeasti haluat.
Voit toki sietää paskamaista kohteluakin.
Enkä voi olla sanomatta että tuollainen parisuhde vaikuttaa kyllä myös lapsiin, ihan jo heidänkin takiaan miettisin hyvin vakavasti jatkoa.

Siis mitä se mies sitten eilen sulle sanoi ja nyt tänään pahoitteli? Mä oon taas vähän hukassa.. :confused: Eilen mies siis oli ilman muuta kännissä, mutta entä tänään haukkuessaan sua?

tänäänkin... JA eilen oli siis ihan vaan kinaamista yleisistä uutisaiheista :D Eli ei mitään vakavaa mutta koki loukanneensa mua ja pahoitteli sitä. Musta siinä ei ollut mitään pahoiteltavaa...

Yhteistyössä