Kenen tekee mieleen välillä lopettaa koko touhuun?
Minulla välillä sellaisia päiviä että mieli tekee! Tänään aamu mulla alkoi jo klo 6, vääntöjä ja kääntöjä heti muiden kanssa, 4 tuntia putkeen puhelimessa selittämässä muille kuinka tehdään ja mitä tehdään. Päivästä toiseen olo että vain lentämällä paikasta toiseen saat yrityksen pitää hyvässä mallissa, mutta aina tulee ongelmia esille
. Kuinka se yrittäminen voi viedä kaikki sun ajatukset, kesällä vapaata ei tuu olemaan, lomista saa vain unelmoida
. Mutta silti joka aamu itselle sanon että kyllä mä jaksan ja jaksan ja vielä jona päivänä saan kaikki toimimaan niin että jää myös itselle aika, mutta välillä menen Kelan sivulle ja alan laskea paljonko saan jos jään kotiin, sitten nauran itselle sekä omille ajatuksille ja lähden tekemään työt! Kuinka voi olla välillä niin kaksisuuntaista, rakastan olla yrittäjänä ja välillä inhoan kaiken, verot, mätkyt, palautukset, tuönteko, työntekijät, yhteistyökumppanit, kirjanpito, kuitit, laskut, laskujen lähettäminen, välillä pakko periä nekin, yhteistyökumppanin kanssa ajaamine paikasta toiseen, kiiiiiire joka suuntaan, muista pakko miljoona asiaa ja muista lukea kalenterin, lista on loputon. Jotkut sanovat yrittäminen on yksinkertaista, toudellakin
välillä kun ajaan ohi ja katson joku pariskunta lenkkeilee alan miettimään mistä hemmetistä ihmisillä on aika
sitten ahhh tuskin ne ovat yrittäjijät reps! T. 3kk taas tehnyt putkeen töitä ettei aika aina ollut edes pestä hampaita, niin kai pikkasen voi ituttaa. Mutta nyt klo 11 lähtien otan vapaata kai huomenna taas yrittäminen alkaa maistumaan
!