hei"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narsistin pauloissa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

narsistin pauloissa.

Vieras
minulla on surullinen tarina kertoakseni.

ystävästäni.

hän löysi mielestään ihanan miehen kenen kanssa aika nopeasti hän meni naimisiin ja lapsikin ilmoitti tulostaan ja syntyi ihana pikku tyttö.
miehellä on entuudestaan jo kahden eri naisen kanssa lapsi ja on heitä kohtaan käyttäytynyt tosi huonosti mutta ystäväni oli vielä nuori ja kokematon silloin ja oli otettu kun tuollainen hyvin työssä pärjäävä on hänestä kiinnostunut.
ystäväni on maailman herttaisin, kilttein ja mukavin ihminen niin tämän miehen takia hänen sietokykynsä on ylittynyt.
kokenut väkivaltaa. henkistä fyysistä poissaolojoa ja kaiken kukkuraksi tämä kyseinen herra kuljetti tämän sairaalaan kun oli oikein huonossa kunnossa ja ei mikään tavallinen sairaala vaan mielen.-.---
kaiken kukkuraksi hän on puhunut ystäväni äidin puolelleen ja kertoillu hänelle miten huonossa kunnossa hän ja ystäväni äiti oli hänen puolellaan siihen asti kun lääkärit totesivat että hänellä on " tilapäinen tila" päällä niin hän on nyt huolissaan hänestä ja kaiken kukkuraksi tämä äiti on pahimpia juorukelloja mitä voi maanpäällä olla- eli kaikki tietää tästä ystäväni tilanteesta.
nyt kun ystäväni on toennut ja haluaa erota niin tämä herra sanoo että lasta et saa kun olet ollut sellasessa paikassa ja lääkäri on todennut.
tämä narsisti on niin ovela pikku kettu ettei sille mahda mitään. ystäväni on tosi pahassa pulassa.
tämä narsisti sais oikeasti saada ansionsa mukaan.
ystäväni ei ole tehnyt mitään väärää ja hän kantaa turhaa taakkaa tämän kyseisen miehen takia-
hän ei uskalla erota jos tämä narsisti oikeasti alkaa hankalaksi´.
sivusta seuranneena ja häntä tukien mietin jo että teenko rikosilmoituksen tästä narsistista.
pelkään todella mitä se äijänkäppänä vielä keksii ystäväni pään menoksi.-
tämä tapaus on niitä pahimpia.
kaikenmaailman sotkuja ja katteettomia lupauksia-
ystäväni on varjo entisestään ja haluaisin hänet takaisin ihmisten pariin.
hän kokee vain häpeää tilatenteestaan.-
se kun ei ole totta -
mitä tuommoselle narsistille voi tehdä ja miten saan ystäväni mielenterveyden takaisin.- ensinnäkin siitä häpeästä jota hän kantaa turhaan- mieshän se sais hävetä.
lapsensa hän hoitaa todella hyvin ja jaksaa hetken teeskennellä että kaikki hyvin. mitä voi tehdä.
miten ystäväni saa elämänsä takaisin-

minulla on surullinen tarina kertoakseni.

ystävästäni.

hän löysi mielestään ihanan miehen kenen kanssa aika nopeasti hän meni naimisiin ja lapsikin ilmoitti tulostaan ja syntyi ihana pikku tyttö.
miehellä on entuudestaan jo kahden eri naisen kanssa lapsi ja on heitä kohtaan käyttäytynyt tosi huonosti mutta ystäväni oli vielä nuori ja kokematon silloin ja oli otettu kun tuollainen hyvin työssä pärjäävä on hänestä kiinnostunut.
ystäväni on maailman herttaisin, kilttein ja mukavin ihminen niin tämän miehen takia hänen sietokykynsä on ylittynyt.
kokenut väkivaltaa. henkistä fyysistä poissaolojoa ja kaiken kukkuraksi tämä kyseinen herra kuljetti tämän sairaalaan kun oli oikein huonossa kunnossa ja ei mikään tavallinen sairaala vaan mielen.-.---
kaiken kukkuraksi hän on puhunut ystäväni äidin puolelleen ja kertoillu hänelle miten huonossa kunnossa hän ja ystäväni äiti oli hänen puolellaan siihen asti kun lääkärit totesivat että hänellä on " tilapäinen tila" päällä niin hän on nyt huolissaan hänestä ja kaiken kukkuraksi tämä äiti on pahimpia juorukelloja mitä voi maanpäällä olla- eli kaikki tietää tästä ystäväni tilanteesta.
nyt kun ystäväni on toennut ja haluaa erota niin tämä herra sanoo että lasta et saa kun olet ollut sellasessa paikassa ja lääkäri on todennut.
tämä narsisti on niin ovela pikku kettu ettei sille mahda mitään. ystäväni on tosi pahassa pulassa.
tämä narsisti sais oikeasti saada ansionsa mukaan.
ystäväni ei ole tehnyt mitään väärää ja hän kantaa turhaa taakkaa tämän kyseisen miehen takia-
hän ei uskalla erota jos tämä narsisti oikeasti alkaa hankalaksi´.
sivusta seuranneena ja häntä tukien mietin jo että teenko rikosilmoituksen tästä narsistista.
pelkään todella mitä se äijänkäppänä vielä keksii ystäväni pään menoksi.-
tämä tapaus on niitä pahimpia.
kaikenmaailman sotkuja ja katteettomia lupauksia-
ystäväni on varjo entisestään ja haluaisin hänet takaisin ihmisten pariin.
hän kokee vain häpeää tilatenteestaan.-
se kun ei ole totta -
mitä tuommoselle narsistille voi tehdä ja miten saan ystäväni mielenterveyden takaisin.- ensinnäkin siitä häpeästä jota hän kantaa turhaan- mieshän se sais hävetä.
lapsensa hän hoitaa todella hyvin ja jaksaa hetken teeskennellä että kaikki hyvin. mitä voi tehdä.
miten ystäväni saa elämänsä takaisin-

MINÄKIN HALUASIN EROTA ERILLÄÄN ASUVASTA MIEHESTÄNI!! En vain usko, että minua huolii enää kukaan???? Siksi ásiani seisoo paikallaan!!!!

Luin uudestaan, siis mies on edelleen kuviossa.. Tota ei voi loppujen lopuksi muuttaa kukaan muu kuin narsistin uhri itse. Täytyy haluta ja kyetä ottamaan apua vastaan, vasta sitten tilanne voi lähteä etenemään.

voi olla tosi vaikeaa päästä eroon mutta se onnistuu. kannattaa kerätä todisteteista narsistin käytöksestä, esim. fyysisestä ja henkisestä väkivallasta ja uhkailusta. turvakoti voisi auttaa. lapsen kanssa turvakotiin ja siellä he osaavat auttaa. reppu mukaan. kaikki järjestyy. onhan hänellä onneksi sinut.

mun ystävällä on hieman samanlainen tilanne. uskalsi muuttaa pois, mutta sen jälkeen vasta elämä menikin solmuun. on nyt psykiatrisella ja yrittää saada elämänsä järjestykseen. hänellä on masennus. mies vie lasten huoltajuuden käräjille ja ystäväni pelkää ettei ikinä enää näe lapsiaan. asiassa on paljon muutakin, minkä vuoksi neuvolasta on tehty lastensuojelu-ilmoituksia. toivon todella että kaikki viranomaiset näkevät vielä totuuden, mutta niinkuin asiat nyt ovat, näyttää siltä että narsisti-paskiainen on niskan päällä. ystäväni on henkisesti ihan loppu. on vuosia joutunut alistetuksi. mies on määrännyt jopa ruuat mitä perhe syö. en todellakaan toivo samanlaista kohtaloa kenellekkään.

Mulle tuli todella surullinen olo tuntuu kuin olisin omaa elämääni lukenut...

Ainut mitä toivon ystävällisesti niin erittäin paljon voimia...

Mä lähdin pois kotoo silläkin uhalla että kaikki viranomaiset oli mun kimpussa ja en välttämättä saa lapsia itelleni.. mutta totuus tuli kuitenkin julki, koska kävin säännöllisesti mielenterveystoimistossa, lastensuojelussa.. mies puhu vaikka mitä läpiä päänsä.. ja lopulta lähdin yksin niin muutaman viikon jälkeen ex kirjoitti paperit että lapset saa asua mun luona koska tajus ettei se lasten hoitaminen ole sitä että istutaan vaan kotona ja saa juosta missä haluu... eron jälkeen otin itse yhteyttä uudestaan lastensuojeluun ja pyysin apua omien voimien takia, koska ex lähti kokonaan kuvioista.
Joten sain kodinhoitajan kotiin, jotta pääsen asioille ja näkevät itsekin että olen hyvä äiti, kaikista ex-n valheista huolimatta.
Ex- tajus luovuttaa.
Mutta tuo että minäkin tein uhkailuista huolimatta raskaan päätöksen ja jätin lapset ja lähdin en kadu sitä päivääkään.. muuten olisin vielä tänä päivänäkin siinä huonossa suhteessa jos olisin ex:n uhkailuja kuunnellut ja sain lopulta nuo rakkaat pallerot itselleni ja mikä tärkeintä osaan sitä apua pyytää tarvittaessa.

Yhteistyössä