Heippa naiset pystyttekö jeesaa. Naisesta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
2 785
145
63
39
Mut siis täst ei tuu nyt yhtään mitään. Tapasin reilu viikko sit itteeni vähän vanhemman naisen. Ja se aloitti kehumal mua paljon. Ja hei mä joka oon kova kuin kruppin teräs aloin heti kun se lähti ni mun sydän alkoi sitä heti ikävöimään. Nais seuraa on kyl jonkun verran ollut mut en oo ollut ihastunut kehenkään. Siis mä oon iloinen ku sydän rakastaa ku mä en tiennyt pystynkö niin kokee. Mut mä vaan haluisin halaa ja pussaa sitä. Ja siis ku se ei oo paikalla mun sydän on surullinen ja kun se tulee mun sydän on iloinen. Mun sydän kärsii en ees tiennyt et mun sydän on elossa. Mut tää välil se sanoo et meil on romanssi ja välil et ollaan bestiksii et voitteko kertoo mulle mitä se haluaa. Se nainen herätti mun sydämmen henkiin ja nytkin kaipaan sitä en muista tällästä tapahtuneen pitkään aikaan välil se koskettelee mua ja välil ei tykkää et sitä kosketellaan. Mut siin hyvä et se suunnittelee elämää ja on potkinut muakin perseelle ja sanonut et mun pitää ryhdistäytyä et pitää olla kunkku. Välil tulee ehtoi mitä pitää olla tai ei voi olla. Et voitteko jeesaa mitä tää on silt naiselt? Mut sit mä en oikeen osaa olla rento oma itteni ja avata suutani. Mut sit oltiin baaris ja tapasin vanhan tuttuni yhen virolaisen naisen ja me juteltiin ni tää nainen tuli mustasukkaiseksi. Mut siis tää uus nainen sai mut tosi ihastuneeks ja oon kertonut et oon tosi ihastunut siihen. Mut onks tää jotain pelii. Ku mä en osaa pelailla. Ja mä kerroin sille et se sai mun sydämmen tuntee ja tulikon taivaalt. Frendit pitää sitä hulluna mu mä huomasin et mä puolustan sitä niille ja sanoin et lopettakaa. Mä oon vuosia elänyt fantasia maailmoissa enkä livenä kokenut mitään tälläistä oonko vaan ihan sekasin ihastuksesta?

Ihanaa, että tunnet ihastumisen tunnetta

Sanoisin tässä vaiheessa, että anna asioiden mennä omalla painollaan ja katso, mitä tuleman pitää.
Eli voinko sanoa sille kaiken mitä sydämmeni tuntee ku huomaan himmailevan itseäni kun en uskalla söpistellä? Sanonko vaan kaiken mitä sydän tuntee vai onko se painostavaa jos liikaa sanoo mitä ajattelee?

Eli voinko sanoa sille kaiken mitä sydämmeni tuntee ku huomaan himmailevan itseäni kun en uskalla söpistellä? Sanonko vaan kaiken mitä sydän tuntee vai onko se painostavaa jos liikaa sanoo mitä ajattelee?

No mun mielestäni joo, varsinkin, kun on vähän vanhempi ja kokemusta on, niin arvelisin, ettei pienestä säikähdä. Mut joo, ehkä hän toivoisi, että saisit elämääsi vähän ryhtiä ja siksi ehkä hieman välillä empii.

Anna mennä vaan, ihastuminen ja mahdollinen rakkaus voivat tehdä ihmeitä :)

No mun mielestäni joo, varsinkin, kun on vähän vanhempi ja kokemusta on, niin arvelisin, ettei pienestä säikähdä. Mut joo, ehkä hän toivoisi, että saisit elämääsi vähän ryhtiä ja siksi ehkä hieman välillä empii.

Anna mennä vaan, ihastuminen ja mahdollinen rakkaus voivat tehdä ihmeitä :)
Arvaa mikä oli ihanaa ku se kehui et mul on kultaiset kulmakarvat ja mä oon yks miljardista. Se on tosi fiksu se huomaa aika paljon asioita mitä mä en oo niinnmiettinyt mut se sanoo sen miten asia on. Se sanoi et etkö oo huomannut et sulle ollaan kateellisia ja et ryhmä on täynnä vain yksilöitä. Miten mulle persaukiselle muka oltaisiin kateellissia mut se sai mut kelaileen asioita mitkä hylännyt enkä oo niitä hyväksynyt. Mut siis sanoinkin frendille et sen kaa me suunnitellaan tulevaa. Mut on se nsinenki vähän hukas ja meist tullu pikku ajas pikkasen tiimin tynkää. Mut se nainen piristää mun sydäntä. Äää mä välitän siit tosi paojon jo nyt

Arvaa mikä oli ihanaa ku se kehui et mul on kultaiset kulmakarvat ja mä oon yks miljardista. Se on tosi fiksu se huomaa aika paljon asioita mitä mä en oo niinnmiettinyt mut se sanoo sen miten asia on. Se sanoi et etkö oo huomannut et sulle ollaan kateellisia ja et ryhmä on täynnä vain yksilöitä. Miten mulle persaukiselle muka oltaisiin kateellissia mut se sai mut kelaileen asioita mitkä hylännyt enkä oo niitä hyväksynyt. Mut siis sanoinkin frendille et sen kaa me suunnitellaan tulevaa. Mut on se nsinenki vähän hukas ja meist tullu pikku ajas pikkasen tiimin tynkää. Mut se nainen piristää mun sydäntä. Äää mä välitän siit tosi paojon jo nyt
Käytä tuo tunteenpaloenergia sen kans touhuamiseen. Tehkää jotain teidän juttuja. Ite en vielä puhuis mitään, vaan keskittyisin ihan vaan nauttimaan yhdessäolosta ja puuhista.
Tekoja, ei sanoja, ystäväiseni. :)

Onnittelut mutta jos kirjoitat s-postia niin opettele vihdoinkin tekemään kappalejakoja.

Ei anna hyvää kuvaa jos kirjoitat vaikka vaan yhden A4:n verran, muttanekaikkilemmenlurituksetmelkeinyhteenpötköön, kuten avauksesi.

👍😍

Sydämeen mahtuu vain yksi ämmä.
No
Käytä tuo tunteenpaloenergia sen kans touhuamiseen. Tehkää jotain teidän juttuja. Ite en vielä puhuis mitään, vaan keskittyisin ihan vaan nauttimaan yhdessäolosta ja puuhista.
Tekoja, ei sanoja, ystäväiseni.
Nojoo meil on toiminut vuorottain välil mä tarjonnut ja välil se. Mut entäs ku en väitä et mä filosofi mut filosifit on puheella muuttaneet maailmaa mitä muut on toteuttaneet. Tänään nainen tarjos mulle safkan nepalilaises ja pari bissee ja må oon vuorostani sille mikä on mun mielestä ihan jees. Hän sanoikin et autetaan toinen toisiamme kun on pulaa

Yhteistyössä