V
vierailija
Vieras
Kyllä tuossa iässä tähän aikaan vuodessa on hyvä käydä uistattelemassa ja soutamassa aamuin illoin tunnin verranNo tottakait jos se hoitaja lähtee sen kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä tuossa iässä tähän aikaan vuodessa on hyvä käydä uistattelemassa ja soutamassa aamuin illoin tunnin verranNo tottakait jos se hoitaja lähtee sen kanssa.
Penkkiurheilijoilla, joo. Sitten alkaa huimata ja kaatuu. Ei muuten.Jatkan vielä aivot kalkkeutuu, silmän näkökyky heikkenee, kuulo heikkenee, tunto- ja makuaisti heikkenee, tuntoaisti heikkenee, tasapaino heikkenee, nopeus ja ketteryys katoaa, reaktiokyky heikkenee...
Tanssimaan. Hyvin jaksaa koko illan tuon ikäiset.73nyt
Hei tiiäks mun iskä tykkäs tanssista tosi paljon. Kävi paljon tanssiaisissa ja tääl oli tanssi ravintola. Mut iskä ei juonut pisaraakaan. Kaks kertaa se on ollut pikku humalas oltiin bulgarias ja se joi kaks teguila shottia. Toinen kuuskybäsil ku istuttiin saslikin kabinetissa. Suosittelen kabinettia jos haluaa olla läheistensä kaa rauhas. Mut joo oli kaikki naiset raskaana. Sius kelatkaa mun lapsen äiti oli raskaana samaan aikaan kun mun sisko ja niil on 3viikkoa eroa. Mut siis joo le juotiin viiniä puna monta pulloo iskän kaa ja tilattiin lisää se on ainoo kerta ku näin sen humalas ja me päädyttiin ampu papa mauserilla. Mut joo iskä oli tansija mies ja sissi aina ollu rakasTanssimaan. Hyvin jaksaa koko illan tuon ikäiset.
tanssiminen on tyhjää hyörinää hyvän tavaran ympärilläHei tiiäks mun iskä tykkäs tanssista tosi paljon. Kävi paljon tanssiaisissa ja tääl oli tanssi ravintola. Mut iskä ei juonut pisaraakaan. Kaks kertaa se on ollut pikku humalas oltiin bulgarias ja se joi kaks teguila shottia. Toinen kuuskybäsil ku istuttiin saslikin kabinetissa. Suosittelen kabinettia jos haluaa olla läheistensä kaa rauhas. Mut joo oli kaikki naiset raskaana. Sius kelatkaa mun lapsen äiti oli raskaana samaan aikaan kun mun sisko ja niil on 3viikkoa eroa. Mut siis joo le juotiin viiniä puna monta pulloo iskän kaa ja tilattiin lisää se on ainoo kerta ku näin sen humalas ja me päädyttiin ampu papa mauserilla. Mut joo iskä oli tansija mies ja sissi aina ollu rakas
Nooh noin sanoo vain rahvas.tanssiminen on tyhjää hyörinää hyvän tavaran ympärillä
tanssiminen on tyhjää hyörinää hyvän tavaran ympärillä
Hei tiiäks mun iskä tykkäs tanssista tosi paljon. Kävi paljon tanssiaisissa ja tääl oli tanssi ravintola. Mut iskä ei juonut pisaraakaan. Kaks kertaa se on ollut pikku humalas oltiin bulgarias ja se joi kaks teguila shottia. Toinen kuuskybäsil ku istuttiin saslikin kabinetissa. Suosittelen kabinettia jos haluaa olla läheistensä kaa rauhas. Mut joo oli kaikki naiset raskaana. Sius kelatkaa mun lapsen äiti oli raskaana samaan aikaan kun mun sisko ja niil on 3viikkoa eroa. Mut siis joo le juotiin viiniä puna monta pulloo iskän kaa ja tilattiin lisää se on ainoo kerta ku näin sen humalas ja me päädyttiin ampu papa mauserilla. Mut joo iskä oli tansija mies ja sissi aina ollu rakas
Vie hänelle levysoitin ja toivelevyt pyörimään.
Pyörätuoli on niin monen vaihtoehto nykyään. Itse voi valita jos ymmärtää ajoissa. Hoitokodeissa on helpompaa istua pyörätuolissa vaikka voi senkin kans kaatua!.Nooh noin sanoo vain rahvas.
Noh tää on omituista mut näin et työntelin pylrätuolil. Kävelee mitä kävelee. Pitäiskö vanhainkodeissa järjestää enemmän tanssiaisia niille jotka kykenee. Ja jotain kaunista ja hienoo et päivät olisi mielekkäitä. Mehän kellokoskella ku kuultiin musiikkia telkkarista nih yhen lelkein 80vuotiaan naisen kaa pistettiin tanssiksi. Ei nyt mitään valssia oon nois perus tansseissa robotti. Mut tykkäsin sit oman tyylisest tanssist. Nojoo tän kasikybäsen kaa ku pyöriteltiin nih hoitajat tuli sanoo et nyt saatte rauhottavii me naurettiin ja tansittiin vaan miksi sairaalassa ei voisi pitää kivaa?Pyörätuoli on niin monen vaihtoehto nykyään. Itse voi valita jos ymmärtää ajoissa. Hoitokodeissa on helpompaa istua pyörätuolissa vaikka voi senkin kans kaatua!.
Kaikilla. Sinulla, minulla, hänellä.... rappeutumiseen ei ole lääkettä ja rappeutuminen johtaa kuolemaan. Jokaisen ihmisen elämä päättyy kuolemaan ennemmin tai myöhemmin. Elimistön rappeutuminen alkaa 30 vuotiaana jokaisella.Penkkiurheilijoilla, joo. Sitten alkaa huimata ja kaatuu. Ei muuten.
Kävely paikallaan ja nousuja päkiöille vähintäänVie hänelle levysoitin ja toivelevyt pyörimään.
Istu sinä siellä kiikkustuolissasi ja harrasta syvähengitystä ja pilatesta niin elät ikuisestiKävely paikallaan ja nousuja päkiöille vähintään
Upp"Opadry II valkoinen: hypromelloosi, polydekstroosi, glyserolitriasetaatti, makrogoli 8000 ja titaanidioksidi. (E 171)."
robotti ei osaa laskea edes yhteen kolmella eri nimellä merkattu aineksia! Osa on lisäksi merkattu vain koodilla.
Iso on ongelmaPenkkiurheilijoilla, joo. Sitten alkaa huimata ja kaatuu. Ei muuten.
Kyllä rappeutuminen iän karttuessa tulee eteen ihan jokaiselle olipa penkkiurheilija tai kuntourheilija.Penkkiurheilijoilla, joo. Sitten alkaa huimata ja kaatuu. Ei muuten.