Heippa palstalaiset olisiko antaa vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mun arvoihin kuuluu esim. se että heikompaa puolustetaan aina, eikä ihmisiä jätetä pulaan. Heikompia täytyy myös aina auttaa jos vain voi, pienikin asia: pidä ovea auki/anna paikkasi/käy kaupassa esim. vanhukselle.
Ja se, että lapset ovat prioriteetti! On toki monia muitakin mutta nuo nyt esimerkkinä.
Juuh no noi on hyvii. Mut antaisitko mulle 500e jos tarvitsisin? Ettet jättäis mua pulaan kun on nälkä? Vai missä menee auttamisen raja sulla? Mulla toi on hankalampaa ku esim oltiin parkkihallissa ni yhel oli vaikeuksii päästä autoon ku siinä kattelin nih kysyin tarviiko apua nih vastas vihasesti ettei todellakaan tartte nih annoin olla. Juuh jos mä joskus meen yhteen naisen kaa nih kyl naisen on tykättävä lapsista ku mun tyttö on aina matkassa ja jos nainen kohtelee mun tyttöä huonosti nih menkööt menojaan. Lapsirakas pitää naisen kyl olla. Mut mites lispe unelmointi puoli sulla menee ja kumppamin kaa unelmointi?

Juuh no noi on hyvii. Mut antaisitko mulle 500e jos tarvitsisin? Ettet jättäis mua pulaan kun on nälkä? Vai missä menee auttamisen raja sulla? Mulla toi on hankalampaa ku esim oltiin parkkihallissa ni yhel oli vaikeuksii päästä autoon ku siinä kattelin nih kysyin tarviiko apua nih vastas vihasesti ettei todellakaan tartte nih annoin olla. Juuh jos mä joskus meen yhteen naisen kaa nih kyl naisen on tykättävä lapsista ku mun tyttö on aina matkassa ja jos nainen kohtelee mun tyttöä huonosti nih menkööt menojaan. Lapsirakas pitää naisen kyl olla. Mut mites lispe unelmointi puoli sulla menee ja kumppamin kaa unelmointi?
Varmaankin, ainakin jos tunnettaisi paremmin.😬
Jengi on tälläkin hetkellä mulle velkaa mulle yli 4 tonttua.😁

On ihana nähdä miten yks ystävä pääsi takaisin jaloilleen tuella. Hän pääsi parempiin töihin jonka palkalla elää!❤ Kohta lyhentelee lainaa.

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Varmaankin, ainakin jos tunnettaisi paremmin.
Jengi on tälläkin hetkellä mulle velkaa mulle yli 4 tonttua.

On ihana nähdä miten yks ystävä pääsi takaisin jaloilleen tuella. Hän pääsi parempiin töihin jonka palkalla elää! Kohta lyhentelee lainaa.
Aah sä oot ujo naikkonen;) johan tässä sun kaa on höpisty 11vuotta 😎 kauan meijän viel pitää tutustua ennenkuin päästään rahan pummaus asteelle ;) ja vielkö pidätät pieruu?

• Haha
Reactions: Lispetti
Aah sä oot ujo naikkonen johan tässä sun kaa on höpisty 11vuotta kauan meijän viel pitää tutustua ennenkuin päästään rahan pummaus asteelle ja vielkö pidätät pieruu?
En mä piere!!!!!!!!!!!😱 For god sake nyt!!!!

Millasii ne on joskus ollu ja kumpi on parempaa unelmointi vai seksi?
Reissut/mökkeilyt/seikkailut/yhteinen vanhuus/lapsenlapset…

Seksi ja haaveilu ovat eri tavoin ihania asioita ei niitä voi verrata.

Kyllä me lasten isän kanssa unelmoidaan yhdessä vieläkin lapsenlapsista. Yhdessä viedään heitä sitten reenilöihin ja ulkoleikiteän/pelaillaan jne.

Reissut/mökkeilyt/seikkailut/yhteinen vanhuus/lapsenlapset…

Seksi ja haaveilu ovat eri tavoin ihania asioita ei niitä voi verrata.

Kyllä me lasten isän kanssa unelmoidaan yhdessä vieläkin lapsenlapsista. Yhdessä viedään heitä sitten reenilöihin ja ulkoleikiteän/pelaillaan jne.
Mikä teitä sit estää palaamasta yhteen ku noin hyvin sujuu toisten kaa elo? Kyl mä noista valitsisin jos olisi pakko valita ni unelmoinnin seksin sijaan. Et nainen kertoisi mulle ufo juttujaan ja ajatuksiaan aidosti niiden parissa henkisyys kehittyy mikä on tärkeämpää kuin seksi minulle ku seksissä ei naureta ja koeta uusia oivalluksia vai koetaanko? Ellei tietty nainen ohjaa et kumpikin nauttii seksistä ja opitaan tyydyttämään toisemme kauan sunedellisestä seksi kerrasta on?

Mikä teitä sit estää palaamasta yhteen ku noin hyvin sujuu toisten kaa elo? Kyl mä noista valitsisin jos olisi pakko valita ni unelmoinnin seksin sijaan. Et nainen kertoisi mulle ufo juttujaan ja ajatuksiaan aidosti niiden parissa henkisyys kehittyy mikä on tärkeämpää kuin seksi minulle ku seksissä ei naureta ja koeta uusia oivalluksia vai koetaanko? Ellei tietty nainen ohjaa et kumpikin nauttii seksistä ja opitaan tyydyttämään toisemme kauan sunedellisestä seksi kerrasta on?
Onneksi eni tarvitse valita seksin ja unelmoinnin väliltä.

Meillä on täysin platoninen suhde, hän on paras ystäväni. En tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa häntä kohtaan, päinvastoin, ällöttää jopa koko idea. Sisko-veli suhde, näin kai sitä voisi kuvailla parhaiten.🤷‍♀️ Jännä että kävi näin.

Onneksi eni tarvitse valita seksin ja unelmoinnin väliltä.

Meillä on täysin platoninen suhde, hän on paras ystäväni. En tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa häntä kohtaan, päinvastoin, ällöttää jopa koko idea. Sisko-veli suhde, näin kai sitä voisi kuvailla parhaiten.🤷‍♀️ Jännä että kävi näin.
Mut jos olisi pakko valita niin kumman sit ottaisit? Mut mikä sai sut tuntemaan sit vetoa sillonku tapasitte ja mikä sai sen sammumaan?

Mut jos olisi pakko valita niin kumman sit ottaisit? Mut mikä sai sut tuntemaan sit vetoa sillonku tapasitte ja mikä sai sen sammumaan?
En osaa sanoa, molemmat ovat niin tärkeitä.

Ei siinä tapaamisessa mitään järkeä ollut. Liian äkkiä laitettiin hynttyyt yhteen. Elämäntilanteen muuttuessa vuosien päästä kunnioitus katosi enkä halunnut häntä enää.

En osaa sanoa, molemmat ovat niin tärkeitä.

Ei siinä tapaamisessa mitään järkeä ollut. Liian äkkiä laitettiin hynttyyt yhteen. Elämäntilanteen muuttuessa vuosien päästä kunnioitus katosi enkä enää halunnut häntä enää.
Mäkin olin nuorempana et liian nopiaa kaikki paritumiset tapahtui ja se aiheutti sit omat sotkunsa. Missä asioissa menetit kunnioituksen mä nyt oon tällänen köyhä spuge ni onko sekin automaattisesti kunnioituksen menetys nojoo ei mun oo pakko juoda oikeesti mut näytän spugelta 😂 mut miten te ootte ystäviä jos menetit kunnioituksen häntä kohtaan?

• Haha
Mäkin olin nuorempana et liian nopiaa kaikki paritumiset tapahtui ja se aiheutti sit omat sotkunsa. Missä asioissa menetit kunnioituksen mä nyt oon tällänen köyhä spuge ni onko sekin automaattisesti kunnioituksen menetys nojoo ei mun oo pakko juoda oikeesti mut näytän spugelta mut miten te ootte ystäviä jos menetit kunnioituksen häntä kohtaan?
Kunnioitan häntä isänä, ystävänä ja taitavana, älykkäänä ja äärimmäisen hauskana ja huumorintajuisena ihmisenä. Ei olla kumpikaan oikein juomareita, sekin varmaan on ihan hyvä. En laita mitään negaa tähän sen kummemmin. Nyt tilanne on koko perheen osalta paras mahdollinen.

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Kunnioitan häntä isänä, ystävänä ja taitavana, älykkäänä ja äärimmäisen hauskana ja huumorintajuisena ihmisenä. Ei olla kumpikaan oikein juomareita, sekin varmaan on ihan hyvä. En laita mitään negaa tähän sen kummemmin. Nyt tilanne on koko perheen osalta paras mahdollinen.
Mut siis se kiinnostaa et mikä vei sit kunnioituksen seksiä kohtaan en tajuu jos kaikki muu oli hyvin.

Mut siis olin eilisen illaan ja yön tytön kaa ja juteltiin kaikenlaista. Noh sit tuli aiheeks nää poikaystävä tai tyttöystävä jutut. Nih neuvoin oli se sun kumppani nyt poika tai tyttö. Ku siis jotkut sen vähän vanhemmat kaverit jo seurustelee. Nih elä sit kattele sellasta jos se kumppani lyttää sua eristää sua muista ihmisistä elämässä tai kohtelee huonosti. Toki sanoin et joskus voi tulla riitaa ja sanotaan pahasti toiselle mut et se riita pitää sit koittaa keskustella pois. Mut sit asiaan. Mut aloin miettimään tähän vastausta et onko teillä kokemusta tästä rakkaus pommituksesta. Et millasta se on ja miten teille sanotaan tai on sanottu niissä tilanteissa ja miten se etenee ja onko ollut eroja jo silloin sanoissa ja teossa ja onko teijän aivot hullaantuneet siitä ja mikä siinä rakkauspommituksessa niin kiehtoo et siihen jää koukkuun vai oletko jäänyt siihen koukkuun? Ku mulle ei oo tollanen pommitus ominaista ja jotenkin pidän sellaista ehkä nolona käytöksenä tai sliippinä. Mut joo mä oon sit aika toises ääripäässä et mä en oikeestaan oo ikinä jakanut kehuja naiselle suhteissa ollessani. Tietty ruuasta kiittänyt ja kehunut et oli hyvää mut tosi niukasti jakanut kyllä kehuja kumppanille. Ku ei meijän lapsuudessa kehuja jaeltu. Oon sitä oppinut ku oma tyttö syntyi ja tytölle jaan kyllä kehuja kun aihetta on mut ei musta kyl kehuautomaattia tule. Mut oommä vähän petrannut et esim jos naisella on vaik kauniisti laitetut kynnet ni kehunut niitä. Mut voitteko jakaa näitä vinkkejä näistä narskumiehistä. Et mikä saa tai on se juttu et teistä tulee täysin riippuvaisia tästä kumppanista? Ja sitä sietää huonoo käytöstä ja muistatteko millain se huonokäytös alkaa onko se se et jotkut naiset hakee miehestä turvaa ja kun se on aluks ollu ni sit tätä muistoa vaalien jatketaan suhteessa joka on muuttunut huonoksi? Et miksi kumppanista haetaan turvaa ja ripustaudutaan siihen ja heittäydytään täysin sen armoille sen toisen. Ite oon sanonut mun tytölle et ole rohkea kuin entis aikojen ritarit eläkä pakene pelkoja vaan kohtaa ne ja käsittele. Jakanut entisaikojen kunigatarista juttui jotka ovat voittaneet pelottomasti miesten johtamia armeijoita ja onkuin soturi prinsessa xena joka taisteli hirviöitä vastaan. Et on yhtärohkea kuin ritarit. Mut siis jos teil olisi jakaa vinkkei tästä mikä teidät sai hullaantumaan täysin ni osaan jakaa niit vinkkei tytölle. Et täytyykö siihen hullaantua niin täysin et järki katoaa. Kiitos jos jaksaisitte vastailla kokemuksista huonoista suhteista ja miten ette ole nähneet näitä valheita jo ajoissa? Et kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan. Tai onko teillä nyt miestä joka kehuu ja on kunnollinen ja saattaa välillä pommittaa mitä tuo rakkaus pommitus nyt sitten lieneekään. Miksi se pommitus on niin ihanan tuntuista?
On yksi vinkki: käytä kappalejakoa niin ajatuksesi muuttuvat luettaviksi.

Mut siis se kiinnostaa et mikä vei sit kunnioituksen seksiä kohtaan en tajuu jos kaikki muu oli hyvin.
Kunnioitus ei mennyt seksiä kohtaan vaan seksittömyys johtui vissiin kunnioituksen puutteesta. En oikein mielelläni tuo esiin mitään negaa, mutta sen kerron että ajattelin tässä myös hänen parastaan. Hän ansaitsee ihmisen jonka kanssa hänellä on mahdollisuus kokonaisvaltaisesti ihanaan yhteiseloon. Meillä sitä ei valitettavasti enää ollut. On hänellä muutama muikkeli joskus ollut, tosi ihania, harmi että eivät saaneet mitään pysyvää aikaan.

Käy kyllä sääliks Lissua kun elää seksitöntä elämää. Ilmankos hurahtanut kaikkiin salaliittohommeloihin ja länsidemokratiavihaan. Varmaan jos olisi tasapainoinen mies rinnalla, niin ei tarttis yötä päivää luuhata hankkimassa "tietoa" jostain rajatietofoorumeilta tms.

Vähän ny kärjistän mutta uskoisin, että tässä on osa tottakin.

Ja sinällään niinkuin näissä "tavallisen elämän" arvoissa sun muissa vaikutat Lissu järkevältä ja tasapainoiselta.

• Haha
Silti valtaapitävissä ihailet näitä pahimpia narsisteja: Putin, Trump jne. ?
Joka väittää Putinia patologiseksi narsistiksi ei joko tiedä, mitä se on, tai sitten ei ole seurannut Putinia muualta kuin länsimedian lööpeistä.

Trump on hieman hankalammin sijoitettavissa, mutta ei hänkään ihan pesunketävältä narsulta vaikuta. Grandiositeettia häneltä löytyy vaikka muille jakaa, mutta se ei itsessään tee hänestä vielä narsistia.

Kunnioitus ei mennyt seksiä kohtaan vaan seksittömyys johtui vissiin kunnioituksen puutteesta. En oikein mielelläni tuo esiin mitään negaa, mutta sen kerron että ajattelin tässä myös hänen parastaan. Hän ansaitsee ihmisen jonka kanssa hänellä on mahdollisuus kokonaisvaltaisesti ihanaan yhteiseloon. Meillä sitä ei valitettavasti enää ollut. On hänellä muutama muikkeli joskus ollut, tosi ihania, harmi että eivät saaneet mitään pysyvää aikaan.
Juuh ei tarvii kertoo. Mäkin oon tyytyväinen et nyt lapsen äitil on mies joka on keittiö mestari ja opettaa mun lasta kokkaamaan ku ite en oon kummonen kokki mut yhes asias oon kuulemma ruuanlaitossa kunkku se on pasta bolognese tyttö sanoi et se mun tekemä on parasta missään:). Mut yks juttu mua välillä aina vituttaa ku tää nykynen mies oli kerran kännissä tullut sinne lapsen äitille ja huuto raivonnut siellä niin et mun tyttö oli ollut peloissaan vittu et raivostuin en sitä tunetta tietty näyttänyt tytölle ja tyttö sanoi et elä kerro siitä. Mut mielessäni tein sen päätöksen et jos noin viel tapahtuu vedän sitä ukkoo turpiin mun tytön ei pidä pelätä kotonaan. Mut onneks se on ollut vain yksittäis tapaus eikä niin ole enään tapahtunut

• Tykkää
Käy kyllä sääliks Lissua kun elää seksitöntä elämää. Ilmankos hurahtanut kaikkiin salaliittohommeloihin ja länsidemokratiavihaan. Varmaan jos olisi tasapainoinen mies rinnalla, niin ei tarttis yötä päivää luuhata hankkimassa "tietoa" jostain rajatietofoorumeilta tms.

Vähän ny kärjistän mutta uskoisin, että tässä on osa tottakin.

Ja sinällään niinkuin näissä "tavallisen elämän" arvoissa sun muissa vaikutat Lissu järkevältä ja tasapainoiselta.
Sääli on sairautta. Sinä et minun seksielämästä tiedä yhtään mitään.

Jaa, luulet että olen vastikään tullut uteliaksi ja oppinut lukemaan!😂
Olen aina lukenyt ja tutkinut mielenkiintoisia asioita laidasta laitaan.🥰

Juuh ei tarvii kertoo. Mäkin oon tyytyväinen et nyt lapsen äitil on mies joka on keittiö mestari ja opettaa mun lasta kokkaamaan ku ite en oon kummonen kokki mut yhes asias oon kuulemma ruuanlaitossa kunkku se on pasta bolognese tyttö sanoi et se mun tekemä on parasta missään. Mut yks juttu mua välillä aina vituttaa ku tää nykynen mies oli kerran kännissä tullut sinne lapsen äitille ja huuto raivonnut siellä niin et mun tyttö oli ollut peloissaan vittu et raivostuin en sitä tunetta tietty näyttänyt tytölle ja tyttö sanoi et elä kerro siitä. Mut mielessäni tein sen päätöksen et jos noin viel tapahtuu vedän sitä ukkoo turpiin mun tytön ei pidä pelätä kotonaan. Mut onneks se on ollut vain yksittäis tapaus eikä niin ole enään tapahtunut
Juu, tuo on tärkeä asia eronneen vanhemman ymmärtää, että uusi puoliso voi olla jopa kultakimpale lapselle.❤️ Mitä enemmän lapsella on hyviä aikuisia elämässä, sen parempi.❤️

Mun lasten isä treffas jonkin aikaa päiväkodin opea. Olin aika tohkeissani lastenkin puolesta.😁

Et tosiaan ole mikään pazkahousu, arvostan!🙏🏼 Onneks jäi tosiaan ainoaksi kerraksi, ainakin toistaiseksi.

Juu, tuo on tärkeä asia eronneen vanhemman ymmärtää, että uusi puoliso voi olla jopa kultakimpale lapselle. Mitä enemmän lapsella on hyviä aikuisia elämässä, sen parempi.

Mun lasten isä treffas jonkin aikaa päiväkodin opea. Olin aika tohkeissani lastenkin puolesta.

Et tosiaan ole mikään pazkahousu, arvostan! Onneks jäi tosiaan ainoaksi kerraksi, ainakin toistaiseksi.
Noh oon Jumalan edessä. Se aina pelotttaa mua etten tekisi yhtäkään väärää sanaa tai virhettä mikä on väärin hyvä että edes uskallan puhua Jumalasta etten tekisi väärin hänelle omilla sanoillani. Mut joo tyttöni puolesta voisin kuolla heti ja jos en suojelisi häntä vaipuisin ikuiseen häpeään joka ei minulle sopisi yhtään

Mikään sen käytöksessä ei viittaa siihen et näin tapahtuisi. Tykkää myös yksin viettää aikaa. Mut hyvä kysymys. Mitä jos näin tapahtuisi ni miten sellainen asia saataisiin ohjelmoitua pois?
Hommaamalla tarpeeksi sisältöä omaan elämään. Suhteessa on oma elämä ja yhteinen elämä. Itseään ei saisi kadottaa suhteessa.

Usein kuitenkin käy niin että pari alkaa muistuttamaan toisiaan ja sulautuvat yhdeksi.🤷‍♀️ Tuollainen suhde vaatisi siis kaksi love bommeria onnistuakseen hyvin.😁

Hommaamalla tarpeeksi sisältöä omaan elämään. Suhteessa on oma elämä ja yhteinen elämä. Itseään ei saisi kadottaa suhteessa.

Usein kuitenkin käy niin että pari alkaa muistuttamaan toisiaan ja sulautuvat yhdeksi. Tuollainen suhde vaatisi siis kaksi love bommeria onnistuakseen hyvin.
Ootko sä bommeri miehelle. Mä en niistä kehuista niin välitä vaan sellanen nolottaa mut ymmärrän jos joku muu niistä ehkä tykkää. Mä tykkään eniten jota välil kaipaan ottaa naisen tiukkaan otteseen lusikka asentoon ku mennään nukkumaan ja silitellä sen hiuksii ja haistella niit hiuksii sitä joskus kaipaan ja naisen halaus on kivaa ja poskien nipistys :)

Uusimmat

Yhteistyössä