Alkuperäinen kirjoittaja Äitylih:
rukoilijasirkka totta.
Pistin viestiä. "Anteeksi, tunteet vähän pinnassa, tuskimpa tarkoitit mitään pahaa"
hän vastasi: "tiedän että tunteet on pinnassa, en ajattele sulle kun vaan kaikkea parasta, mulla on muuten paha olo sun puolesta. Kun sulla on paha olla niin mullakin on"
Minusta vain tuntui että hän vähätteli suruani.
Mutta toisaalta heti alussa hän otti selvää kuinka läheinen vaari minulle oli, ja kerroin kuinka pienenä hän oli mutta nyt etäännyimme vuosien varrella koska vaari oli niin sairas, ehkäpä sekin vaikuttaa hänen asenteeseen? Ajattelee että toipuminen on nopeampaa kun Vaari ei ollut niiiin läheinen? ja kun hän sanoi että ono llut samassa tilanteessa, ehkä hänellä helpotti parissa päivässä?
Äh, huomaatko, te sovitte jo ja sä vana viesti toisensa perään jankkaat tota samaa virttä. Anna olla jo, mä olisin sanonu ihan samoin kuin tuo mies, ja olisin tarkoittanu hyvää, jos mulle snaottais noin mä snaoisin et nii, toivottavasti, mut ethän pahastu jos en vielä jaksakkaan silloin? tmv. Kuitenki, anna jo asian olla Ap, sä vaan jankutat..
On vaan vaikeaa löytää sanoja, kun toisella on paha olla ja ehkä hän vaan toivoi, että toipuisit? :hug: Ihmiset suree eritavalla, joten ehkä ei kannata odottaa, että kukaan ymmärtää ihan täysin.