Heivatakko moinen deitti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitylih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä pistin anteekspyynnön hyökkäävästä asenteesta. Jopa kahesti

"Ei se mitään! Sori munki päivä on ollu huono"

sori mistä? kerta se vaa haluaa hyvää, mistä se pyytää anteeks...

mikä mua vaivaa.. oon vissii vähän epävarma.. mut miks se pyytää sori kerta se haluaa vaa hyvää :(

Alkuperäinen kirjoittaja Äitylih:

mikä mua vaivaa.. oon vissii vähän epävarma.. mut miks se pyytää sori kerta se haluaa vaa hyvää :(

Sori siitä, että pahotti sun mielen tahattomasti. Nyt lakkaat pohtimasta sitä, olet jonkinlaisessa shokkitilassa ja siksi mietit kaikkea ihan kummallista. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
rukoilijasirkka totta.

Pistin viestiä. "Anteeksi, tunteet vähän pinnassa, tuskimpa tarkoitit mitään pahaa"
hän vastasi: "tiedän että tunteet on pinnassa, en ajattele sulle kun vaan kaikkea parasta, mulla on muuten paha olo sun puolesta. Kun sulla on paha olla niin mullakin on"

Minusta vain tuntui että hän vähätteli suruani.
Mutta toisaalta heti alussa hän otti selvää kuinka läheinen vaari minulle oli, ja kerroin kuinka pienenä hän oli mutta nyt etäännyimme vuosien varrella koska vaari oli niin sairas, ehkäpä sekin vaikuttaa hänen asenteeseen? Ajattelee että toipuminen on nopeampaa kun Vaari ei ollut niiiin läheinen? ja kun hän sanoi että ono llut samassa tilanteessa, ehkä hänellä helpotti parissa päivässä?

Äh, huomaatko, te sovitte jo ja sä vana viesti toisensa perään jankkaat tota samaa virttä. Anna olla jo, mä olisin sanonu ihan samoin kuin tuo mies, ja olisin tarkoittanu hyvää, jos mulle snaottais noin mä snaoisin et nii, toivottavasti, mut ethän pahastu jos en vielä jaksakkaan silloin? tmv. Kuitenki, anna jo asian olla Ap, sä vaan jankutat..

On vaan vaikeaa löytää sanoja, kun toisella on paha olla ja ehkä hän vaan toivoi, että toipuisit? :hug: Ihmiset suree eritavalla, joten ehkä ei kannata odottaa, että kukaan ymmärtää ihan täysin.

nimenomaan, ja siis itseasiassa tällä miehellä on ollut sama tilanne. Hänn vaarinsa kuoli ja hän sairasti samaa tautia kun minunkin ja oli ollut montavuotta sekaisin eikä edes tunnistanut omaa poikaa. Etääntyyhän siinä kun oma läheinen ei tiedä kuka olet?
Jotenki hermostuin vain kun joku tulee sanomaan milloin minun olo helpottaa.. ehkä mä tosiaan ylireagoin kun miksi hän muka olisi halunnut pahaa? hänhän välittää minusta. ja halusi ehkä antaa toivoa tulevalle viikonlopulle että se voisi olla mukava.

Sä oot ap idiootti. Ja ikääkään ei taida olla teiniä enempää. Kasvaisit ensin aikuiseksi, ennenkuin ryhdyt mitään uusperheitä perustelemaan. Lapses käy sääliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja uaah:
Sä oot ap idiootti. Ja ikääkään ei taida olla teiniä enempää. Kasvaisit ensin aikuiseksi, ennenkuin ryhdyt mitään uusperheitä perustelemaan. Lapses käy sääliksi.

Se on suru joka tommosta tekee. Ei ap ole välttis idiootti, vaan surullinen.

Mä en ymmärrä yhtään, mitä pahaa tuossa oli. Itse ymmärrän asian niin, että mies ajatteli, että ehkä siinä tapauksessa haluat tavata vkloppuna, jos olo helpottuu hieman. Jokainen samanlaisessa tilanteessa ollut tietää, että surun pahin terä taittuu jossain vaiheessa. Kun kyse on vanhuksesta, jonka poismenon on jo tavallaan käynyt kerran läpi, olo helpottuu nopeammin kuin äkillisen poismenon kohdatessa. Oman pappanikin poismeno oli täsmälleen samanlainen, hän oli minulle rakas, mutta olin käynyt menetyksen läpi jo dementian pahennuttua. Olisin kokenut tuollaisen lausahduksen myötätuntoisena, en mitenkään loukkaavana. Ehkä en vaan ymmärrä...
Enkä tosiaan tajua, miten joku voisi heivata miehen tuollaisen takia, ennemmin heivaisin sen takia kun kännää... en tuollaisen lauseen takia, joka ei ole edes loukkaava. Lisäksi monelle miehelle suru ei ole mitenkään invalidisoiva tunne, kuten monille naisille taas on.

Rukoilijasirkka: joo, tiedostan olevani surullinen :(

joo: niin tiedän, mutten tiedä miksi moisella tavalla ylireagoin.
Tuosta juomisesta, ei tää mies yleensä juo, tosi harvoin. kerran kuussa, mut se saattaa sit juua paljon, mutta ei mitään putkia. Ihan yhen illan ottaa ja that's it. Hirveen herttanen se on päissään, tulee vaan rakkausviestejä :D
tosin jos meistä joskus jotain tulee, meinaan sanoa hänelle että en siedä juomista. Olen itse absolutisti, eli kännäävää miestä en ota itselleni.
Tosin ehkä se on ookoo kerran kuussa vetää lärvit, jaa-a. Ainakin vielä 20 iässä.

Toi alkaa jo olla vainoharhaista... siis haluatko että siinä miehessä on jotain vikaa, jotta voisit heivata sen?

Jokainen ystäväni kyllä juo. He lähtevät yhdessä juomaan ja juovat sitten paljon ja seuraavana päivänä kärsitään krapula, sitten onkin pitkä väli ettei juo.

Tosin ihmetyttää vähän tuo kotona juominen. "otin parit salmarihörpyt"
mitä kivaa on juoda yksin kotona?

huoh, rupesimpa nyt sen juomistakin murehtimaan..
vaikkei se oo mun seurassa koskaan juonut tai muutenkaan juo paljoa.. tai juo kerralla paljon mutta harvoin. tai mikä on harvoin.. kerran 2 kk. tai kk.

Ihan ekakskin, otan osaa vaaris poismenoon. Toisekseen, miustakin kuulostaa että mies vaan yritti sanoa jotain, muttei oikein osannut sitä muotoilla. Mutta siis toivoi siulle parempaa mieltä,eikä mitenkään tarkottanut mitään pahaa.

huoh, rupesimpa nyt sen juomistakin murehtimaan..
vaikkei se oo mun seurassa koskaan juonut tai muutenkaan juo paljoa.. tai juo kerralla paljon mutta harvoin. tai mikä on harvoin.. kerran 2 kk. tai kk.

Hei kuule, sullekin joku unohdus/harhautus ois ihan hyväksi ehkä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ihan ekakskin, otan osaa vaaris poismenoon. Toisekseen, miustakin kuulostaa että mies vaan yritti sanoa jotain, muttei oikein osannut sitä muotoilla. Mutta siis toivoi siulle parempaa mieltä,eikä mitenkään tarkottanut mitään pahaa.

joo ymmärsin tämän jo..

nyt pukkaa kaikki päälle, rupesin nyt tosissaan tota juomistakin pohtimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin mitä törkeetä tossa nyt oli?

Mäkään en ymmärtänyt... Vaikea tuollaisessa tilanteessa on asetella sanoja 100 prosentttisesti kohdalleen. Olisit varmaan loukkaantunut, vaikka mies olisi sanonut mitä tahansa tai jos mies olisi ollut hiljaa.

Myös sinulla on virheitä, jotka saattavat tuntua ärsyttäviltä HÄNESTÄ, mutta ihan pikkuvirheitä ei toki kannata suurennuslasin kera ruveta tutkimaan ellet halua että hän itse tekee samoin :)

Ja PS: älä pohdi kaikkea niin kauheasti :) Anna mennä äläkä rupea miettimään ja pohtimaan jokaista yksityiskohtaa.. miten tämä vaikuttaa tuohon ja entässitten tämä..

Kiitos vinkeistä!

Oli kuulemma tylsää ja hän oli juonut 3 kaljaa ja vajaan 0,5 salmari snapsin..
hmm onkohan tuo paljoa? en tiedä koska en itse juo.

On se kyllä aika paljon, jotenkin kauheaa. käykö se vielä äitinsä luona syömässä ja pesemässä pyykit? vai asuuko vielä himassa? kuulostaa kyllä kauhealta, itse en tuommoista varmaan katselis. huhhu.

Yhteistyössä