Helliikö teillä mies muutenkin kun vain seksin aikana tai sitä ennen? Miten haluisitte että asia olisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lesbo girl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lesbo girl

Vieras
Tarkoitan että suukotteleeko, halaileeko jne.. miehesi muutenkin, kuin vain ennen seksiä ja sen jälkeen. Harrastetaanko teillä seksiä vai rakastellaanko. Mikä on näiden kahden ero teidän mielestä?

Hellii kyllä muutenkin. Halailee, hieroo hartioita, hyväilee, suukottelee jne. Minulla haluja on vähemmän kuin miehelläni joten yleensä harrastetaan seksiä. Jos minuakin oikein haluttaa niin silloin rakastellaan :D

Hellii. OIkeastaan tällä hetkellä hellitään enemmän muuten, kuin varsinaisesti sekstaillaan!

Tästä kysymys. Kuinka hel*etin kauan se synnäyttelystä palautuminen oikein kestää?!!? Vieläkin ottaa kipeetä ja 5kk ipana koisaa tossa vieressä.

mulla taas haluja enemmän ku miehellä ja yleensä harrastetaan seksiä. Mutta välillä rakastellaan, kun on aikaa, eikä poika ole kotona :) Ja hellyyttä on kyllä tosi paljon silloinkin kun seksiä ei ole. :heart:

Meillä suukotellaan, ollaan käsi kädessä tai olen miehen kainalossa siliteltävänä ihan muuten vaan. Mutta meillä harrastetaan seksiä, ei koskaan rakastella. Kuoltais nauruun, jos yritettäis rakastella :laugh:

minulla ei ollut mitään tuollaista ex ukon kanssa.. nyt on sitten sitäkin enemmän HELLYYTTÄ kun vaihdoin ihanaan naiseen.. suukotellaan, halaillaan, silitellään, kävellään käsi kädessä eli kaikkea sitä mistä ennen olen vain saanut haaveilla ja ennen kaikkea rakastan tätä naista ihan hirveän paljon :)

Meillä naidaan, tai harrastetaan seksiä, pannaan...rakastelua ei olla koskaan edes kokeiltu, sanasta tulee mieleen sellainen hellyydensekainen yhtyminen...menee halut pelkästä sanasta :D
Mut tosiaan mies hellii usein, ainakun olen hellyydenkipeällä tuulella ja toinen ei tajua niin pienestä vihjeestä kyllä tajuaa, hieroo minua paljon ja antaumuksella, ollaan sellaisia apinoita jotka kirputtaa toisiaan

Mulla on sellanen mies, että tykkää helliä, suukotella, halailla ja kihnuttaa muutenkin koko ajan vieressä. Itse olen luonteeltani ei-hellijä. On vaikeaa ottaa koko ajan tuollaisia hellittelyjä vastaan...

Sänkyjutuissa menee ihan seksin puolelle. mulla kestää hetken ennekuin sytyn, mies lämmittelee kyllä todelliseen sykkeeseen muilla taidoillaan ja muuta ei tarvitakaan... Eli sanoisin, että petipuolella meillä menee kyllä ihan kiihkeäksi p....... tyytyväisiä näytetään molemmat olevan. :) Riittä mulle ja on aina ollut sellanen mies, että haluaa, ett mustakin tuntuu hyvälle. on sille todella tärkee juttu.

no mulla on varmaan tämän paikan ainoa normaali mies, joka ei puhu eikä pussaa, jos ei ole pakko. Eli harrastetaan seksiä n2-4krt/kk ja sitä ennen ollaan helliä 15min. Muulloin ei mitään kosketusta, ellen minä mene itse halailemaan. Mies ei tähänkään vastaa tai osallistu vaan seisoo vain jäykkänä. Ja näin ei ollut ekat 3vuotta suhteessamme. Nyt oltu jo 10v yhdessä ja lapsi4v. Suhde siis väljähtyy kun tietää jo kaiken kaikesta toisessa. Alkuhuuma ei kestä ikuisuutta. Silti ei olla eroamassa tms. Vaan haaveillaan eläkepäivistä yhdessä. Mies varsinkin. Mua tämä hellyyden puute häiritsee, häntä ei.

ja tähän ketjuun vastaa tietenkin vain ne joita tätä otsikko erityisesti sykähdyttää, joten täältä ei saa kovin kattavaa vastausta koko suomen miehistä ja heidän käyttäytymisestään.

niin ja mun mies sängyssä: hänelle on todella tärkeää että mä saisin orgasmin, ja sen takia mulla on suorituspaineet, eikä orgasmi sen takia todellakaan tule helposti. Ainoastaan jos mies unohtaa tämän aiheen puhumisen ja sen työstämisen, niin vapaudun ja saatan saada. Eli tuo juttu voi mennä ylikin miehellä:( Ei niin kivaa...
Hän ei tajua että naista pitää romanttisesti helliä kaiken aikaa, sillä se luo yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, vapauttaa endorfiineja ja vapauttaa naisen lopulta orgasmiin.

Jäi vähän mietityttää, et miten niin normaali mies??????? Ei normaali mies käyttäydy vaimoaan kohtaan noin. Suomalainen mies ei puhu ei pussaa kuuluu sanonta, mut se on vaan sanonta, oikeesti... Ja pieni neuvo: et koskaan voi tietää toisesta kaikkea... Koelilepa kerran jotain ihan älytöntä juttua ja kysy vaikka, ett mitä miehes haluaa... Seksissä täytyy suhteen tullessa pidemmälle ja ensihuuman kadotessa, käyttää mielikuvitusta.. .Oikeesti... Seksi ja paneminen ei saa olla pelkkä suoritus, siinä täytyy olla myös muuta, niin kipinä ja intohimo säilyy, usko pois.... :)

Uusimmat

Yhteistyössä