K
kyselijä
Vieras
Onkos teistä tämä marsipaani koriste ihan ok, vai onko siinä mittasuhteet jotenkin hassut? Tiedän että nenä on väärävärinen mutta onko tässä muuten kaikki ok, että tunnistaa Hello Kittyksi jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Onkos teistä tämä marsipaani koriste ihan ok, vai onko siinä mittasuhteet jotenkin hassut? Tiedän että nenä on väärävärinen mutta onko tässä muuten kaikki ok, että tunnistaa Hello Kittyksi jne.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä oon niin käsi tälläsissä asioissa mutta menin lupaaman tytölle Hello Kitty kakun niin mitäpä se äiti ei lapsensa eteen tekisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kaikille, ehkä joku päivä uskaltaudun tekemään sellasen marsipaanille maalatun kakun, tosi hienoja oon nähny, mutta en ole uskaltanu kokeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kaikille, ehkä joku päivä uskaltaudun tekemään sellasen marsipaanille maalatun kakun, tosi hienoja oon nähny, mutta en ole uskaltanu kokeilla.
Kokeile ihmeessä,vaikka hello kittyä kun se on niin helppo piirtää ja maalata!
Minä tein torstai-iltana tällaisen.Matkaa huomenna 2v kakun päälle
http://irc-galleria.net/view.php?nick=_Kes%E4hein%E4_&image_id=85401415
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:voi jee kun hävettää, en mä ikinä osaa noin hienoja tehdä :ashamed: