HELLO KITTY-kakunkoriste sis.kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
Onkos teistä tämä marsipaani koriste ihan ok, vai onko siinä mittasuhteet jotenkin hassut? Tiedän että nenä on väärävärinen mutta onko tässä muuten kaikki ok, että tunnistaa Hello Kittyksi jne.

v.php

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Onkos teistä tämä marsipaani koriste ihan ok, vai onko siinä mittasuhteet jotenkin hassut? Tiedän että nenä on väärävärinen mutta onko tässä muuten kaikki ok, että tunnistaa Hello Kittyksi jne.

v.php

No mittasuhteet on sinänsä hassut, kun eikö HK:lla ole iiiso pää ja suhteessa pieni vartalo? Mutta kyllä tuon hyvinkin Hello Kittyksi tunnistaa, lapsen kakkuun passaa tosi hyvin!

Kiitos, jouduin jo kerran päätä isontamaan kun oli liian pieni, mutta musta tuntuu että sais olla vieläkin isompi, toki voin vielä vartaloa pienentää, päätä en enää viitsi isontaa kun tuli jo silmät ja viiksetkin maalattua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä oon niin käsi tälläsissä asioissa mutta menin lupaaman tytölle Hello Kitty kakun niin mitäpä se äiti ei lapsensa eteen tekisi :laugh:

Älä aliarvioi itseäsi! Hienosti tunnistaa hello kittyksi tuon, hyvin kelpaa :flower:

Kiitos kaikille, ehkä joku päivä uskaltaudun tekemään sellasen marsipaanille maalatun kakun, tosi hienoja oon nähny, mutta en ole uskaltanu kokeilla.

Kokeile ihmeessä,vaikka hello kittyä kun se on niin helppo piirtää ja maalata!

Minä tein torstai-iltana tällaisen.Matkaa huomenna 2v kakun päälle

http://irc-galleria.net/view.php?nick=_Kes%E4hein%E4_&image_id=85401415

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Kiitos kaikille, ehkä joku päivä uskaltaudun tekemään sellasen marsipaanille maalatun kakun, tosi hienoja oon nähny, mutta en ole uskaltanu kokeilla.

Kokeile ihmeessä,vaikka hello kittyä kun se on niin helppo piirtää ja maalata!

Minä tein torstai-iltana tällaisen.Matkaa huomenna 2v kakun päälle

http://irc-galleria.net/view.php?nick=_Kes%E4hein%E4_&image_id=85401415

Onkos tuo marsipaanille maalattu?

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
voi jee kun hävettää, en mä ikinä osaa noin hienoja tehdä :ashamed:

No en minäkään osannut ennen tehdä ennenkuin kokeilin! :laugh:
Ja piirtää en osaa vieläkään yhtään :/ Kuvasta jäljennös leivinpaperiin ja siitä marsipaaniin.Voi kun vaan osaisi piirtää kaikkea mahtavaa vapaalla kädellä :p

Ja eihän kaikkien tarvi edes osata kaikkea, sitä varten on ne jotka osaa ;).
Minusta on ihana tehdä välillä ihan tavallisia kakkuja kun tilaukset on yleensä juuri noita kuvia.
Tuokin kuva menossa erään palstalaisen lapsen kakkuun :)

Yhteistyössä