HELLO KITTY - pinjatat ja marsipaanimaalaus kuvien kera

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjuza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
miten paljon sinne laitetaan sitä karkkia sisälle ja kuinka isoja noi hello kitty päät on?

Karkkia ajattelin pistää ihan vierasmäärän mukaan.
Noi päät on tehty jätti-ilmapllojen päällle joten niiden halkasija mitta pystysuunnaassa varmaan n.40cm.

Enpä olis uskonu että tollasiakin voi ite tehdä, ei ole varmaan varaa ostaa valmiina kun ton linkin kautta oli ainakin tosi kalliita. Ja taidot ei riitä itse tekemiseen tai ainakaan hermot ei kestä.

Ggogletin nalle puh kakkuja ja siinä näky noi pinjatat, eli tästä yläreunassa
http://images.google.fi/images?ndsp=20&um=1&hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi:official&q=nalle+puh+kakku&start=220&sa=N

Alkuperäinen kirjoittaja vau:
Ggogletin nalle puh kakkuja ja siinä näky noi pinjatat, eli tästä yläreunassa
http://images.google.fi/images?ndsp=20&um=1&hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi:official&q=nalle+puh+kakku&start=220&sa=N

Ei nyt toi linkki toimi, mutta jos laitat googlen kuvahakuun nalle puh kakku ja sieltä 11.sivu niin yläreunassa on kuva siitä pinjatasta, kuvaa ei kyllä enää löydy jos sitä klikkaa

Nää on varmaan ne samat pinjatat, löyty toiselta sivustolta
v.php

No voi harmi, ei sitten löydy tästäkän pinosta noita Hello Kitty pinjatoiden kuvia enää, voiskohan joku laittaa tulle katjuzalle y-viestiä ja pyytää uudestaan kuvaa niistä, itse en ole rekisteröityny. Tuolla yhdessä toisessakin ketjussa joku vaan nää pinjatat mainitsi ja heti haulla löysin tän ketjun mutta kuva ei näköjään näy enää.

Alkuperäinen kirjoittaja mude:
No voi harmi, ei sitten löydy tästäkän pinosta noita Hello Kitty pinjatoiden kuvia enää, voiskohan joku laittaa tulle katjuzalle y-viestiä ja pyytää uudestaan kuvaa niistä, itse en ole rekisteröityny. Tuolla yhdessä toisessakin ketjussa joku vaan nää pinjatat mainitsi ja heti haulla löysin tän ketjun mutta kuva ei näköjään näy enää.
Löytyy tuon katjuzan blogista, profiilissa taitaa olla osote blogiin

Yhteistyössä