Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:miten paljon sinne laitetaan sitä karkkia sisälle ja kuinka isoja noi hello kitty päät on?
Eikös pinjataa hutkita jollain kepillä?Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Ei varmaan mun tekemistä tulis tuon näkösiä. Milläs tuota sit hutkitaan?
Alkuperäinen kirjoittaja meikkis:Eikös pinjataa hutkita jollain kepillä?Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Ei varmaan mun tekemistä tulis tuon näkösiä. Milläs tuota sit hutkitaan?
Alkuperäinen kirjoittaja mude:Alkuperäinen kirjoittaja meikkis:Eikös pinjataa hutkita jollain kepillä?Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Ei varmaan mun tekemistä tulis tuon näkösiä. Milläs tuota sit hutkitaan?
Me ollaan hutkittu lasten softis pesäpallomailalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vau:Ggogletin nalle puh kakkuja ja siinä näky noi pinjatat, eli tästä yläreunassa
http://images.google.fi/images?ndsp=20&um=1&hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fifficial&q=nalle+puh+kakku&start=220&sa=N
Löytyy tuon katjuzan blogista, profiilissa taitaa olla osote blogiinAlkuperäinen kirjoittaja mude:No voi harmi, ei sitten löydy tästäkän pinosta noita Hello Kitty pinjatoiden kuvia enää, voiskohan joku laittaa tulle katjuzalle y-viestiä ja pyytää uudestaan kuvaa niistä, itse en ole rekisteröityny. Tuolla yhdessä toisessakin ketjussa joku vaan nää pinjatat mainitsi ja heti haulla löysin tän ketjun mutta kuva ei näköjään näy enää.