H heli Vieras 07.02.2006 #79 Hetä noin muuta varikset sieltä muualle. Kalle haluan vain sinut! Avaan yöpaitani sinulle ja anelen että koksetat rintojani...
Hetä noin muuta varikset sieltä muualle. Kalle haluan vain sinut! Avaan yöpaitani sinulle ja anelen että koksetat rintojani...
K kalle Vieras 07.02.2006 #81 miä haluan Julian, joten voit heli kulta pieni mennä avaamaan yöpaitasi jollekin muulle. Anteeksi
H heli Vieras 07.02.2006 #87 Hetä noin muuta varikset sieltä muualle. Kalle haluan vain sinut! Avaan yöpaitani sinulle ja anelen että koksetat rintojani...
Hetä noin muuta varikset sieltä muualle. Kalle haluan vain sinut! Avaan yöpaitani sinulle ja anelen että koksetat rintojani...
H heli Vieras 07.02.2006 #88 Olet tyhmä kalle jos näin teet. Toi Julian on ihan lankku, ei rintoja eikä mitään muuta. Eikös kostea pilluni enää kelpaa sinulle?
Olet tyhmä kalle jos näin teet. Toi Julian on ihan lankku, ei rintoja eikä mitään muuta. Eikös kostea pilluni enää kelpaa sinulle?
K kalle Vieras 07.02.2006 #90 miä haluan Julian, joten voit heli kulta pieni mennä avaamaan yöpaitasi jollekin muulle. Anteeksi
K kalle Vieras 07.02.2006 #91 ei nyt, haluan julian, on aika kova mimmi naimaan. etsi joku muu trai saatkin varmaan, kun olet jo rinnat paljaana
ei nyt, haluan julian, on aika kova mimmi naimaan. etsi joku muu trai saatkin varmaan, kun olet jo rinnat paljaana
H heli Vieras 07.02.2006 #93 Olet tyhmä kalle jos näin teet. Toi Julian on ihan lankku, ei rintoja eikä mitään muuta. Eikös kostea pilluni enää kelpaa sinulle?
Olet tyhmä kalle jos näin teet. Toi Julian on ihan lankku, ei rintoja eikä mitään muuta. Eikös kostea pilluni enää kelpaa sinulle?
K kalle Vieras 07.02.2006 #95 ei kelpaa, itse olet lautarintainen. Olen aina halveksinut naisia, jotka haukkuvat muita
K kalle Vieras 07.02.2006 #96 ei nyt, haluan julian, on aika kova mimmi naimaan. etsi joku muu trai saatkin varmaan, kun olet jo rinnat paljaana
ei nyt, haluan julian, on aika kova mimmi naimaan. etsi joku muu trai saatkin varmaan, kun olet jo rinnat paljaana
J Jännäksi menee Vieras 07.02.2006 #98 Vielä kun saataisiin Julian alkuperäinen Kalle tänne! ;-) Sittenhän olisi kunnon ryhmäsessio.
K kalle Vieras 07.02.2006 #99 ei kelpaa, itse olet lautarintainen. Olen aina halveksinut naisia, jotka haukkuvat muita