Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:hilunen, vieläkö on oireita ollu?? :wave:
Meillä puklaaminen on ihan selkeesti nyt vähentynyEdelleen tulee, mut ei niin suuressa mittakaavassa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:sori kun tunkeilen..jahvetti mä möin just huutiksessa omat yhdistelmät ja aukasin kaks jätesäkkiä kulmistaan ja ilmastointi teipillä liittelin kiinni..laitoin toki vaunut kasaan ja renkaat irti,kaikki muu härpäke mitä mukaan tuli nii muovipussiin ja vaunukoppaan..olivat perille menneet ehjänä ja me muuten ostettiin herquleksen razor4![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Anno mie ottasin tuon vedenalaisen hässäkän, jotenkin rauhallisemman oloinen mun mielestä kuin tuo toinen. =) Itsekin mietin yhdessä vaiheessa noita seinätarroja, mut tuntu että niissä oli teemat joko tytölle tai pojalle ja meillä kun muksuilla on yhteinen huone, niin piti olla suht keskeltä ja neutraalia-maalaushommiksi meni sit!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:sori kun tunkeilen..jahvetti mä möin just huutiksessa omat yhdistelmät ja aukasin kaks jätesäkkiä kulmistaan ja ilmastointi teipillä liittelin kiinni..laitoin toki vaunut kasaan ja renkaat irti,kaikki muu härpäke mitä mukaan tuli nii muovipussiin ja vaunukoppaan..olivat perille menneet ehjänä ja me muuten ostettiin herquleksen razor4![]()
Kiitos! Tosiaan tuota renkeiden irrottamista en varmaan olis hoksannu:wave: =)
Ootkos ollu Herquleksiin tyytyväinen?? Ja mitä maksoit? =)
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:noi herqulekset on siitä hyvät,että jos tulee taas vauva,niin niihin voi ostaa sen kantokopan,ja ihan minkä värisen haluaa...
Siinäs kuulit Jahve...![]()
*muoks. lainaukset päin...piip.... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No mä sitten kerron itselleni, että jos ostaisin matkikset, niin haluisin Quinny Zapit. Mutta taidetaan pärjätä talvi vielä vaunuilla. Ja kun nykyiset on kolmipyöräiset ja etupyörä kääntyy, niin sellaiset kyllä pitäs ehdottomasti olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meidän eläintarhasta toinen matkustaa etupenkillä ja toinen mun kans takapenkillä...Ja kivaa on!
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Jahvetti: siis mitkä myyt, miksi ja mitä tilalle???Mennyt kai ohi...
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas: Yksin kuin lumiukkoko?
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Taas oon jumissa tääl, vaik hommaa ihan homona![]()
![]()