Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei siis järjestyksestä ollu puhettakaan...
Meil käski odottaa ainaski kaksi viikkoa ennen kuin aloittaa tuon lihasoseen että vatsa tottuu ensin tuohon puuroon...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei siis järjestyksestä ollu puhettakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mäkin laitan hedelmäsosetta ja välillä Tutteliakin joukkoon, mutta ei tunnu uppoavan. :/ No jos syöttäis ton yhen paketillisen Piltti-puuroa ja sittekokeilis taas tavallista. Tää on kyllä ihan päätön logiikka, mutta alko säälittää pikkainen, kun tuntu, ettei tuo saa mahaansa täyteen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:sitterissä on tosi kiva kääntyä ympäri,
Meillä on sitteri laitettu poistoon jo aikoja sitte just ton takia![]()
![]()
Eiks teillä oo vöitä niissä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sanoi että parempi olis aloittaa puurolla kuin lihasoseella... :xmas:
--ja meillä just toisten päin![]()
Meillä sano sillo että nyt sitte 5 kk ikäsenä voitte ottaa puurot ja lihat mukaanEi siis järjestyksestä ollu puhettakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Ai että ihan neuvolassa neuvotaan noin.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei siis järjestyksestä ollu puhettakaan...
Meil käski odottaa ainaski kaksi viikkoa ennen kuin aloittaa tuon lihasoseen että vatsa tottuu ensin tuohon puuroon...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...![]()
Mie just katoin tota mun edellistä viestiäki että onpa tylsän näkönen että huomaako tota ees kukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...![]()
Just katoin samaa, että näyttääpä tavalliselta![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sanoi että parempi olis aloittaa puurolla kuin lihasoseella... :xmas:
--ja meillä just toisten päin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...![]()
![]()
Kokeillaaks vielä poistaa nuo norm. hymiöt ja sen jälkeen pisteet ja pilkut...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:ootteks te antanu kalaa jo? Mä oon jotenki arastellu sen kanssa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:ootteks te antanu kalaa jo? Mä oon jotenki arastellu sen kanssa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...![]()
![]()
Vähän tylsältä....
![]()
Mutta kiitos kuitennin taas neidit ja rouvat seurasta kaikille.
Tää menis
![]()