Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mulle tuli heti visio missä jahve tarjoaa vauvalle purkkitonnikalaa
![]()
...samat visiot mulle tuli...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mulle tuli heti visio missä jahve tarjoaa vauvalle purkkitonnikalaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Joops, kiirettä pitäs, kirppiskamat pitäs kasailla vaan kun nne hakaneulat puuttuu....miehen piti eilen ostaa mutta sekin unohti |O :kieh: .
Onko sulla lankaa+neula? Ompele hintalaput löyhästi kiinni?
--mietin totakin vaihtoehtoo...mutta neula ja lanka |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mies läksi futista pelaamaan. Mua taas vähän kyrsii sen jokailtaiset harrastukset. Tai ei nyt tänään kyrsi niin paljon kuin toisinaan. Voisi olla välillä kotonakin :|
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meil uppos eilen illalla pojuun paljon puuroo
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meil uppos eilen illalla pojuun paljon puuroo
Teetkö itse puuron, vai valmispuuroa?
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pikakurkkaus :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja zuku:*näyttää kieltä *![]()
Törkeetä... |O
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:nipsuli Lähettelen kiivaasti tsemppejä täältä...jo 5 minsaa pinnistelly :wave: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:nipsuli Lähettelen kiivaasti tsemppejä täältä...jo 5 minsaa pinnistelly :wave: :flower:
--hei kiitti, :hug: , aika olikin vähän etuajassa () joten vihlontaa oli tossa klo 16.25 jonniin verran mut sit het puolelta loppu, eli sun "reikihoito" tehos
![]()
![]()
..
Täälä kans kirppiskama urakka, huomenna vienti eli --->jatkuu