Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ai vitsi jos mul ois tyttö ni sille ois jo löytyny tosi kiva puku.. mut ku mul ei ooMul käy varmaan samalla lailla ku pojan vauvapuvun kanssa kun en sitte loppujen lopuks löytäny enää sitä minkä olin valinnu :headwall:
Mikä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Anteeksi jos olen kuula, mut tehdäänkö vauvojen puuro samoista hiutaleista kun aikuisten vai onko erikseen vauvoille omat puurohiutaleet/-jauhot??
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Varmaa kannattaa yrittää emmie ottaa sitä puuroa lisäks jos huolestuttaa painonlasku. Sillä saa "helposti" kaks lisäateriaa päivään. Kokeilee ensteks vaikka muutamana aamuna tuleeko mitää oireita ja sitte ottaa illaks ohjelmaan sen jälkee..
Näin varmaan sitten.![]()
Anteeksi jos olen kuula, mut tehdäänkö vauvojen puuro samoista hiutaleista kun aikuisten vai onko erikseen vauvoille omat puurohiutaleet/-jauhot??
Ja ihan Elovenaa olen N:lle antanut. Mahdollisimman puhdasta ravintoa se on eikö vain. Ei sakeuttamisaineita yms.
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:emmie Lukaisehan tämä niin ei stressaa turhaan nuo... :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Varmaa kannattaa yrittää emmie ottaa sitä puuroa lisäks jos huolestuttaa painonlasku. Sillä saa "helposti" kaks lisäateriaa päivään. Kokeilee ensteks vaikka muutamana aamuna tuleeko mitää oireita ja sitte ottaa illaks ohjelmaan sen jälkee..
Näin varmaan sitten.![]()
Anteeksi jos olen kuula, mut tehdäänkö vauvojen puuro samoista hiutaleista kun aikuisten vai onko erikseen vauvoille omat puurohiutaleet/-jauhot??
Ja ihan Elovenaa olen N:lle antanut. Mahdollisimman puhdasta ravintoa se on eikö vain. Ei sakeuttamisaineita yms.
:heart:
Mä oon antanu vaikka mitä :ashamed: Parhaiten tolle tuntuu uppoovan se valmis puolukkapuuro :xmas: Tavalliseen puuroon yleensä laitan mustikkaa tai jotain hedelmäsosetta joukkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:emmie Lukaisehan tämä niin ei stressaa turhaan nuo... :hug:
kiitos linkistä! :flower:
jo tämäkin helpotti tätä stressiä![]()
(miksei tällasia tarjota kaikille luettavaksi vaikka neuvolasta?!?!)
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Anno: Kivoja pukuja nuokin. Taidettiin kokeilla tuota Goloakin, mutta ostettiin Danube.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Anno: Kivoja pukuja nuokin. Taidettiin kokeilla tuota Goloakin, mutta ostettiin Danube.![]()
Pitää paikan päälle mennä kattomaan.. Nyt noista kuvista tulee jo joku mielle tytön ja pojan puvuista. Esim Danubea mä en ees kattonu tarkemmin kun näytti niin tyttömäiselle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Mää kävin eilen antoninassa ja löysin neitile lenne baby active puvun 74cm. on sellanen harmaa/vaalean ruskea..ois siel ollu vaalean punaisia/sinisiäki, mut otin tuon..menee sit tarvittaessa pikkusisaruksillekki. vaaleanpunasen tumput ja tossut + lakin, ku laittaa, ni on ihan tyttömäinen..
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Mää kävin eilen antoninassa ja löysin neitile lenne baby active puvun 74cm. on sellanen harmaa/vaalean ruskea..ois siel ollu vaalean punaisia/sinisiäki, mut otin tuon..menee sit tarvittaessa pikkusisaruksillekki. vaaleanpunasen tumput ja tossut + lakin, ku laittaa, ni on ihan tyttömäinen..
Avattiinko teillekin se nyt? Oliko siellä hyviä tarjouksia? Mun pitäis lähteä käväseen niiden huippu avajaistarjoukset tsekkaamaan..