Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä yritin katsoa sitä traileria, mutta ei tullut muuta kuin äänet? Missähän vika?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä yritin katsoa sitä traileria, mutta ei tullut muuta kuin äänet? Missähän vika?![]()
![]()
Mul ´näkkyy mut pätkii pätkii pätkii
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mulle on viisaudenhammas puhkeamassa :'( että jaan pojan kanssa hammastuskan. Mut mie en hammaslääkäriin mene |O
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:me päästään illalla kattoon neitin 2vk ikästä serkkua :heart:
Pikkusisko vain odottelee (41+2) osastolla synnytyksen käynnistymistä, et jos alkaa tapahtuun, ni meen niille lapsenlikaksi :saint:
oli edellisen yön supistellu säännöllisesti, olivat ottaneet sisälle (kun 3cm auki) ja edelliset eulleey VAUHILLA. Pelkäs ihan hirveesti etteivät ita sairaalaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kirpparilta tuli viesti, et tiistaina voisin alottaa...jee, pääsee tosta vaatevuoresta![]()
Ja otan kerralla 2viikkoa kun kerran alan noita raijaamaan
30e/2vko..eikai se paha oo
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:viisureista...Multa on kaikki neljä poistettu; kaksi leikkaamalla.
![]()
![]()
Pessillekös niitä pukkas, vai oliko peräti tulehtunut jo?
Koitahan kestää, ja sinuna kyllä menisin hampilääkäriin mahdollisimman pian, jos alkavat vihoittelemaan. :|
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:bebe nyt suunnilleen 70cm pitkä :attn: minkäkokoisia pukuja olette hankkineet ja merkinkin saapi mainita, kun ovat kovin erikokoisia... :/ :/ hitsi tää on vaikeaa.... |O