Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:reissureissureissu ja bensat kimppaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ja havaittavissa myös pientä kahtiajakoa.. plus väliinputoajat, hei Anno! :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari::wave: täällähän tapahtuu enemmän kuin Kaunareissa tai Salkkareissa yhteensäkunnon mammapainia :saint:
![]()
Jep, puolensa saa valita vapaasti![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Köyhän nimenomaan kannattaa ostaa halpaa, koska sit ei tuu niin kalliiksi uusia ku kyllästyy![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvatkaa mistä mie oon ylpee!!!!!!!!!!!! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Uudessa pinossa minäkin!
Nyt kyllä Ippu sanon sulle ihan henkilökohtaisesti, että tästä viime viikon pinon kommentistasi närkästyin minäkin:
Minä taas en ole ollenkaan mitään maailmanparantaja-tyyppiä , joten ostelen kyllä juttuja H&M:ltä yms, minkä valmistustavoille ja -paikoille jne. ei ehkä ihan hattua nosteta..
Mistä sä noi maailmanparantajatkin tähän vedit? Mä ainakin oon ylpeä että edes joskus teen ekologisia valintoja vaatteissa. Tässä on kyse siitäkin, millaisia arvoja lapsilleen haluaa opettaa. Itse olen onnellinen, kun tuo esikoionen selittää, että hyvä, kun meillä käytetään kestovaippoja, niin ei tuu turhaa jätettä. Vaikka kyllä meilläkin on myös HM:n vaatteita.
Tää on kyllä jo niin moneen kertaan tänään puitu juttu, mutta musta saa vetää herneet vaikka soppana nenään, jos jonkun kommentit V****tuttaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvatkaa mistä mie oon ylpee!!!!!!!!!!!! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Mä voisin myös ostaa lisää myssyjä ja ehkä sellaisen villapuvun, mitä vois sit pitää ohuemman ulkoilupuvun alla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvatkaa mistä mie oon ylpee!!!!!!!!!!!! :attn:
:xmas: no?
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvatkaa mistä mie oon ylpee!!!!!!!!!!!! :attn:
...Siitä ku meillä on sisua kuin pienessä kylässä! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ja havaittavissa myös pientä kahtiajakoa.. plus väliinputoajat, hei Anno! :wave:![]()
karavaanari karavaanari![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ja havaittavissa myös pientä kahtiajakoa.. plus väliinputoajat, hei Anno! :wave:![]()
![]()
...vetää telttaa perässään...hakee paikkaa... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ja havaittavissa myös pientä kahtiajakoa.. plus väliinputoajat, hei Anno! :wave:![]()
![]()
Oisko sulla sopu-telttaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvatkaa mistä mie oon ylpee!!!!!!!!!!!! :attn:
Se en ollu MINÄ joka hyppäs toisten varpaille![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvatkaa mistä mie oon ylpee!!!!!!!!!!!! :attn:
Se en ollu MINÄ joka hyppäs toisten varpaille![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ja havaittavissa myös pientä kahtiajakoa.. plus väliinputoajat, hei Anno! :wave:![]()
![]()
Minä tuota ed. sivulla jo ehdottelin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ja havaittavissa myös pientä kahtiajakoa.. plus väliinputoajat, hei Anno! :wave:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oisko sulla sopu-telttaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä on ollu enneki tätä, et ymmärretään joko tahallaan väärin tai sit ei vaan haluta ymmärtää![]()