Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Jahvetille paranemisia, onneks sun ei nyt tarvikaan siivotaEihän munkaa tarvi ku ei sunkaa tarvi?! B)
B) Oon mie puol kämppää jo imuroinu, et hopihopi
Aivan pakko siivoo tänää :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Jahvetille paranemisia, onneks sun ei nyt tarvikaan siivotaEihän munkaa tarvi ku ei sunkaa tarvi?! B)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Jahvetille paranemisia, onneks sun ei nyt tarvikaan siivotaEihän munkaa tarvi ku ei sunkaa tarvi?! B)
B) Oon mie puol kämppää jo imuroinu, et hopihopi![]()
Kahvipaussi nyt
![]()
Aivan pakko siivoo tänää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:A:n kielijänne sanoi NAPS! =) =) =)
Oli se korvapoliaika, ja leikattiin siis, hienoa hienoa! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Missäs Pusuapina muutes luuraa:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:jahvetti ota teetä mielummin!
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Missäs Pusuapina muutes luuraa:wave:
Mie olen myös kaivannut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:Onks ketään hankkinut mitään peitettä/ makuupussia talven varalle.Mikäs se Snuggle Sac olikaan, se näytti ihan hyvälle. Kun toi äp:n pussi on aikas pieni..
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Noista talvivaatteista puheenollen..mistä sellaisia villahaalareita kannattais metsästää?En oo vielä törmännyt sellaisiin, mutta ois kätsyt kyllä jo vk-haalarin allakin viileämmillä keleillä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Noista talvivaatteista puheenollen..mistä sellaisia villahaalareita kannattais metsästää?En oo vielä törmännyt sellaisiin, mutta ois kätsyt kyllä jo vk-haalarin allakin viileämmillä keleillä :/