Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Itse asiassa samanlainen olo alko oleen just kun tuolla BB-talossa alettiin laulaa taas kännissä :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mul ei kolise mikää :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:![]()
Laulaako ne siellä: "Antakaa määki laulan, määkin olen kännissä!"
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:![]()
--heh, mun miäs aina tota lauleskelee :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Laulaaks se kännissä vai selvistä päin?Oikeesti mä inhoon Kummeleita, mutta se leffa oli kyllä
hauskaa rapulahuumoria aikanaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:![]()
Ei ku sitä Hit me baby one more time![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:No onks kellään ollu mitään oikeeta säpinää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mulla ei oo muuten ikinä ollu palstat unissa.No ehkä ihan hyvä vaan.
Öitä nipsuli! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:No onks kellään ollu mitään oikeeta säpinää?![]()
No täs oli jossain vaiheessa että Cheryl ja Risto, Marianne ja Tero ja Minnaki kävi tos äsken suuteloittemassa Johanin kanssa.. mutta ku en oo varma oonko enää pysyny kärryillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No nyt tää alko mielenkiintoseks ku taitaa tulla catfight kohta![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No nyt tää alko mielenkiintoseks ku taitaa tulla catfight kohta![]()
![]()
mitähähätäth :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Riiloudaa bbn sivuja :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Riiloudaa bbn sivuja :headwall: :headwall: :headwall:
Keskusteluissa tulee parhaiten reaaliajassa mitä tapahtuu