***HELMET 2008*** Syysviikko 36

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VanamoBr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mul ei kolise mikää :snotty:
p025.gif

c045.gif
koliseeko ny :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh:

Itse asiassa samanlainen olo alko oleen just kun tuolla BB-talossa alettiin laulaa taas kännissä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Laulaaks se kännissä vai selvistä päin? :laugh: Oikeesti mä inhoon Kummeleita, mutta se leffa oli kyllä :laugh: hauskaa rapulahuumoria aikanaan. :laugh:

--ihan selvistä päin onneks :laugh: :laugh: - Kummeli fani on siis mieskin. Mä en. Mut taisin ton leffan kans kattoo ja nauraakkin jopa pariin otteseen :o

Jaahans, nyt on kyl aika lähtee tuutimaan, joskos näkis taas kivoja unia..viime yönä näin muutes unta teistä, muistan ainaskin et Jahvetti ja Jahvetin mies oli sielä ja ehkä BB :D . Tilasin kyl Johan unen..eli siis nyt tilaan unen teistä ja saan Johan unen :p :D :saint: :laugh:

No onks kellään ollu mitään oikeeta säpinää? :whistle:

No täs oli jossain vaiheessa että Cheryl ja Risto, Marianne ja Tero ja Minnaki kävi tos äsken suuteloittemassa Johanin kanssa.. mutta ku en oo varma oonko enää pysyny kärryillä :laugh:

Mulla ei oo muuten ikinä ollu palstat unissa. :o No ehkä ihan hyvä vaan. :laugh: Öitä nipsuli! :wave:

..mä nään tosi paljon unia ja monasti ihan tuttujakin niissä seikkailee..painajaisia en onneks nää, tai ainakaan muista niitä :o . Öitä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No onks kellään ollu mitään oikeeta säpinää? :whistle:

No täs oli jossain vaiheessa että Cheryl ja Risto, Marianne ja Tero ja Minnaki kävi tos äsken suuteloittemassa Johanin kanssa.. mutta ku en oo varma oonko enää pysyny kärryillä :laugh:

Anno, huomenna sit meille tiivistelmä yön tapahtumista (jos jaksat valvoa siihen saakka, kun BB:läiset sammuu :D ), pysytään tilanteen tasalla talon tapahtumista :whistle:

Yhteistyössä