Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:|O Kamala jäiks sitä viel noin paljo![]()
![]()
...tuntuu et on vast alkulämmittelyt tehty...mä oon niin väsyny tähä kaaokseen... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:|O Kamala jäiks sitä viel noin paljo![]()
![]()
...tuntuu et on vast alkulämmittelyt tehty...mä oon niin väsyny tähä kaaokseen... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:jahve Miten teillä erotellaan poikien sukat...mitkä on kenenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:|O Kamala jäiks sitä viel noin paljo![]()
![]()
Hei, muistappas et minä oon jonossa seuraavaksi!
Mulla pitäis koppeentua ompeluhommiin, säästele säästele!!![]()
Mullaki äiti sen noin virallisesti tekee, mut onhan sitä tehokkaasti peukkuja vieressä pyöriteltävä!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie saan onneks vietyy aina ompeluhommat mun mummolleAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Hei, muistappas et minä oon jonossa seuraavaksi!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...tuntuu et on vast alkulämmittelyt tehty...mä oon niin väsyny tähä kaaokseen... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:|O Kamala jäiks sitä viel noin paljo![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Mullaki äiti sen noin virallisesti tekee, mut onhan sitä tehokkaasti peukkuja vieressä pyöriteltävä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Hepene/ei hepene riippuu kaupasta. Jostain ei löydy ku hepeneitä, jostain taas löytyy kaikkea muuta kuin hepeneitä. Esim. lindexillä on sekä että, mut sit joku citymarket tarjoaa aika semmosta peruskamaa vain, ei-hepenettä.
Hitsi mikä sana ku monesti kirjotti: HEPENE.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:|O Kamala jäiks sitä viel noin paljo![]()
![]()
Hei, muistappas et minä oon jonossa seuraavaksi!
Luultavasti joo.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja just sillon, kun nimenomaa etti toista, ni löytyy vaan toista :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Hepene/ei hepene riippuu kaupasta. Jostain ei löydy ku hepeneitä, jostain taas löytyy kaikkea muuta kuin hepeneitä. Esim. lindexillä on sekä että, mut sit joku citymarket tarjoaa aika semmosta peruskamaa vain, ei-hepenettä.
Hitsi mikä sana ku monesti kirjotti: HEPENE.![]()
![]()
ja toki toiki, et mikä on hepenettä ja mikä ei, ni riippuu vanmaan ihmisestä =)
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...laitan tuossa klo 18.00 puolet energiasta tulemaan, etsi moppi valmiiksi...![]()
...toinen erä huomen aamulla tosi tosi tosi aikaisin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Onpas täällä ollut aktiivisia siivoojamammoja... mistäs tänne sellainen löytyisi?Oikein hävettää oma saamattomuus, nyt lähden muuten pistämään paikkoja ojennukseen! :kieh: