***HELMET 2008*** VKO 4 osa 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
ja taas, palsta hiljenee kun helmeri saapuu :'(

Älä ny :hug: ! Kävin antamassa muksuille iltasta. =)

Kyllä ne ois pärjänny ilmankin :saint: :laugh:

Ens kerralla sanon että myöhemmin... ;)

...äitin pitää nyt viihdyttää kaveria :saint:

tai: tuossa on jääkaappi, jos on nälkä :saint:

...tai syökää lattiat puhtaaksi ;). Annoin tänään pikku-ukolle leivänpaloja ja varmaan yli puolet meni ohi... :D

Meillä on kaks rikkaimuria, jotka hoitaa tällaisen ongelman. Putsaavat jopa syöttärin :D

Meillä on kaks rikkaimuria, jotka hoitaa tällaisen ongelman. Putsaavat jopa syöttärin :D
Onko karvaiset mallit? :laugh:

On, tosi käteviä...muuta iloa niistä ei olekaan, tiellä vaan :x
Mistähän löytäis energiaa niille :|

Jos siis koirista puhut :whistle: niin eiks noi piristy ulkoilusta ja pienestä puuhasta (puruluut, makupalapiilot ym.)

...sähkövirran lisäys tuskin noissa malleissa toimii. =)

'

Meijän imurissa on jotain vikaa, kerran oon nähny että on hoitanut hommansa. Ja ostaessa luultiin että toimii hyvin kun katsomassa käydessä imurin edeltävä versio putsasi syöttötuolin erinomaisesti ;) Ja edessä kököttää meidänkin imuri, aina...

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
'

Meijän imurissa on jotain vikaa, kerran oon nähny että on hoitanut hommansa. Ja ostaessa luultiin että toimii hyvin kun katsomassa käydessä imurin edeltävä versio putsasi syöttötuolin erinomaisesti ;) Ja edessä kököttää meidänkin imuri, aina...

:D Ne on nää nykyajan imurit...kovin valikoivia putsaajia. :laugh:

Siis sitä tulin vaan kommetoimaan tuolta sohvan pohjalta, että jos mun lapsi kuolis päiväkodissa puukotuksen uhrina, niin mä en varmaan selviäsi siitä henkisesti koskaan. Se olis liian vaikea hyväksyä. Kun taas joku sairaus tai onnettomuus olis tavallaan ehkä helpompi.
Siis ainahan se olis hankala hyväksyä, mutta tuo belgian tapaus on mun mielestä niin kamala ja tavallaan epäreilua.

En tiiä ymmärrättekö yhtään mun pointtia :/

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Jahvetti Teillähän sitten neiti viihtyy dublojen kanssa. Mä annoin dublot pikku-ukkelille jokin aika sitten ja hänen mielileikkinsä on niiden heittely. :D

Juu...asettelee niitä laatikon päälle riviin, välillä maistaa ja tekee kunniakierroksen niiden kanssa (yhet kummassaki kädessä)...on noi tossa ehkä 5 neliön säteellä kaikki pysyny :laugh: :D
Ja 5v tekee ittesä korkusta tornia minkä neiti saa kaataa ja räkättää :p

Meillä sisko ja sen veli tykkää myös leikkiä yhdessä duploilla, ovat neidin ykkössuosikkeja veikan autojen lisäksi! :D

Helmis Surettaa tuo tapaus, mä oon aina ihmetellyt miksi päiväkodeissa on avoimet ovet, miksi niitä ei pidetä lukossa ja hommata jotain iskunkestäviä laseja oviin/ikkunoihin.
Luultavasti se olis niin kallis investointi valtiolle, mutta ei sen hinnan pitäisi ratkaista silloin, kun kyseessä on ihmishenki, jonkun oma rakas.

Lääkärissä käyty, ehdin saamaan vaatteetkin päälle! B) Saaliina korvatulehdus. :( Lisäksi lääkäri epäili että saattaa olla myös vauvarokkoa, siinä voi kuume kestää 3-5 päivää. Nyt illalla pojalla ei enää ollut kuumetta (kopkop) vaikka aamulla oli vielä 39, joten katsellaan... jos ihottuma ilmestyy niin sitten ei enää tarvi epäillä.

Korvatulehdukseen kokeillaan nyt uutta hoitoa. Antibiootteja ei saatu, vaan allergianenäsuihke (Nasonex) mitä pitäisi viikon-parin ajan (riippuen siitä kuinka nopeaan oireet hellittää ) antaa kaksi suihketta kumpaankin sieraimeen kahdesti päivässä, sitten vähentää yhteen suihkeeseen kahdesti päivässä ja kun poika on täysin terve niin yksi suihke kerran päivässä flunssakauden loppuun, eli toukokuun loppuun. Pitäisi toimia ennaltaehkäisevänä näin. Jos iskee flunssa tai muu tauti päälle, niin sitten aletaan taas antaa kahdesti päivässä, niin se korvatulehdus ei ehkä pääse iskemäänkään. Toivotaan että toimii tosiaan näin kuin lupailtiin, lääkäri oli viikonloppuna ollut jossain koulutuksessa missä oli tästä suihkeesta kerrottu ja näytetty tilastoja minkä mukaan tulokset korvatulehdusten hoidossa on olleet hyvät. Katsellaan... tyttö sai saman suihkeen pariksi kuukaudeksi infektioastman helpottamiseksi, kun nuo astmalääkkeet ei ole ainakaan vielä tilannetta auttaneet.

Nyt tää mamma lähtee polkemaan crosstraineria, pistetään ihrat liikkeelle. B)

Jahvetti Teillähän sitten neiti viihtyy dublojen kanssa. Mä annoin dublot pikku-ukkelille jokin aika sitten ja hänen mielileikkinsä on niiden heittely. :D

Juu...asettelee niitä laatikon päälle riviin, välillä maistaa ja tekee kunniakierroksen niiden kanssa (yhet kummassaki kädessä)...on noi tossa ehkä 5 neliön säteellä kaikki pysyny :laugh: :D

Duplot olisikin ihania! Odotan, josko isovanhemmat toisi niitä synttärilahjaksi, ja jos ei, niin täytyyhän niitä varmaan sit ostaa itte. :xmas: Meillä Hattaran mielipuuhaa on kasata torneja. Kaataminen ei ole enää niin kivaa. Pienemmistä palikoista kasaa muutaman palikan korkuisia torneja, mutta isoilla palikoilla (olisko 5x5cm) tekee niin korkeita kuin yltää polviseisonnassa, 9 palikkaa päällekäin on ennätys ja sen tornin kasasi Taaperokärryyn. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:

Duplot olisikin ihania! Odotan, josko isovanhemmat toisi niitä synttärilahjaksi, ja jos ei, niin täytyyhän niitä varmaan sit ostaa itte. :xmas: Meillä Hattaran mielipuuhaa on kasata torneja. Kaataminen ei ole enää niin kivaa. Pienemmistä palikoista kasaa muutaman palikan korkuisia torneja, mutta isoilla palikoilla (olisko 5x5cm) tekee niin korkeita kuin yltää polviseisonnassa, 9 palikkaa päällekäin on ennätys ja sen tornin kasasi Taaperokärryyn. :D

Meil miehen äiti toi mummolasta laatikollisen miehen vanhoja Duploja =) Eli nyt ei niitä synttäreiks osteta / toivota vaan tutustutaan eka mitä sieltä on tullu. Kovasti tuo jätkä niillä tykkää leikkiä :) Hassua miten ajattomia noi Duplot on kun ajattelee että noiki on jo tosi vanhoja :D

Tuli ihan morkkis noista lämppäreistä...miks piti taas vetää :whistle: :headwall:

Hei mie oon tänää vetäny laskiaispullia :whistle: Raskausajan mielihalun piikkiin vielä kun voi :D Mietin että pitäiskö tehä laskiaispullia synttäreille.. Niistä tykkäis kaikki :p

Yhteistyössä