Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuli ihan morkkis noista lämppäreistä...miks piti taas vetää:headwall:
Älä! ne ei oo mitään verrattuna mun ateriaan :x
Kiusaa ja kerro mikä ateria...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuli ihan morkkis noista lämppäreistä...miks piti taas vetää:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuli ihan morkkis noista lämppäreistä...miks piti taas vetää:headwall:
Hei mie oon tänää vetäny laskiaispulliaRaskausajan mielihalun piikkiin vielä kun voi
Mietin että pitäiskö tehä laskiaispullia synttäreille.. Niistä tykkäis kaikki
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuli ihan morkkis noista lämppäreistä...miks piti taas vetää:headwall:
Kiusaa ja kerro mikä ateria...?![]()
![]()
*pyyhkii kuolaa rinnuksilta* :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oon tänään vähä jäässä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuli ihan morkkis noista lämppäreistä...miks piti taas vetää:headwall:
Hei mie oon tänää vetäny laskiaispulliaRaskausajan mielihalun piikkiin vielä kun voi
Mietin että pitäiskö tehä laskiaispullia synttäreille.. Niistä tykkäis kaikki
![]()
Oi ne oliskiMillos muuten on laskiainen?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:laskiaistiistaina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nii se laskiainen meneeki tänä vuonna noin pitkälle.. Kehtaako niitä laskiaispullia laittaa melkein kuukaus ennen laskiaista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nii se laskiainen meneeki tänä vuonna noin pitkälle.. Kehtaako niitä laskiaispullia laittaa melkein kuukaus ennen laskiaista![]()
...etkös sä ollu vielä joulukinkkuakin paistamassa!!!...joten kyl nuo laskiaispullatkin menee samaan syssyyn...
*muoks. vai muistinko väärin? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nii se laskiainen meneeki tänä vuonna noin pitkälle.. Kehtaako niitä laskiaispullia laittaa melkein kuukaus ennen laskiaista![]()
...etkös sä ollu vielä joulukinkkuakin paistamassa!!!...joten kyl nuo laskiaispullatkin menee samaan syssyyn...
ei se anno ollu
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oon tänään vähä jäässä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuli ihan morkkis noista lämppäreistä...miks piti taas vetää:headwall:
Kiusaa ja kerro mikä ateria...?![]()
![]()
*pyyhkii kuolaa rinnuksilta* :saint:
El maco, mansikkapirtelö juomana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nii se laskiainen meneeki tänä vuonna noin pitkälle.. Kehtaako niitä laskiaispullia laittaa melkein kuukaus ennen laskiaista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oon tänään vähä jäässä. :xmas:
Tuu sisälle:wave: Vieläkö sie siellä autossa istut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nii se laskiainen meneeki tänä vuonna noin pitkälle.. Kehtaako niitä laskiaispullia laittaa melkein kuukaus ennen laskiaista![]()
ei se anno ollu
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miksi tuo mun pienimies ei juo??? Voisko olla että tulee nyt noi kulmurit... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nii se laskiainen meneeki tänä vuonna noin pitkälle.. Kehtaako niitä laskiaispullia laittaa melkein kuukaus ennen laskiaista![]()
ei se anno ollu
Eikös se ollu Jepsutin??:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miksi tuo mun pienimies ei juo??? Voisko olla että tulee nyt noi kulmurit... :headwall:
Ole onnellinen ettei juo.... :saint:![]()
*hehe...hyyyyyvä vitsi* B)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oon tänään vähä jäässä. :xmas:
Tuu sisälle:wave: Vieläkö sie siellä autossa istut
![]()
En oo autossa. Nurkista vetää...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä taas veikkaan hissukkaa