***Helmikuun Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (3. pino)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Peiton päällä meilläkin noustaan kontilleen, laminaatin päällä suditaan vaan. :laugh: Ja pää tahtoo kopsahdella lattiaan kun yritys on kova... siitä se alkaa, kohta mennään taas pää kolisten... :o kun nyt pysyisi tuolla lattiatasossa vielä muutaman kuukauden. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Ja noi lihavoidut... noi on niiiiin huvittavia!! :laugh:
Siis nimenomaan...

No juu, tuossa nimenomaisessa kohdassa kerroin markit, jotta vauvan tämänhetkisen vaatetuksen kyselijän olisi helpompi kuvitella, että minkäköhänlaisista töppösistä ja lapasista on kyse, että en siis tarkoittanut esim. jotain sikakuumia talvitöppösiä. :) Ja Ippu hei, on aika vaikea olla ottamatta tuota henkilökohtaisesti, joten älä edes viitsi. :headwall:

Merkeistä yleensä, niin en oikein ymmärrä, että miten helvatassa se voi jotain häiritä (jollei siis ole kade ;) ), jos vaatteista tms. puhutaan merkeillä? |O Minä ainakin saan tuotteista parhaan käsityksen, jos niistä puhutaan selkeästi merkeillä. Ja tuohon viittaukseesi "ei mitään markettikamaa", niin mitä sitten? Minä en sitä korostanut, vaan sinä. Oletko kuule sattunut huomaamaan, että täällä korostetaan jatkuvasti mistä on ostettu ja mitä. Onko sinusta hyväksytympää korostaa, että vauvan vaatteet on ostettu Tarjoustalosta tai kirpparilta kuin että ne ovat uutena ostettua Ruskovillaa. Mikä siinä on erilaista? Entäpä sitten se, kun täällä jauhetaan jatkuvasti kantorepuista tai vaunuista, minkämerkkisiä kenelläkin on, eikö se sinusta ole hassua? Sanoin nyt aika suoraan mitä ajattelen, mutta suoraan sanottuna kävi vähän v*tuttamaan! |O

No kun ei OIKEASTI ole sulle suunnattu tämä, joten viitsin! :hug:

Olen sattunut huomaamaan, ja huvitun joka kerta, että tätä taas... :headwall:

Minusta sitä ei ole tarpeen korostaa lainkaan.

Kantoreput minusta menee samaan sarjaan kuin esim. vaunut, autot, turvaistuimet... Niissä merkki todellakin kertoo jotain, kun taas vaatteissa "lapanen ku lapanen". Ja nimenomaan lapanen, haalarit kiikkuu vähän siinä rajoilla, niissäkin on niitä vedenpitävyysominaisuuksia kumminki...

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Pikapoikkean täällä kun mies haluaa katsoa bensaa suonissa... pöh. :kieh:

Aiheeseen... kyllä mulle tulee juuri noista tuotemerkeistä selkeä mielikuva, Ruskovilla --> lämmin, Reimatec --> vedenpitävä. Eli siis ajattelen että lämpimät ja vedenpitävät tumput ja töppöset on päällä. =) Muuten tuotemerkit yleensä ei edes sano mulle juuri mitään. Meillä ostetaan kirppareilta, ei repeä rahat muuhun. :ashamed:

Tätä just tarkoitin! Hyvä, että jotkut ainakin ymmärsivät, etten halunnut vaan leuhuta merkeillä. =)

Mie ymmärrän myös tän kannan (siis tossa ylöempää toi mustattu), mut silti en ymmärrä sitä, et joka väliin ne merkit pitää heittää...vrt. se äskinen mun Robbari-kommentti :whistle:
Robbarissakin voi olla reiman kaltasia töppösiä, mut kukaan tuskin sitä Robbaria mainittis :whistle:
Mut jokainen tyylillään
=) :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä mässään tässä nyt karkkia taas :p Oottelen, että mies saa kamat purettua ja pesulla käytyä jne. Se toi tosiaan pussillisen juustonaksuja ja 750g ärräboxin :whistle: Ei vähempi ois riittäny :o

Mie aina luen sun "kuulumiset" just sillo ku oon ite syöny karkkia ja on jo valmiiks äklö olo :laugh:

--ai hitsit että namit ois nannaa..mut tää koittaa nyt pysyä lujana..oli vahingosssa paino laskenu kilon niin joskos koittas olla kovin herkuttelematta :headwall:

Pikapoikkean täällä kun mies haluaa katsoa bensaa suonissa... pöh. :kieh:

Aiheeseen... kyllä mulle tulee juuri noista tuotemerkeistä selkeä mielikuva, Ruskovilla --> lämmin, Reimatec --> vedenpitävä. Eli siis ajattelen että lämpimät ja vedenpitävät tumput ja töppöset on päällä. =) Muuten tuotemerkit yleensä ei edes sano mulle juuri mitään. Meillä ostetaan kirppareilta, ei repeä rahat muuhun. :ashamed:

Tätä just tarkoitin! Hyvä, että jotkut ainakin ymmärsivät, etten halunnut vaan leuhuta merkeillä. =)

Tuota samaa materiaalikuvaus-juttua mäkin ajoin takaa päivällä :whistle: Ja meillä siis käytetään sekä että markettikamaa ja "merkkitavaraa". Mulle vaatteen käyttötarkotus, ulkonäkö ja hinta ovat ratkaisevia tekijöitä useimmiten vaateostoksissa. Nyt tiukemmassa tilanteessa aion mennä tällä viikolla lastenkirpparillakin poikkeamaan, jos siellä sattui jotain kelpoa käyttövaatetta olemaan :whistle: Uutena mieluiten silti kaiken ostan, mut siihenkin syy löytyy sellaisita asioista, joista en nyt jaksa alkaa jauhamaan :ashamed:

mulle tulee juuri noista tuotemerkeistä selkeä mielikuva, Ruskovilla --> lämmin, Reimatec --> vedenpitävä. Eli siis ajattelen että lämpimät ja vedenpitävät tumput ja töppöset on päällä.

Mulle tulee mieleen että "on ollu millä mällätä".

Eikä menny palkoa nenään ei! ;)

Mulla vaan on tästä tämmönen tosi ääripäinen mielipide, ja voihan siinä olla tietty jotain perus-kateutta takana, ite kun ei todellakaan mitään reimatecceja ostella. Toisaalta hyvin, siis erittäin hyvin, on pärjätty noilla halvemmillakin versioilla, joten ihan hurjasti en tuohon kateus-teoriaankaan usko. En vain yleisesti tykkää tällaisesta, merkeillä pröystäilystä.
Ja naurakaa mut pihalle sitte ku me joskus lotossa voitetaan ja tuun tänne hihkumaan että meillä on Reimatecin haalari ja Gantin pipo ja PoPin tossut vai mitäs näitä nyt onkaan.. :D

No juu, en päässyt edes takaisin lukemaan noita päiväisiä, kun täällä käy juttu niin kuumana. :whistle: No kyllä mulla ainakin meni palot isosti nenuun. Kirjoitinhan tuossa aiemminkin jo, että kävi vituttamaan. ;) Se on kyllä kumma juttu, että merkkien mainitseminen häiritsee aina eniten niitä, joilla ei niitä itsellään ole. :D Ja psst Ippu, suurin osa meidän Reimateceistä on ostettu käytettynä. :laugh: En vain katsonut sitä asiakseni mainita, koska mielestäni sillä ei ollut tuossa asiayhteydessä väliä. :laugh:

Mieluiten mäkin ostaisin uutena mutta ei ihan oikeasti rahat lohkea. Hyvä kun kirpparille riittää. :ashamed: Tahtoo stressiä puskea että millä mä kuvittelen että me selvitään kun mä jään kotihoidontuelle, kun äippärahallakin tekee jo tosi tiukkaa... :'(

Meillä jonku verran käytetään noita em merkkejä, mut silti häirittee :whistle: Ei oo vaan tarvetta korostaa sitä...koska halppismerkeilläkin on samanlaisia, jopa parempia asuja ja asusteita kun vaikka Reimalla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
No jep, peesaan ihan kympillä mut en kommentoi ettei tule turpaan. :xmas:

Ei pelkoo...ei nää koneet nyt sentään niin kehittyneitä oo... :D

Sietäis välillä olla kyllä. :headwall: :D

Jep. Olikos se hissukalla kummatkin tenavat kipeenä? Meillä röhisee kumpikin myös täällä. Ja tuo toinen oireilee mahallaan sit myös kun nuha-kuumetta pukkaa eli vetää löysäksi ja pulauttelee enemmän. Just kuului kauhee tukehtumisääni tuolta kun meinas iltapuurot tulla kesken hengityksen peliin mukaan. :( Ja mies on taas kannustamassa :whistle:---voi vattu sentään. Mulla vielä antibiottikuuri jatkuu, tosin en muista ikinä ottaa niitä et kait sen sietäis lopettaa kun ei tule kunnolla syötyäkään. :kieh:

Mieluiten mäkin ostaisin uutena mutta ei ihan oikeasti rahat lohkea. Hyvä kun kirpparille riittää. :ashamed: Tahtoo stressiä puskea että millä mä kuvittelen että me selvitään kun mä jään kotihoidontuelle, kun äippärahallakin tekee jo tosi tiukkaa... :'(

--täällä kans samojen asioiden kanssa painin, semmoseen ratkasuun oon päätyny että lähden ilta/viikonloppu töihin :wave:

mulle tulee juuri noista tuotemerkeistä selkeä mielikuva, Ruskovilla --> lämmin, Reimatec --> vedenpitävä. Eli siis ajattelen että lämpimät ja vedenpitävät tumput ja töppöset on päällä.
Mulle tulee mieleen että "on ollu millä mällätä".
Eikä menny palkoa nenään ei! ;)
Mulla vaan on tästä tämmönen tosi ääripäinen mielipide, ja voihan siinä olla tietty jotain perus-kateutta takana, ite kun ei todellakaan mitään reimatecceja ostella. Toisaalta hyvin, siis erittäin hyvin, on pärjätty noilla halvemmillakin versioilla, joten ihan hurjasti en tuohon kateus-teoriaankaan usko. En vain yleisesti tykkää tällaisesta, merkeillä pröystäilystä.
Ja naurakaa mut pihalle sitte ku me joskus lotossa voitetaan ja tuun tänne hihkumaan että meillä on Reimatecin haalari ja Gantin pipo ja PoPin tossut vai mitäs näitä nyt onkaan.. :D
No juu, en päässyt edes takaisin lukemaan noita päiväisiä, kun täällä käy juttu niin kuumana. :whistle: No kyllä mulla ainakin meni palot isosti nenuun. Kirjoitinhan tuossa aiemminkin jo, että kävi vituttamaan. ;) Se on kyllä kumma juttu, että merkkien mainitseminen häiritsee aina eniten niitä, joilla ei niitä itsellään ole. :D Ja psst Ippu, suurin osa meidän Reimateceistä on ostettu käytettynä. :laugh: En vain katsonut sitä asiakseni mainita, koska mielestäni sillä ei ollut tuossa asiayhteydessä väliä. :laugh:
Mutta sillä itse Reimatecilla on väliä?
Muoks. sanamuotoa vähän..

Malttaiskohan tästä siirtyä tonne miehen viekkuun :whistle:
a015.gif

Iltaa mammat!

Me oltiin tänään Korkeasaaressa, kun piti keksiä tolle ykskätiselle viisveelle jotain tekemistä. Äiti halus nähdä kissaeläimiä ja karhuja ja viisvee iljettäviä ötököitä eli käärmeitä ja liskoja, joita tietää äitinsä kammoavan. Neiti näki ainakin jellonan ja tiikerin, liskojen ja käärmeiden kohdalla veteli päikkäreitä.

Molemmilla muksuilla oli vedenpitävät välikausihaalarit ja oli kyllä ihan ykköset tälläsellä nihkeen hiostavalla sadekelillä. Neiti kyllä oli suurimman osan ajasta rattaiden sadesuojan alla. Huom. En maininnu merkkejä.

f030.gif

Vielä hain hymiön, himmailen, sit jos Vanamo perustaa uuden pinon ens viikoks. :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä