***Helmikuun Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (3. pino)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en taas noista lasten merkeistä niin ymmärrä :ashamed: Toi välikausipukuki oli musta vaan Jonatanilla paljo hienompi ku Reimalla ja siks sen ostin :whistle: Muutenki mä ostan vaatteet vaan niiden näön vuoksi tällä hetkellä ja totta kai lämpösyyden mutta muulla oikein tän ikäsellä oo niin väliäkään. Tai ei tuu just nyt mieleen.. Ja mä sit taas oon ennemmin ostamatta tai ostan alesta kun että ostan käytettyinä :ashamed: En oo koskaan kirpparilta osannu ostaa mitää... Tutuilta voin ostaa / ottaa käytettyjä mutta en tuntemattomilta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
No kyllä mulla ainakin meni palot isosti nenuun. Kirjoitinhan tuossa aiemminkin jo, että kävi vituttamaan. ;)
Ja ei nyt oikiasti kannata vetää nenään siksi että joku maalainen on eri mieltä kuin sinä? :whistle:

Mun mielestä on turha vetää ylipäätään mistään...jokaisellahan saa olla omat mielipiteet :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ja mä sit taas oon ennemmin ostamatta tai ostan alesta kun että ostan käytettyinä :ashamed: En oo koskaan kirpparilta osannu ostaa mitää... Tutuilta voin ostaa / ottaa käytettyjä mutta en tuntemattomilta :ashamed:

Peesi! Mä teen samoin ja siksi koitankin vielä haalia alesta jotain tarpeellista :/

Mä en taas noista lasten merkeistä niin ymmärrä :ashamed: Toi välikausipukuki oli musta vaan Jonatanilla paljo hienompi ku Reimalla ja siks sen ostin :whistle: Muutenki mä ostan vaatteet vaan niiden näön vuoksi tällä hetkellä ja totta kai lämpösyyden mutta muulla oikein tän ikäsellä oo niin väliäkään. Tai ei tuu just nyt mieleen.. Ja mä sit taas oon ennemmin ostamatta tai ostan alesta kun että ostan käytettyinä :ashamed: En oo koskaan kirpparilta osannu ostaa mitää... Tutuilta voin ostaa / ottaa käytettyjä mutta en tuntemattomilta :ashamed:

Tässä on paljon mua! Ostan ennemmin halvan hyvännäköisen, kuin kalliin ei-silmää-miellyttävän. Kun tässä vaiheessa ei oo merkitystä vedenpitävyyksillä tms. ominaisuuksilla.
Käytettyinä en osaa ostaa minäkään :ashamed: , siis kirppiksiltä.. kavereilta taas oon ostanu tytölle vaatteita kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
mulle tulee juuri noista tuotemerkeistä selkeä mielikuva, Ruskovilla --> lämmin, Reimatec --> vedenpitävä. Eli siis ajattelen että lämpimät ja vedenpitävät tumput ja töppöset on päällä.
Mulle tulee mieleen että "on ollu millä mällätä".
Eikä menny palkoa nenään ei! ;)
Mulla vaan on tästä tämmönen tosi ääripäinen mielipide, ja voihan siinä olla tietty jotain perus-kateutta takana, ite kun ei todellakaan mitään reimatecceja ostella. Toisaalta hyvin, siis erittäin hyvin, on pärjätty noilla halvemmillakin versioilla, joten ihan hurjasti en tuohon kateus-teoriaankaan usko. En vain yleisesti tykkää tällaisesta, merkeillä pröystäilystä.
Ja naurakaa mut pihalle sitte ku me joskus lotossa voitetaan ja tuun tänne hihkumaan että meillä on Reimatecin haalari ja Gantin pipo ja PoPin tossut vai mitäs näitä nyt onkaan.. :D
No juu, en päässyt edes takaisin lukemaan noita päiväisiä, kun täällä käy juttu niin kuumana. :whistle: No kyllä mulla ainakin meni palot isosti nenuun. Kirjoitinhan tuossa aiemminkin jo, että kävi vituttamaan. ;) Se on kyllä kumma juttu, että merkkien mainitseminen häiritsee aina eniten niitä, joilla ei niitä itsellään ole. :D Ja psst Ippu, suurin osa meidän Reimateceistä on ostettu käytettynä. :laugh: En vain katsonut sitä asiakseni mainita, koska mielestäni sillä ei ollut tuossa asiayhteydessä väliä. :laugh:
Mutta sillä itse Reimatecilla on väliä?
Muoks. sanamuotoa vähän..

Sillä Reimatecillä oli väliä sen verran, että siitä merkistä lähes kaikki ymmärtää, että on kyseessä sateen ja tuulenpitävät töppöset. Ja mun mielestä lapasissa on iso ero, onko ne esim. kudotut, joista pääsee tuuli läpi vaiko Ruskovillan vuorelliset lapaset. =)

Toi välikausipukuki oli musta vaan Jonatanilla paljo hienompi ku Reimalla ja siks sen ostin :whistle:

Aikas usein muut vastaavien ja edullisimpien merkkien puvut on kivemman näkösiä ku Reiman, joka edelleen on mun mielestä ihan yliarvostettu! :D

Sillä Reimatecillä oli väliä sen verran, että siitä merkistä lähes kaikki ymmärtää, että on kyseessä sateen ja tuulenpitävät töppöset. Ja mun mielestä lapasissa on iso ero, onko ne esim. kudotut, joista pääsee tuuli läpi vaiko Ruskovillan vuorelliset lapaset. =)

Eli oisko saman voinut ilmaista että vuorelliset lapaset? ;)
Tai sateenpitävät töppöset?
Kun ei kaikille välttämättä aukene merkeillä, että mitä ominaisuuksia ne merkit tarjoaa. Esim. minä en todellakaan tiennyt, että Ruskovillan lapasissa on vuori.

No kyllä mulla ainakin meni palot isosti nenuun. Kirjoitinhan tuossa aiemminkin jo, että kävi vituttamaan. ;)
Ja ei nyt oikiasti kannata vetää nenään siksi että joku maalainen on eri mieltä kuin sinä? :whistle:

Tottakai saa olla eri mieltä, mutta sit sun pitää myös ymmärtää se, jos puolustan omaa kantaani. =) Itsehän sinä vedit ensin johtopäätöksiä, että leuhusin merkeillä, vaikka kerroin merkit ihan muusta syystä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Toi välikausipukuki oli musta vaan Jonatanilla paljo hienompi ku Reimalla ja siks sen ostin :whistle:

Aikas usein muut vastaavien ja edullisimpien merkkien puvut on kivemman näkösiä ku Reiman, joka edelleen on mun mielestä ihan yliarvostettu! :D

--jo vain, päiväkodin tätinä voin kertoo että Jonathan on ihan reimatecin veronen ellei parempikin, mutta se on kyllä ihan faktaa että kyllä noi remut ja jonathanit, reimatecit on kyllä ne haalarit jotka sisältä on eniten kuivat säällä kun säällä.Kotioloissa varmaan merkillä ei nii väliä vaan kun tarhassa ollaan niin märällä puvulla "joutuu" tovin ulkona olemaan..

Vähän aiheen vierestä, mutta onko esim. ReimaTecilla ja LassieTecilla mitään mainittavaa eroa, paitsi hinta? Ja entä sitten LassieTec ja pelkkä Lassie?
Meidän kaveri istui keväällä jäiseen, kohtis syvään vesilätäkköön Lassie-haalarissaan ja oli ihan kuiva kun sisälle päästiin, vaikken heti hätiin ehtinytkään.

Tottakai saa olla eri mieltä, mutta sit sun pitää myös ymmärtää se, jos puolustan omaa kantaani. =) Itsehän sinä vedit ensin johtopäätöksiä, että leuhusin merkeillä, vaikka kerroin merkit ihan muusta syystä. :whistle:
Ymmärrän oman kannan puolustuksen toki.
Mistä minä voisin tietää, millä tarkoituksella kerrot merkit? Pointtini kai tässä onkin ollut, että kun siitä merkkien kertomisesta tulee juuri sellainen leuhuamisVAIKUTELMA, ilman että siitä sitten loppupeleissä olis ollenkaan kyse! :(

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:

--jo vain, päiväkodin tätinä voin kertoo että Jonathan on ihan reimatecin veronen ellei parempikin, mutta se on kyllä ihan faktaa että kyllä noi remut ja jonathanit, reimatecit on kyllä ne haalarit jotka sisältä on eniten kuivat säällä kun säällä.Kotioloissa varmaan merkillä ei nii väliä vaan kun tarhassa ollaan niin märällä puvulla "joutuu" tovin ulkona olemaan..

Joo noi on niitä asioita joihin mun on tutustuttava sitte ajan kuluessa :whistle: :D Niin ku mä sanoin niin tällä hetkellä mulla ei kauheesti oo muuta kriteeriä kuin se ulkonäkö kun tää syksy tolla puvulla menee varmaan aika kuivissa oloissa kun ei kauheesti toi poika tota maastoa vielä opettele tuntemaan :D Mut kiva kuulla kokemuksia tulevaisuutta varten :wave:

Tässä on paljon mua! Ostan ennemmin halvan hyvännäköisen, kuin kalliin ei-silmää-miellyttävän. Kun tässä vaiheessa ei oo merkitystä vedenpitävyyksillä tms. ominaisuuksilla.
Käytettyinä en osaa ostaa minäkään :ashamed: , siis kirppiksiltä.. kavereilta taas oon ostanu tytölle vaatteita kyllä.

No ollaanpa näköjään tässä asiassa suht samaa mieltä, mutta mun silmää nyt vaan sattuu miellyttämään enemmän Ruskovillan lapanen kuin marketista ostettu. =) No, juu, mutta oikeasti mulle on kyllä tärkeää vauvan vaatteen materiaalikin, valmistus yms. seikat, eli ihan mitä tahansa hyvännäköistä en ostaisi.

No ollaanpa näköjään tässä asiassa suht samaa mieltä, mutta mun silmää nyt vaan sattuu miellyttämään enemmän Ruskovillan lapanen kuin marketista ostettu. =) No, juu, mutta oikeasti mulle on kyllä tärkeää vauvan vaatteen materiaalikin, valmistus yms. seikat, eli ihan mitä tahansa hyvännäköistä en ostaisi.
Minä taas en ole ollenkaan mitään maailmanparantaja-tyyppiä :ashamed: , joten ostelen kyllä juttuja H&M:ltä yms, minkä valmistustavoille ja -paikoille jne. ei ehkä ihan hattua nosteta.. :whistle:
Materiaalia taas katson kyllä minäki, ne pesussa joka suuntaan venyvät ja kulahtavat paidat jää kyllä tankoon..

Eli oisko saman voinut ilmaista että vuorelliset lapaset? ;)
Tai sateenpitävät töppöset?
Kun ei kaikille välttämättä aukene merkeillä, että mitä ominaisuuksia ne merkit tarjoaa. Esim. minä en todellakaan tiennyt, että Ruskovillan lapasissa on vuori.

Olisi voinut, mutta mielestäni Reimatec ja Ruskovilla ovat kuvaavampia. :D Aika moni saattaa tietää ko. merkit, vaikket sinä tiedäkään. Kerrohan nyt oikeasti, mikä siinä niin ärsyttää, että tuotemerkki mainitaan? Muistaakseni sinäkin mainitsit täällä aiemmin tehneesi HelloKitty -kakun. Ei kaikille välttämättä tuo HelloKitty -tuotemerkki sano mitään. :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä