Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Auttakee...missä on pojan toinen kenkä???Kävely vielä niin huonoo että yhdellä kengällä ulkoilu vaikeaa, kun tuo kinkkailu ei vielä luonnistu
. Olen kyllä sitä mieltä että olis tullut molemmat kengät kauppareissulta kotiin, mutta mihin se toinen sitten hävis.... |O |O
Oisko muksut kiikuttanu sen johonki? Roskis, wc...lelulaatikko...???![]()
Meillä tuo neiti kenkiään kantelee aina ympäri huushollia :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mimmoset vaatteet pojalla oli...ettei oo housunlahkeeseen jääny...? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:Meillä on hukassa kengät ja tumput. Niistä tyttö tykkää ja sovittelee jalkaan ja käteen ja samalla kiikuttaa ties minne.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Millä olitte liikkeellä? Jos autolla ni ooto kattonu penkkien alta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä en näiden lasten kanssa enää ylläty mistään.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:Se on kyllä kumma kuinka jotkut asiat voivat vain yksinkertaisesti kadota.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Varo ettet saa samanlaista naamaria kun mulla on![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka yritän elvyttää tätä palstaa??? Pistin erikoishymiötkin kehiin!!!Käy ihan työstä!!! :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Epäilen kyllä että suurin osa on jo aa-tuuti-lullaa ja osa naamabaarissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt lähen nugguun, mut LUPAAN, että huomenna olen enemmän palstalla![]()
![]()
Aamulla mulla tosin on se diabeteshoitaja :/ :/ :/