***Helmikuun Helmet 2008*** vko 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kevytvanupuvun korvaajan pitäisi kai olla villahaalari. Olisi tullut meillä vähintään yhtä paljon käyttöön kuin kevytvanupuku. Jota en edes koskaan tytölle kokeillut :ashamed: Pojalle aikoinaan kokeilin ja oli sitten jo pieni. Villahaalareita sen sijaan olemme kyllä käyttäneet paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:

Mikä toi on? :whistle:

Uutena tuotteena pakkauksessa on villasekoitteesta valmistettu potkuhaalari, joka korvaa kevyttoppapuvun. Neulehaalari valittiin, koska äitiysavustusraati arvioi sen olevan mukava asu vauvalle. Lisäksi se on ulkoillessa lämmin olematta kuitenkaan liian paksu.

(lähde:kela)

Minä taidan kyllä nyt poistua vajaaksi vuorokaudeksi teidän ah niin ihanasta seurasta :heart: :D :hug:
Jos menis tonne sänkyyn vähä lueskelemaan ja yrittäs nukkua, herätys olis tossa 4.45 suunilleen :whistle: :kieh:
Ja huominen menee siellä Helssinkissä...isäntä lupas jo Jumboon lähtä :whistle: :xmas: Siis JOS ehditään (=pakkohan meidän on syödäkii ;) )...

Miten täällä on näin hiljaista...mitäs jos minäkin pitäisin pienen talviloman ;) . Miten kävisi tämän iltaviihteen... :( :headwall: |O :p

:laugh: Uskallapas ees yrittää |O

*sai mitä halusi* ;) :laugh:

Mitä on tuleva jos yritän? :laugh:

Me ei puhuta kuukauteen sulle...ollaan kuin et oliskaan :D |O :snotty: :laugh:

Minä taidan kyllä nyt poistua vajaaksi vuorokaudeksi teidän ah niin ihanasta seurasta :heart: :D :hug:
Jos menis tonne sänkyyn vähä lueskelemaan ja yrittäs nukkua, herätys olis tossa 4.45 suunilleen :whistle: :kieh:
Ja huominen menee siellä Helssinkissä...isäntä lupas jo Jumboon lähtä :whistle: :xmas: Siis JOS ehditään (=pakkohan meidän on syödäkii ;) )...

*pyörtyy hetkeksi* :whistle: Onpas aikainen aamu!!

Älä unohda tulla kertomaan kun Jumbon tyhjensit. :wave: :D

Ihan sika aikanen joo...huh...miten mie selviin :whistle: :laugh: Onhan se 5 minuuttia aikasemmin ku normaali työaamuna :laugh: :laugh:

Joo tolle 6veelle "lupasin" sivusilmällä pukua katella ;)

Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
No huh huh mikä herätys! Itse mielin sänkyyn, kun silmät eivät pysy auki edellisten öiden unien jäätyä liian vähiin.

Täällä kans yöt aika katkonaisia ku poika huutelee pitkin yötä silmät kiinni. Liekö päivät niin vilkkaita kun oppii uutta, vaiko hampaat kiusaa... :/

Meillä ei onneksi ole lapset aiheuttaneet tuota katkonaisuutta kuin viime yönä. Mutta kun alla oli pari lyhyempää yötä, niin heti tuntuu. Meillä syynä lienee 8. hammas, joka tekee tuloaan. Olen antanut kipulääkettä muutamana yönä, mutta viime yöksi sitten unohdin :headwall:

Yhteistyössä