***Helmikuun Helmet 2008*** vko 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kehuskelin vaan kuinka mun innostus on saanut vähän liian suuret mittasuhteet...suunnittelen uuden pesutornin ostoa ja sohvan ja pojan huoneeseen kaikkea ja verhoja ja mattoja ja...
Johan mulla oli yks tilipäivä :laugh: ja hullut päivät :kieh:

Tää on vähän roisi, mut menköön...

Heitin jääkaapista kananmunia roskiin kun päiväykset oli esihistorialliset. Esikko ihmetteli kovasti miksi...

Iltapäivällä mentiin papan luo kylään ja kesken kaiken papan kanssa jutellessa, esikko tokaisi: Vanhat munat on ihan pilalla. Papalla meinasi mennä kaffepulla väärään kurkkuun... :laugh: Mun piti vähän selittää että mitä esikko nyt höpisee... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tää on vähän roisi, mut menköön...

Heitin jääkaapista kananmunia roskiin kun päiväykset oli esihistorialliset. Esikko ihmetteli kovasti miksi...

Iltapäivällä mentiin papan luo kylään ja kesken kaiken papan kanssa jutellessa, esikko tokaisi: Vanhat munat on ihan pilalla. Papalla meinasi mennä kaffepulla väärään kurkkuun... :laugh: Mun piti vähän selittää että mitä esikko nyt höpisee... :whistle:

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
suunnittelen uuden pesutornin ostoa ja sohvan ja pojan huoneeseen kaikkea ja verhoja ja mattoja ja...
Johan mulla oli yks tilipäivä :laugh: ja hullut päivät :kieh:

Täytyyhän jonkun tuota ostovoimaa lisätä ja nostaa meidät tästä lamasta! ;) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:

Moi! Missäs sä oot luurannut? :wave: Kiva nähdä! :hug:

Mä en oikein itekään tiedä, mikä on tullut, mut oon aloittanu uudenlaisen suhteen tän koneen kanssa. Siis sellasen "ollaan vaan kavereita ja voidaan tavata muitakin" tai siis katsoa, onko elämää muuallakin kuin netissä ;) :kieh: No oikeastaan suurin syy taitaa olla poitsun aikaiset heräämiset, joten oon yrittäny mennä aikaisemmin illalla nukkumaan ja iltaisin on oikeastaan ainoa aika, jolloin enemmän ehtisin täällä palloilla :/ Nyt on sitten tullu niin paljon tekstiä, etten taida ehtiä kaikkea lukea ollenkaan. Kohta pitää taas mennä nukkumaan, huono yö tiedossa, kun pojalla alkoi eilen taas flunssa ja on tosi räkäinen ja tukkoinen ja yskii limaa vähän väliä :(

Mäkin just katsoi kelloa...aamullahan herätys on viimeistään (tai siis hyvällä tuurilla vasta) puoli kasilta. Ja mulla on nuo työt kyllä vieny täysin voimat; vaikka haluttaiskin jutella teidän kans iltaisin, niin ei vaan pysy silmät auki ja sormetkaan ei tottele :|

Onnea Helmerille vuokrausbisneksiin. Meidän neiti on kyllä sellaisaisessa termiitti-iässä, ettei meille kukaan varmaan vuokrais mitään. Niin, että onneks on oma asunto. Ens viikolla meille tulee ihan virallinen kodin lapsiturvallisuustarkastus. Yksityisen pph:n valvoja tulee siis tarkastamaan tilat, kun kaverin muksu tulee meille kesällä hoitoon. Onhan se ihan kiinnostavaa saada virallinen katsaus siitä, millaisessa surmanloukussa mä täällä lapsiani hoidan ja kasvatan. :whistle: :D

Yhteistyössä