***Helmikuun Helmet 2008*** vko 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
mä meen huomenna katsomaan mun kaverin 1,5kk vauvaa :heart: :heart:
Ai niin ja mun miehen sisko odottaa vauvaa :heart: :heart: :heart: supersuperyli-ihanaa!!

Varo vaan..tarttuva tauti ;) :D

Mullahan ei ole hätää, kun on tarttunu jo :laugh: ehkä se tarttuis tuohon mieheen myös :kieh:

Meillä tuo on kyl aina aika immuuni ollu...liekö sitte mies-geeneissä :whistle:

Säkö sit oot ollu se kuumeinen. =) Meillekin vois joku tulla tartuttaa vauvakuumeen tohon mieheen. Tosin mä oon jo jotenkin orioentoitunut siihen, että palaan töihin syksyllä ja tää kotiäitielämä on sitte ohi.

Mä taas alan orientoituun siihen, että kun vuosi loppuu, työt taas loppuu (??KAI??) ja sitten oliskin hyvä aika laajentaa perhettä.

No vitsi, kun mulla ei lopu työt. Oon vielä lupautunut 6. luokan luokanvalvojaksi. Kai mun pitää tähdätä siihen, että hoivaan samaa katrasta 9. luokkaan asti. :whistle:

Meijän keskimmäinen sälli pääsee ens vuonna rehtorin luokalle :D :laugh:

mä olin 3. ja 4. luokalla ja meillä olikin aina sitten sijainen...

No ainaki mitä oon kuullu, niin tosi vähän on ns poissa....onhan niitä sitte jo ennalta sovittu, että joku toinen opettaa toista ainetta ja joku toinen toista, just ettei tuu "sijaisia" =) Tai jotain :p

Oon vielä lupautunut 6. luokan luokanvalvojaksi. Kai mun pitää tähdätä siihen, että hoivaan samaa katrasta 9. luokkaan asti. :whistle:

Onko siel niinku 6.-9. -luokkalaiset samassa koulussa? Vai miten siel menee noi? :whistle:

Juu, osa tulee 6. luokalle meidän kouluun ja osa seiskalle. Ennen osa tuli jo 5. luokalla meille. Mun omat kullannuput, joita aloin hoivata vitosella on nyt ysillä. :saint: :saint: On ne vähän kuin omia lapsia vieläkin. Syksyllä saan sitte uudet kullannuput. :D

Oon vielä lupautunut 6. luokan luokanvalvojaksi. Kai mun pitää tähdätä siihen, että hoivaan samaa katrasta 9. luokkaan asti. :whistle:

Onko siel niinku 6.-9. -luokkalaiset samassa koulussa? Vai miten siel menee noi? :whistle:

Juu, osa tulee 6. luokalle meidän kouluun ja osa seiskalle. Ennen osa tuli jo 5. luokalla meille. Mun omat kullannuput, joita aloin hoivata vitosella on nyt ysillä. :saint: :saint: On ne vähän kuin omia lapsia vieläkin. Syksyllä saan sitte uudet kullannuput. :D

Just...kamalan nuoria et 5. luokkalaiset jo ns yläasteelle :o

Musta tuntuu, että meidän esikoinen on jo nyt menettänyt kaiken kunnioituksensa rehtoreita kohtaan, kun meidän reksi aina pelleilee sille. Lupaava koulutie siis edessä. :headwall: :D No, jos tolla olis ees pieni kunnioituis opettajia kohtaan. :whistle: =)

Oli ne aika pieniä kyllä, mutta toisaalta seiskaluokan alotus meni aika kivuttomasti, kun sitte oli jo kaikki tuttua.

Musta tuntuu, että meidän esikoinen on jo nyt menettänyt kaiken kunnioituksensa rehtoreita kohtaan, kun meidän reksi aina pelleilee sille. Lupaava koulutie siis edessä. :headwall: :D No, jos tolla olis ees pieni kunnioituis opettajia kohtaan. :whistle: =)

No...siis tuo rehtori on sellanen 4-kymppinen ERITTÄIN lepsu ja humoristinen rouvashenkilö, että.....se siitäkin kunnioituksesta :whistle: :laugh:
Meijän sälli sanookin aina, että reksi on kivoin ope, kun oon kysyny :D

Oli ne aika pieniä kyllä, mutta toisaalta seiskaluokan alotus meni aika kivuttomasti, kun sitte oli jo kaikki tuttua.

Meillä esikko menee ens syksynä 5. luokalle enkä kyl varmasti tonne yläasteelle päästäs :o :o

Mä sain muuten kaverilta yhdet ensiaskelkengät ja yhdet ensiaskelsandaalit neidille. Tää on kenkien sisäänostajana, niin oli mallikappaleita. Niin, että nyt mä en pääse edes kenkiä ostamaan. :whistle: :D

Mä sain muuten kaverilta yhdet ensiaskelkengät ja yhdet ensiaskelsandaalit neidille. Tää on kenkien sisäänostajana, niin oli mallikappaleita. Niin, että nyt mä en pääse edes kenkiä ostamaan. :whistle: :D

Voi HARMI :snotty: :laugh: :laugh: :laugh:
Mun pitäs lenkkarit, kuhan maa vähän kuivahtaa ja ilma lämpenee...santsuja katellaan sitte vasta kesempänä =)

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
:xmas: Meninkö mä jo nukkumaan?

Et tietenkään :wave: :D

Ette ikinä arvaa mitä äsken tein... *syleskelee höyheniä*

:o :o *no ei arvaa* KERRO :attn:

No jos aloittaa niin on kerrottava loppuun. :D

Yhteistyössä