Mulla on kovin korkea kynnys ottaa neuvolaan yhteyttä... Sain tosi tylyä kohtelua sieltä viime marras-joulukuun vaihteessa kun mulla oli se km-raskaus
Terkka sanoi mulle, että vaan neuvolalääkäri voi laittaa lähetteen verikokeeseen. No se neuvolääkäri totes mulle vaan tylysti, että näin siinä käy kun mennään tekemään r-testejä liian aikasin (viikkoja oli sillon 5+0). Ihan turhaa kuulemma kävin lääkärillä kun kuitenkin joka viides raskaus menee kesken. Se raskaus meni siis kesken sitten viikolla 5+5. Eli kyllähän se lääkäri sikäli oikeassa oli. En saanut edes lähetettä verikokeeseen, vaikka sitä pyysin. Lääkäri sanoi mulle, ettei sellasia verikokeita edes ole millä voitaisiin katsoa hCG-arvo. Itkien lähdin sitten kotiin sieltä ja päätin etten enää koskaan mene sinne ellei mulla ole todellinen hätä kädessä... Kävin sitten sillon yksityisellä verikokeessa. Eli ihan turhaa mä tohon meijän neuvolaan menen. Ja nyt mulla ei olis oikein rahaa tässä vaiheessa kuuta mennä yksityiselle... Siks meinasin kärvistellä ens viikkoon.
iloksi: Voimia sinulle :hug: Ihanaa kun jaksat täällä käydä :heart:
iloksi: Voimia sinulle :hug: Ihanaa kun jaksat täällä käydä :heart: