*helmivauvat9*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä otsikossahan voisi olla vaikka ""Ellien helmikuulaiset`05"" tms. Jotenkin tuo Ellit olis hyvä varmaan mainita, ettei aiheutta kummeksuntaa, kun tulee yht`äkkiä liuta uusi helmivauvoja.
Itse rekkaudun sitten vaikka tällä samalla nickillä, jos vapaa.

JEE!!Joo toi ellien helmikset on hyvä,juts sillai parempi että on oma ketju meillä,vaikka toki siihensa sit uusia liittyä, mut ne helmikset ei varmaan kauheesti tykkäis että sinne tungetaan...tintti,sulle nyt vastuullinen tehtävä!!meen heti rekisteröityyn,jos osaan...JA MUUT KANS!!!!!

Hei! Meitsi meni jo, missä luuraa ketju *ai miten niin kärsimätön*. Toimii tosi kivasti nuo sivut, viestit lähtee nopiaa ja editointi helppoa ja nopeeta.
Eli tulkaa pliis muutkin www.vauvat.net !
Saapi avatariin vaavin kuvan ja kaikki :)

Olin kerrankin ajan tasalla! Eli meninpäs minäkin jo rekisteröitymään vauvapalstalle. Tinttiiii....
Tuntuu tosiaan toimivan paremmin ja viestejä helpompi selata. Ainakin mun mielestä.
See ya there!

no,huih...menin sit kun niin patisteltiin;) mähän nukun vielä niin pitkään aamuisin etten milllään ehtinyt sitä sinne heti avaan :D Senkin aamuvirkut..mut niin,uusi ketju on sinne avattu,ja vaikka sit vaan alotetaan uus,jos sinne ne 8kk mitat halutaan laittaa..sannannaa?
Mietin et miten olis nimi sittenkin ""Ellien helmet"" ;) ?
Noh,katsotaan sitä sit kun saadaan porukka sinne..

t:taas oli tää meidän ketju hukassa..mur..eli äkkiä vaihtoon!!!

hola!

kävinpä siellä vauvat keskustelusivulla ja voihan...Meitin nikki onkin jo käytössä ja pää lyö nyt tyhjää kun pitäs uutta keksiä.
..Joten odotan idealampun syttymistä ja palaan asiaan..
Kohta tule ""avoppi"" + miehen systeri lapsensa kera visiitille,joten hop-hop hommiin!

*Nostoa ettei ketju huku*

Me ollaan siis siirrytty tonne www.vauvat.net sivuille kejumme kanssa, tulkaa sinne helmikset :o) Sieltä löytyy meiän tuttu ja turvallinen ketjumme. Mä kerään noita 8kk mittoja sinne (mutta jos et halua siirtyä tuonne sivuille ja et halua että sun vauvan mittoja siellä ilmoitetaan ni laita viestiä tähän ketjuun) *heilutus*

Nostampas taas tätä ketjua,ettei vallan häviä...Seikkailen tuolla uusilla sivuilla sitten HelmiManskuna,kun joku rontti oli sillä jo manskuilemassa ;o))).
Pää löi aivan tyhjää,kun ei viittiny ihan erilaista nikkiä kehitellä...
Tulkaahan pk-seudun mammatkin sinne..hop-hop!!!!

Mä en taida siirtyä sinne eli meidän ihanuuden mittoja ei kannata laittaa sinne. Mua jotenkin ahdisti niiltä sivuilta löytynyt polisiitutkinnan alainen teksti jonka kirjoittajaa ei tulla koskaan löytämään. Ja mähän menen kohta töihin ja aloitan (vihdoinkin) opinnäytetyön tekemisen eli aika on aika kortilla. Mutta jos pk-mammat tapaatte vielä ennen 14.12 niin laittakaa mulle viesti tänne, jos viitsitte. Kiitos ja kumarrus!!!

harmi juttu maaria!!oon kyllä it sitämieltä, että tällä palstalla enemmän sellasia kirjottelijoita, koska täällä kuka vaan voi kirjotella millä vaan nimimerkillä,toisin ku tuolla. Tai ainaki hyvin pystyy selvittään millanen joku kirjottelija on,mitä kirjotellu yms. Mutta harmi juttu kyllä,jos vaihdat mieltäsi niin tule ehdottomasti kirjotteleen!!!Jos et,niin kiitos seurastasi,ja hyvää talvenjatkoa teille kaikille!!!!:)

Treffaillaan vaan ennen töihin menoas Maaria..
Meille käy Mintun kanssa melkeen millon vaan,alkuviikosta ois paras kun to + pe oli niitä harrastelupäiviä.Varsinkin pe o paha,kun just puolenpäivän maissa on se jumppa

Mutta..eikun treffiä pystyyn ja näkymisiin!!

Miten Maaria teillä menee ne neuvolat kun hesan puolella asutte??
Kun meillä ois se seuraava vasta 1v iässä,monella tuntu olevan se 10kk neuvolakin..Sorretaanko meitä pk-seutulaisia ;o))).
Mites Mammaliini teillä??

Maaria asia ok, kiitos mukavasta seurasta!

(se ikävä juttu mikä liittyi poliisiin oli muistaaksein vauvalehden sivuilla ei tuolla...)

Entäs muut helmikset? siirryttekö vauvanettiin? Keräilen sinne uusia mittoja vaaveista...

Sannannaa

Siis mistä jutusta on kyse?
Olen myös sitä miletä, että tuolla palstalla ""turvallisempaa"", kun kirjoittelijat on rekkautuneet ym.
Mutta kaikissa nettijutuissahan olisi kait hyvä pitää varansa, eikä paljastella liikoja henk.kohtasia asioita, joita itse kyllä teen koko ajan :p

Meillä 6 kk tarkastuksessa neuvolantäti sanoi että jos halutaan voidaan tulla 10 kk tarkastukseen, ja mehän ilman muuta halutaan eli nyt kun oltiin 8kk lääkärin tarkastukssa niin samalla varattiin aika siihen 10 kk tarkastukseen joka on just ennen kuin menen töihin.

Violet: Poliisi tutkii tapausta kun joku oli kirjoittanut palstalle ohjeita lasten hyväksikäyttöön liittyen...ja mä muistelisin että se palsta oli vauvalehti ei vauvanetti... vauvalehden palsta taitaa olla mun käsityksen mukaan kaikista sotkuisin...korjatkaa jos oon väärässä. vauvanetti on turvallinen juuri siksi että sinne on rekisteröidyttävä ja kirjoitettava omalla nikillä omat mielipiteet..joten ei harmaana tai vierailijana voi herjailla.