help äkkiä! miten se lapsivesi tulloo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
äsken kastu housut mut mietin et pissasinko housuun vai oliko se jotain muuta :ashamed: että voiko se lapsivesi tehdä niin että lirahtaa kerran ja sit ei hetkeen mitään tuu, siis yhtään mitään? ei supistele kipeesti ainakaan, maha nyt on tänään ollu kireänä aika usein mut ei muuten tunnu kyl yhtään miltään. ei ollu minkään väristäkään tuo lirahdus..

voi! ihan pienissä osissakin voi lirahdella pitkän aikaa, soitahan synnärille =) ja onnea paljon paljon,toivottavasti kaikki menee hyvin <3 millä viikolla olet? =)

Mulla ei ollut mitään supistuksia, alkoi vaan vedet valumaan. Hetken sen jälkeen alkoi supistukset ja niitä tuli 5 min. välein.
Siltikin lapsi syntyi vasta puolentoista vuorokauden päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Juu, voipi tulla noin... Laitahan side pöksyy ja lähe synnärille. :wave: (Näin ainakin täälläpäin on neuvottu )

varmaan kannattaa soittaa eka synnärille jos ei supistele vielä,muuten melko varmasti laittavat takaisin kotiin jos ei hurja matka ole

no tänään on laskettu aika ja täytyy sekin kertoa että huomenna anopin syntymäpäivä että OU MAI GAAD :D

mut jos mä himassa hetken seuraan vielä et tuleeko sitä lisää? kai sitä tunnin sisällä lisää lirahtelee jos se lapsivettä on? kun en viitti mutsia turhaan hälyyttää meille lapsenvahdiks jos kyseessä onkin pissavahinko :laugh:

Mulla alkoi kuopuksen synnytys niin, että tuli kamala supistus, sitten tuntui napsahdus ja lirahti vähän lapsivettä. Vähän ajan päästä lirahti uudelleen. Ja vähän ennen synnäriä vasta tuli oikein kunnolla, niin että housut oli ihan märkänä, kaikki loput vedet.

Onnea synnytykseen, jos se sinulla nyt alkaa! :heart:

Kyllä voi ruveta kuvaamallasi tavalla vuotamaan... jos jatkuu pitempään (en tiedä miten pitkällä olet), niin kannattaa käydä neuvolassa/äikkärillä tutkituttamassa, ettei muuta häikkää ja että vettä riittää. Mielestäni tuollaiset yksittäiset lirahtelut ei kuitenkaan haitaksi ole, koska sitähän tulee koko ajan lisää. Älä hätäile, soita vaikka huomenna neuvolaan, jos tulee vielä lisää. (Ja sitä paitsi, jos olet ihan viimeisiä päiviä jo raskaana, voipihan olla, että kohta holahtaa kaikki B), lykkyä!)

Juu se osa sikiökalvosta joka on vauvan pään edessä, siitä vesi lirahtaa pöksyyn ja voi olla ettei sen koommin mitään tulekaan jos vauva on hyvin kiinnittynyt lähtöasemiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Juu, voipi tulla noin... Laitahan side pöksyy ja lähe synnärille. :wave: (Näin ainakin täälläpäin on neuvottu )

varmaan kannattaa soittaa eka synnärille jos ei supistele vielä,muuten melko varmasti laittavat takaisin kotiin jos ei hurja matka ole

No, ei mua päästetty enää mihkää kotiin, ku tihkumalla lapsivettä tuli...Osastolle laittovat odottelee. :) Ja juu toki kannattaa soittaa ja kysyy synnärilt...

Laita side. Lapsivesi on hiukan vaaleanpunertavaa. Soita kuitenkin synnärille viimeistään aamulla vaikka lapsivettä ei enää tulisikaan (mikäli sitä oli), luultavasti tarkistavat tilanteen. Jos synnytys on nyt käynnistymässä niin onnea matkaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Jollei sitten ollut valkovuotoa... Loppuraskaudessa sekin saattaa muuttua runsaaksi, ihan vesimäiseksi.

no tätäkin mä mietin, kun nyt viimepäivinä on tullu semmosta limaa ja nytkin tuli ku pyyhin et oisko sit ollu valkkaria? voi hitsi ku täällä tärisee ja ihmettelee mut en viiti hätäillä vielä vaa katon nyt vähän tilannetta hetken et tuleeko sitä lisää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Jollei sitten ollut valkovuotoa... Loppuraskaudessa sekin saattaa muuttua runsaaksi, ihan vesimäiseksi.

no tätäkin mä mietin, kun nyt viimepäivinä on tullu semmosta limaa ja nytkin tuli ku pyyhin et oisko sit ollu valkkaria? voi hitsi ku täällä tärisee ja ihmettelee mut en viiti hätäillä vielä vaa katon nyt vähän tilannetta hetken et tuleeko sitä lisää :D

limatulppaa tuo lima varmaan?

en tiedä sitäkää ku ei ollu mitää veriviiruja niinku siinä pitäis vissii olla? semmosta sitkeetä se kyl on ollut.

Ethän vain juuri ennen lukenut tuota keskustelua aiheesta "voiko tampaxin heittää pönttöön"...?

Nimittäin aiheutti sellaiset nauruhepulit täälläpäin että vois vaikka pissiä pöksyyn. Tai käynnistää synnytyksen.

Onnea matkaan =).

en tiedä sitäkää ku ei ollu mitää veriviiruja niinku siinä pitäis vissii olla? semmosta sitkeetä se kyl on ollut.

Ei siinä aina välttämättä niitä veriviiruja oo.

Alkuperäinen kirjoittaja voipulla:
Ethän vain juuri ennen lukenut tuota keskustelua aiheesta "voiko tampaxin heittää pönttöön"...?

Nimittäin aiheutti sellaiset nauruhepulit täälläpäin että vois vaikka pissiä pöksyyn. Tai käynnistää synnytyksen.

Onnea matkaan =).

En lukenu että ihan vakavalla mielellä tulin tähän koneelle sämpylät kourassa kieli poskella ja olin istumassa tähän tuolille ni hupsista, pikkarit rupes kastumaan ja juoksin vessaan :D

Kiitos :hug:

Yhteistyössä