Helpatkaa mua!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Krisse14v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Krisse14v.

Vieras
Eli mä oon 14v. tyttö. En kuulu tänne, mutta tarviin nopeasti vastauksia, ja toivon että joku osaa auttaa.

Mä oon harrastanu itsetyydystystä jo kauan, mutta parina viime kertana mun alapäästä on "kuulunut" outoja ääniä. Näin tapahtu viimeks eilen. Muhun ei satu mitenkään eikä mihinkään, mutta orgasmin jälkeen kuuluu vähän niinkuin PIERU!! Se on ällöttävä ja pelottava ääni. Mä olen "vielä" neitsyt, joten voiko se johtua siitä, että immenkalvo rikkoontuu? Verta on tullut kaksi kertaa, mutta silloin ei oo ollu menkkoja ja se menee ohi muutamassa tunnissa. mikä mua vaivaa?

No en kyllä tiedä mistä voisi johtua.. Työnnätkö emättimeen jotain tyydyttämisen aikana? Kun seksiä harrastettaessahan pieruääniä tulee joskus siitä kun sinne "pumppaantuu" ilmaa, mikä tulee sitten pois..

Ootko liian kovakourainen niinä kertoina kun verta tulee?

Emättimeen voi mennä ilmaa ja se pieruääni tulee siitä kun ilma tulee ulos. Se on ihan normaalia. Verta voi tulla jos immenkalvoa menee rikki tai tulee jotain pieniä haavaumia.

Asiallisesti vastaten: emättimeen voi mennä ilmaa, jos sinne jotakin työntelee ja kun se purkautuu ulos, kuuluu pierunkaltainen ääni. Vuoto voi olla immenkalvon rikkoutumisesta. Itsetyydytyksessä ei tarvitse työnnellä sisäänsä mitään rajusti, sormin hively klitoriksen alueella saattaa riittää. Tarkoitan, ettei paikkoja tartte "rikkoa" siinä touhussa.