helpottaako tää ikinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti24h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti24h

Vieras
Oon pienten lasten kotiäiti. Välillä menee hyvin mutta yleensä ei. Jatkuvasti lapset tappelee ja roikkuu lahkeessa. Kauhee sotku joka puolella,vaikka kuinka siivoaa niin missään ei näy. Iltapäivällä alkaa jo tuntua että enjaksaenjaksaenjaksa. Jos on joskus omaa aikaa hetki niin alkaa ahdistamaan kun ei enää tiedä mitä sillä omalla ajalla tekis. Illalla kun lapset nukkuu ei jaksa tehdä enää mitään,varsinkaan käydä lenkillä vaikka pitäis.

Alkuperäinen kirjoittaja Maya84:
Voisko sua tulla joku läheinen auttamaan? :hug:

sepä se kun ei oo niitä läheisiä lähellä, jotka ees joskus päästäis pois tästä. Rakastan kyllä lapsiani mut ei tahdo jaksaa kun ei mihinkään pääse. Mies tekee pitkää päivää ja kun se tulee oon aina niin pahalla päällä ja poikki etten jaksa mitään.Pottuilijoille:tiedän että ite oon lapseni tehnyt ja täällä ei auta valittaa mut valitanpa vaan..

Ihan käsittämättömän nopeasti tulee se aika, kun ne lapset ei roiku lahkeissa tappelemassa. Jos ovat kotona, kommunikoivat herkeämättä kavereidensa ja seurustelukumppaninsa kanssa erilaisten sähköisten viestimien välityksellä ja kertovat asioistaan vain pakollisen minimin. :( Välillä kaipaan noita aikoja, kun olin lasteni maailman napa ja aurinko...

samoin se täälläkin on minä teen kaiken. ruuan,siivoan,käyn kaupassa, hoidan lapset aina, ym. mulla ei ole koskaan omaa aikaa. mies ei tee mitään muutaku käy töissä, harrastuksissa ja kavereitten luona.