Helppo HUONEPELI

mie kans tarttisin apua tokaan. aloitin alusta sen ku aattelin että olin tehny jotain väärin ja nyt en pääse niinkään pitkälle. miten ton hiiren saa lentämään vesisuihkun päältä?

sen sai kastelemalla siellä sienitalon luona olevien kukkien välistä aluetta ja sit kasvaa pavunvarsi sitä ylös ja hanskalla huidot sitä örkkiä...

tokaan: painoin jostain sen valaan perästä tai jotain..

Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Alkuperäinen kirjoittaja OP:
Mulla on nyt liha, taikasauva, kirja, avain, kirves ja lasit.. en vaan pääse eteenpäin!! Järki sanois et koiralle pitäis antaa liha, mut en saa annettua!! apuja?

samat mulla...liha menee vaan takkaan....

mä oon op mut painoin yhen kerran väärin ja sit aloin käyttää pp:tä:DD jumituin just tohon kohtaan!!

autoileva hiiri pitää liukastuttaa banaaniin niin sen saa pöytään. taas jumissa siellä lopussa. en tajua mihin nuo sydämenpuolikkaat tulee.

tulen takkaan ja kynttilään saa taikasauvalla joka täytyy ladata sillä tulikirjalla.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
autoileva hiiri pitää liukastuttaa banaaniin niin sen saa pöytään. taas jumissa siellä lopussa. en tajua mihin nuo sydämenpuolikkaat tulee.

tulen takkaan ja kynttilään saa taikasauvalla joka täytyy ladata sillä tulikirjalla.

Onko tämä nyt toi toka peli? Ei mulla ole mitään hiiriä? mulla keppi ja kirja mutta miten lataat kepin?

muistaakseni punaista kirjaa piti kopauttaa taikasauvalla jolloin tulimerkki tuli näkyviin ja sit klikata sitä ja sen jälkeen valita taikasauva näkyväksi ja valita taas se tulimerkki.

Hiiret on siinä kakkospelissä.

Yhteistyössä