G
gamer
Vieras
mulla on hattu, kenkä ja lasi paikoillaan. Miten ton kynttilän saa? Ja mielestäni monta kertaa olin siihen ikkunaan katsonut ja verhoa nostanut -yks kaks sieltä tulikin pihdit!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja gamer:mulla on hattu, kenkä ja lasi paikoillaan. Miten ton kynttilän saa? Ja mielestäni monta kertaa olin siihen ikkunaan katsonut ja verhoa nostanut -yks kaks sieltä tulikin pihdit!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:tarvisin tulen kynttilään
Alkuperäinen kirjoittaja gamer:Alkuperäinen kirjoittaja mä:tarvisin tulen kynttilään
mulla olis tulta, mistä kynttilä? Sytkäri on ollut jo kauan... mistäköhän tuli, oisko ollut kirjotuspöydän laatikosta?
Alkuperäinen kirjoittaja gamer:Alkuperäinen kirjoittaja mä:tarvisin tulen kynttilään
mulla olis tulta, mistä kynttilä? Sytkäri on ollut jo kauan... mistäköhän tuli, oisko ollut kirjotuspöydän laatikosta?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja gamer:Alkuperäinen kirjoittaja mä:tarvisin tulen kynttilään
miten sen saa auki
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mistä kelt.avain ja mihin tuo musta avain käy?
Alkuperäinen kirjoittaja gamer:Mun kynttilä hävis! Olin laittanut sen jo paikalleen :/ Entä risu? Mulla ollut se alusta alkaen eikä mee mihkään... se akaasia.
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä muuten saa sen sytkärin?
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä muuten saa sen sytkärin?
kuulemma laatikosta mut ei mulla onnistu. miten saa kynttilän?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Vihdoinkin läpi!
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä muuten saa sen sytkärin?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä muuten saa sen sytkärin?
mulla piti ainakin olla eka sytkä saatuna ennenku sai kynttilän.Ja laatikkoon jossa sytkä on tais tulla avain munan sisältä
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä muuten saa sen sytkärin?
mulla piti ainakin olla eka sytkä saatuna ennenku sai kynttilän.Ja laatikkoon jossa sytkä on tais tulla avain munan sisältä