Helsingin Sanomat kehottaa lopettamaan saunomisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi vähättelet itseäsi? Tiedät että olet hyvä pyöräilemään ja sulla on aika OK ruho. Olen aina ajatellut tapailevani täyspäisiä naisia mutta olen valmis tinkimään siitä sinun tapauksessa.

Oon tuntenut muutaman hyvännäköisen "vintti pimeenä"-naikkosen. Jossain lyhyessä seksisuhteessa se saattaa jopa kiihottaa. Sit pitää vaan päästä jotenkin eroon siitä naisesta. Ja toki se jossain menee se raja.

Olis aika jännä, että miten suhtautuisi Lissuun "tosipaikassa". Meniskö vinttipimeily erotiikan ohitte vai toisin...

Oon tuntenut muutaman hyvännäköisen "vintti pimeenä"-naikkosen. Jossain lyhyessä seksisuhteessa se saattaa jopa kiihottaa. Sit pitää vaan päästä jotenkin eroon siitä naisesta. Ja toki se jossain menee se raja.

Olis aika jännä, että miten suhtautuisi Lissuun "tosipaikassa". Meniskö vinttipimeily erotiikan ohitte vai toisin...
Mä luulen kyllä että Lissun kanssa voi naida ainakin hetken. Mutta se ei tarkoita että häntä solvataan täällä.

Mä meen sekaisin näiden sun lapsiesi kanssa. Luulin et sulla on 2 lasta, tyttö ja poika... Mut siis eikö ollu näin?
Kaksi biologista teiniä löytyy, tyttö ja poika sekä yksi täysi-ikäinen ottotytär jota olen huoltanut leikki-ikäisestä asti.❤️
Ja kyllä lasten posset meillä ahkerasti pörrää. Plus lasten puolisot luen myös perheeseen.❤️

Maman rakkaimmat kalleimmat kaikki lapsoset.❤️😍🥰

putte tulee ja lähtee teijän murheet se on ihan kuolemassa koska kirosin sen hihiii ja tottaki se tappaa meidät kaikki mutta siitä ei vaan kerrota meille ettei tulisi paniikki-ilmiötä

Mielenkiintoisesti juttu eskaloitui saunomisesta liian pienien kortsujen testailuun.

Enkä lopeta saunomista, puulla lämpiää pari kertaa viikossa.

• Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä