V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi perhesurmat aina sattuvat näissä 140-neliöisissä unelmataloissa maaseudulla?
Kun ei ole muuta tekemistä kuin tuijottaa niitä omia perheenjäseniä samoja seiniä päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen?
Ei palveluita, ei muunlaisia ihmisiä, ei ravintoloita, ei vaihtuvia maisemia...
Voi pientä ihmisraukkaa. :/
Säälittävää on asua metsässä, mökissä parin äpärän ja miehen kanssa. Syödä köyhää sienisoppaa, metsästää jäniksiä ja käydä naapurin tertulla pullakahveella. Siellä olet, sinne jäät...![]()
Kyllä tuo itse pyydetty hirvenfile on aina kaupunkiröökynällekin maistunutÄpäriä meillä ei asu, mutta tertun luona käyn mielelläni pullakahvilla.
No, nuo on ihan rahakysymyksiä. Asuminen täällä on sen verran halvempaa, että ei tee tiukkaa silloin tällöin tehdä stadinreissuja keikkoineen tai muine tapahtumineenJa olen asunut jonkin aikaa Helsingissä, ei vaan kuitenkaan sopinut mulle. Mutta toisille sopii, en minä sitä edes ihmettele, erilaisiahan me ollaan ja hyvä niin. Ihmetyttää silti, että jotkut kulkee niin laput silmillä ettei käsitä elämää olevan muuallakin Suomessa. Samalla tavalla tosin ihmetyttää, miten jotkut voi tuomita kokonaisen kaupungin edes käymättä siellä kunnolla. Meitä on niin moneen junaan
![]()
Helsingissä on kiva käydä kerta, pari vuodessa. Mutta kotiinpaluu onkin sitten yhtä juhlaa.![]()