Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:9.6 tullaan.
Ok,tuona päivänä mulla ei ole mitään menoa. Laitan sulle facebookiin viestiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:9.6 tullaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Asemahan on ihan keskustassa eli siinä on ihan kaikki suoraan edessä... Mäkit ja vähän paremmatki ravintelit. Ite en menis kolmeks tunniks terminaaliin pyörii mut on siinä terminaalin vieressä kuitenki kauppahalli (josta myös saa ruokaa ja muuta kivaa) jos kuitenkin sinne suuntaatte.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:9.6 tullaan.
Ok,tuona päivänä mulla ei ole mitään menoa. Laitan sulle facebookiin viestiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Asemahan on ihan keskustassa eli siinä on ihan kaikki suoraan edessä... Mäkit ja vähän paremmatki ravintelit. Ite en menis kolmeks tunniks terminaaliin pyörii mut on siinä terminaalin vieressä kuitenki kauppahalli (josta myös saa ruokaa ja muuta kivaa) jos kuitenkin sinne suuntaatte.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Asemahan on ihan keskustassa eli siinä on ihan kaikki suoraan edessä... Mäkit ja vähän paremmatki ravintelit. Ite en menis kolmeks tunniks terminaaliin pyörii mut on siinä terminaalin vieressä kuitenki kauppahalli (josta myös saa ruokaa ja muuta kivaa) jos kuitenkin sinne suuntaatte.![]()
Viking Linen terminaali on katajannokalla
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Oliko sulla oma kuva facebookissa? En muista sun nimeä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Oletko sä mulla facebookissa kaverina?![]()
No eilen Bad Virgin lykkäs mulle tulemaan niitä farmvillekavereita.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Oletko sä mulla facebookissa kaverina?![]()
No eilen Bad Virgin lykkäs mulle tulemaan niitä farmvillekavereita.
![]()
Oltu jo jonkun aikaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja veras:Jos teil on aikaa ja ilma ok, niin ei oo mikään mahdoton matka kävelläkään. Espa on kiva kesällä! ja kilsoja siis rautatieasemalta Vikingille se 2, ei sen enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Pöh, olet tainnut poistaa miut listalta. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mikä sun nikki oli ennen?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:[
Mikä sun nikki oli ennen?
sleepless
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Oletko sä muka ollut mulla facebookis?En mä muista, että olisit ollut. Laita y-viestiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Entäs sitten sieltä aseman suunnilta pääseminen Viking Linen terminaaliin? Millä kannattaa mennä?
.
Meette Mannerheimintielle ja siitä 3 ratikalla, se menee suoraan terminaalin eteen, kaikkein nopein ja helpoin