Helv**** !!! Joku ukko kyyläs mein takaoven lasista sisään !!!

Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ei hermoheikko:
sairaita ootte.. tossa tilanteessa olisi varmasti kerennyt soittamaan poliisin paikalle. se riittää kyllä.
Soitto poliisille että osaavat tulla laskemaan ruumiiden määrän. Älä viitsi pelleillä vakavalla asialla.
tolla asenteella istut vielä linnassa joskus.. toivottavasti sit pysyvästi! eikä käy yhtään sääliks..
suomessa ei ole oikeutta ampua ketään, koita hyväksyä se!
tai siinä tapauksessa miehille sama oikeus että ahdistelevia akkoja saa ampua polvilumpioon. (sitä oikeuttahan haluatte naisille)

Tällä asenteella mä istun ehkä joskus linnassa, mutta en pyörätuolissa tai makaa patologin pöydällä avattuna:)
jumalauta sä oot sairas! :o

Ja hengissä:D

maailma vaan ei tee mitään sunlaisilla ihmisillä.. se on tosiasia.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ei hermoheikko:
sairaita ootte.. tossa tilanteessa olisi varmasti kerennyt soittamaan poliisin paikalle. se riittää kyllä.
Soitto poliisille että osaavat tulla laskemaan ruumiiden määrän. Älä viitsi pelleillä vakavalla asialla.
tolla asenteella istut vielä linnassa joskus.. toivottavasti sit pysyvästi! eikä käy yhtään sääliks..
suomessa ei ole oikeutta ampua ketään, koita hyväksyä se!
tai siinä tapauksessa miehille sama oikeus että ahdistelevia akkoja saa ampua polvilumpioon. (sitä oikeuttahan haluatte naisille)

Tällä asenteella mä istun ehkä joskus linnassa, mutta en pyörätuolissa tai makaa patologin pöydällä avattuna:)
jumalauta sä oot sairas! :o

Ja hengissä:D

maailma vaan ei tee mitään sunlaisilla ihmisillä.. se on tosiasia.

Ei teekkään:D

Hui kamala!Olisin varmaan saanut sydärin!

Eihän se ase enää oo ladattu?Mua aina pelottaa että joku sitten vahingossa ampuu itteensä tai muita,kun on ladattu ase kämpäs.Saahan sen kyllä vaarattomaksi,mutta jos unohtuu.

Tässä taas näkee, että kaupungissa kerrostalossa asumisessa on omat hyvät puolet verrattuna jossain syrjäperällä omakotiasumiseen....Omituisia hiippareita on täälläkin, mutta apu on aina lähellä kun on muita ihmisiä lähellä, eikä poliisin/ambulanssin tulo kestä yleensä kovin pitkään.

"lastaan pystyy puolustamaan muutenki ku ampumalla. vaihtoehtoja on muitakin.

miksi teillä ylipäätään on ase?"

Kerro mulle miten jos joku änkee sisälle ja itse heräät esim täydestä unesta ???

Mies metsästää, myös minä satunnaisesti. Ihan on luvallinen metsästysase johon on kummallakin kantolupa.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
eli pitäisikö ap:n mielestä joka taloudessa olla ase siltä varalta jos joku sattuu tulemaan sisälle? mikä on muuten tosi tosi tosi tosi harvinaista!

Eihän ap mitään sellaista ole vihjannutkaan.

Meilläkään ei ole ilmakivääriä järeämpää asetta, mutta jos joku tulisi lasin läpi sisään, saattaisi löytää leipäveitsen sisuksistaan...

eli pitäisikö ap:n mielestä joka taloudessa olla ase siltä varalta jos joku sattuu tulemaan sisälle? mikä on muuten tosi tosi tosi tosi harvinaista!

eihän se siel sen takia ole kun harrastavat metsästystä!! lue ja kirjota jos on jotai sanottavaa ni sit vast :headwall:

ap:n pitäis muuttaa kaupunkiin, niin ei tarttis haulikoiden kanssa heilua

Ei. Meillä sellainen nyt vain löytyy, metsästystarkoitukseen. Mutta nyt kun konkreettinen mahdollinen uhka on olemassa, se on mun turvana tämän yön kun mies on pois. Muuten aseen paikka on asekaapissa lukkojen takana.

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:

Ei. Meillä sellainen nyt vain löytyy, metsästystarkoitukseen. Mutta nyt kun konkreettinen mahdollinen uhka on olemassa, se on mun turvana tämän yön kun mies on pois. Muuten aseen paikka on asekaapissa lukkojen takana.

tapatteko sillä viattomia eläimiä? pupuja ja lintuja?

Tääl Kauhajoellakin on liikkunu hiippari, pari viikkoa sitten se oli klo 22 aikaan naapurin terassilla ja nyt kuulin et viimeviikolla se oli liikkunut tuol 15 km päässä ikkunoiden takana.

Miten ihmeessä täällä aina kääntyy jutut ap:tä vastaan?!
Tottakai itseään ja lastaan on oikeus puolustaa, ja uskoisin että jos se hiippari yrittäis tulla sisään niin jo pelkkä haulikon näkeminen säikäyttäis aika kovin. Ja jos ei tunkeilija muuten tokenis niin kyllähän sitä vois laukauksen ampuakin. Ei nyt välttämättä kohti kuitenkaan mutta näkispä hiippari sitten että ei se ase siinä pelkästään näytillä ole. Itellä ei vaan satu olemaan asetta. Mutta kun tietää poliisin paikalletulo voi todella kestää kauankin, niin kyllähän se haulikko varmasti tuo mielenrauhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:

tapatteko sillä viattomia eläimiä? pupuja ja lintuja?

Joo, meillä syödään riistaa . Me ollaan varmaan sun mielestä sit murhaajia.

Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
liekö aseesi edes laillinen..
Lieneekö sulla lääkitys kohdallaan...
:laugh: :xmas: mä oon jo kuitti mut silti hengaa tääl...
AP!! ihana kuulla et tommosia ukkoja ja ukon kavereita on olemassa! koita pärjätä!

Sulla on sen verran levotonta juttua, joten paneppa se sievä pää tyynylle ja anna tuutulaulun tuudittaa sut uneen:)

Viime kesänä meillä hiippaili joku lasien takana. Oli rautaputki jonkin aikaa sängyn vieressä nukkuessa ja vieläkin on puukko.. Harkitsin jopa aseenkantoluvan hankintaa, tosin en pelkästään sen takia. Ammunta on kiinnostanut harrastuksena jo aiemmin ja olen aikoinaan käynyt radalla ampumassa.

Yhteistyössä