Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muistan aikoinaan kun äitini oli laittanu pikkuveljelleni kurahanskat juuri tuolla samalla tavalla kuin ap:n mies... siis kaksi kertaa kuminauha ympäri. Kädet olivat turvonneet kuin pallot... oli ihan kamala tilanne se. Äitkin oli järkyttynyt, turvotus kuitenkin laski tosi nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26145050:Oma syys, mikset ite laittanu kurahanskoja?
Miten daiju voi mies olla? :|
Mä tulen aina surulliseksi, kun luen/kuulen isukeista, joiden seuraan ei uskalla jättää lapsia, koska aina tapahtuu jotain.
Muistan aikoinaan kun äitini oli laittanu pikkuveljelleni kurahanskat juuri tuolla samalla tavalla kuin ap:n mies... siis kaksi kertaa kuminauha ympäri. Kädet olivat turvonneet kuin pallot... oli ihan kamala tilanne se. Äitkin oli järkyttynyt, turvotus kuitenkin laski tosi nopeasti.
Miten daiju voi mies olla? :|
Mä tulen aina surulliseksi, kun luen/kuulen isukeista, joiden seuraan ei uskalla jättää lapsia, koska aina tapahtuu jotain.
Minä voisin tehdä vahingossa noin.
En omille lapsilleni, joiden suhteen olen "huoleton" (luottaen siihen, että tulevat sanomaan jos tumput kastui), mutta voisin mokata lainalasten ja osan lastenlastenkin kanssa - ihan vain yrityksestä tehdä "kaikki varmasti oikein".
SILTI en ole epäempaattinen lapsen kivulle vaan päinvastoin "helposti pompoteltava" omien lastenlasteni ja lainalasteni vanhempien mielestä.
![]()
Joku kyseli, että missä tällaisia isukkeja tapaa. Kaupungilla näkee! Jotkut isukit jättävät vilkkaalla katuosuudella pienen taaperonkin valvomatta.![]()
Kauhulla katselee sitä touhua, mutta puuttua et voi, kun tulee vihaisia mulkaisuja ja jopa jotan kurjaa kommenttia vastaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26145050:Oma syys, mikset ite laittanu kurahanskoja?
Tätä minäkin olen kauhulla miettinyt että miten mä uskallan päästää lapsia miehen luokse päiväksi saati yöksi! Kuolen varmaan huolesta![]()