Helvetin mies!!!! Pitääkö lapsi viedä nyt lääkäriin vai mitä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ois kirveelle töitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistan aikoinaan kun äitini oli laittanu pikkuveljelleni kurahanskat juuri tuolla samalla tavalla kuin ap:n mies... siis kaksi kertaa kuminauha ympäri. Kädet olivat turvonneet kuin pallot... oli ihan kamala tilanne se. Äitkin oli järkyttynyt, turvotus kuitenkin laski tosi nopeasti.

Mistä näitä ihmisiä tulee? Kurahanskojen laittaminen ylivoimaisen vaikeaa? Ei kannattais hirveästi lisääntyä tolla perimällä.

[QUOTE="kolme lasta";26145306]Mistä näitä ihmisiä tulee? Kurahanskojen laittaminen ylivoimaisen vaikeaa? Ei kannattais hirveästi lisääntyä tolla perimällä.[/QUOTE]

Mä juuri leikkasin kokonaan kuminauhat poikki poikani kurarukkasista. Mummollaan on tapana laittaa joka ikinen läytämänsä neppi kiinni, mahtui tai ei ja mummolasta tullessa pojalla oli komeat jäljet ranteissa. Niin kireällä eivät onneksi olleet kuin ap:n lapsella.

Mun ei tarvitse mutkuttaa ja muistuttaa, ettei niitä kuminauhoja tarvitse laittaa kiinni, kun nyt niitä ei ole ollenkaan. Mutta joillekin vaan tulee näemmä ekana mieleen, että "ton nauhan on tarkoitus kulkea tuosta" ja se pannaan naps kiinni sen enempiä miettimättä.

Ap:n miehen suhteen olisin kuvitellut, että sillä on mennyt kiristäminen vain vähän överiksi, kun ei ole ajatellut verenkiertoa vaan napakkuutta, mutta kun yhtälöön lisätään ap:n aiempi aloitus, veikkaan, että mies on ylipäätään epäempaattinen tolvana. Hyvä, jos ei jopa kiusallaan aiheuta toiselle epämukavaa oloa.

[QUOTE="vieras";26144837]No aika uskomattomalta kuulostaa.. Vaikuttaa siltä, että nyt on joku tahallaan puristanut lapsen kättä ja pistät tyhmyydem piikkiin..[/QUOTE]

Höpöhöpö.
Mutta pojot innokkaasta yrityksestä saada ap tuntemaan olonsa vielä pahemmaksi.
Varmasti lämmittää "sydäntäsi"?

:mad:

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26145050:
Oma syys, mikset ite laittanu kurahanskoja?

Se on se, kun luottaa että lapsen isä voisi olla isä... semmoisiakin tolvanoita naisia on?
Sinulla muuten väärä avatar. Kekkonen, joka puolisonsa kanssa antoi mm lausunnon, että jokainen joka ei koe itseään jokaisen pienen lapsen "vanhemmaksi" ei ole omankaan lapssensa vanhemmaksi kelpaava.

:)

Muistan aikoinaan kun äitini oli laittanu pikkuveljelleni kurahanskat juuri tuolla samalla tavalla kuin ap:n mies... siis kaksi kertaa kuminauha ympäri. Kädet olivat turvonneet kuin pallot... oli ihan kamala tilanne se. Äitkin oli järkyttynyt, turvotus kuitenkin laski tosi nopeasti.

Minä voisin tehdä vahingossa noin.
En omille lapsilleni, joiden suhteen olen "huoleton" (luottaen siihen, että tulevat sanomaan jos tumput kastui), mutta voisin mokata lainalasten ja osan lastenlastenkin kanssa - ihan vain yrityksestä tehdä "kaikki varmasti oikein".

SILTI en ole epäempaattinen lapsen kivulle vaan päinvastoin "helposti pompoteltava" omien lastenlasteni ja lainalasteni vanhempien mielestä.

On tosi vaarallista et veri ei pääse kulkemaan! Se veri "kuolee" ja aiheuttaa sit sydämmessä ongelmia jos sinne asti menee. Paha sanoa et millainen tilanne on, ku ei näe niitä käsiä. Kovin nopeasti tuo ei tapahdu, mut kuulostaa aika hurjalta, jos on jo lähteny kädet sinertään!

Miten daiju voi mies olla? :|

Mä tulen aina surulliseksi, kun luen/kuulen isukeista, joiden seuraan ei uskalla jättää lapsia, koska aina tapahtuu jotain.

Joku kyseli, että missä tällaisia isukkeja tapaa. Kaupungilla näkee! Jotkut isukit jättävät vilkkaalla katuosuudella pienen taaperonkin valvomatta. :rolleyes:
Kauhulla katselee sitä touhua, mutta puuttua et voi, kun tulee vihaisia mulkaisuja ja jopa jotan kurjaa kommenttia vastaan...

Minä voisin tehdä vahingossa noin.
En omille lapsilleni, joiden suhteen olen "huoleton" (luottaen siihen, että tulevat sanomaan jos tumput kastui), mutta voisin mokata lainalasten ja osan lastenlastenkin kanssa - ihan vain yrityksestä tehdä "kaikki varmasti oikein".

SILTI en ole epäempaattinen lapsen kivulle vaan päinvastoin "helposti pompoteltava" omien lastenlasteni ja lainalasteni vanhempien mielestä.

Älä jaksa sössöttää tota "mä oon ihan ihanan huoleton, mutta niin järkevä ja elämää ymmärtävä kaikkien äiti" juttua. Kyllä ihan normaalitasoinen empatiakyky ja maalaisjärki edellyttää, että aikuinen kykenee ajattelemaan KIRISTÄESSÄÄN NARUA lapsen ranteen ympärille muutakin kuin että pysyykö se kahden euron tumppu nyt siinä. Että puristaako, sattuuko ja pääseekö veri kiertämään. Ihan samalla empatiakyvyllä arvioidaan onkohan lapsella kylmä noin vähissä vaatteissa tai palaako lapsen iho kun laitan näin kuumaan veteen. Tai ihan mitä vain. Se on normaalin lapsen huoltamisen perusedellytys.

Joku kyseli, että missä tällaisia isukkeja tapaa. Kaupungilla näkee! Jotkut isukit jättävät vilkkaalla katuosuudella pienen taaperonkin valvomatta. :rolleyes:
Kauhulla katselee sitä touhua, mutta puuttua et voi, kun tulee vihaisia mulkaisuja ja jopa jotan kurjaa kommenttia vastaan...

Tässä mä kyllä kuulutan kansalaisrohkeutta. Paperistako meidät on tehty? Mitä sitten jos tulee vaikka mimmoinen rähinä, eihän siksi voi jättää lasta heitteille? Jos tommoiselle tolvanalle edes kolme ihmistä pysähtyy ilmoittamaan, että kuule homma kusee nyt ja lapses on vaarassa eikä vieläkään asenne parane, niin sitten on jo niin huonot geenit että joutavatkin auton alle...

Kyllä mulla hälytys kellot sois ja lujaa jos noin kävis toistuvasti..En missään tapauksessa päästäs keskenään lasten kanssa mihinkään..Jumalauta jos oikeesti vahingossa joskus jonkun mokan sattus tekemäänkin niin normaali järellä varustettu ihminen ois sen jälkeen niin varovainen ettei vahingossakaan mitään sattuisi.Onhan se äitiltäki vastuuntunnotonta jättää tommonen tohelo lasten kanssa keskenään,olipa sitte lasten isä tai ei..ja vielä eron jälkeen tommoselle yöksi lapset,ei ikinä..Mieti nyt vähän hyvä ihminen!! Joka risauksesta veisin kyllä lääkäriin että saisin dokumentit tulevia tapaamisia varten.

Muistan sun edellisen ketjun ja nyt tämä. :( Mies taitaa ihan tosissaa vihata lastaan ja on hullu sadisti! Ei normaaleille ihmisille satu jatkuvasti vahinko, vaan miehes on sairas ja nauttii lapsen satuttamisesta. Hyi! Nyt heti lääkäriin ja huomenna soitto sossuun että tarvitsette kiireellisesti asunnon, kun mies vahingoittaa lasta!

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Itsellä samanlainen tilanne, en millään uskaltaisi jättää 2,5v lasta isänsä kanssa kuin pariksi tunniksi, miehellä uniapnea ja lisäksi hällä väliä-asenne lapsen asioihin ja turvallisuuteen.. Ero tulossa myös, ja pelottaa.

Itse kävisin näyttämässä kättä ja kirjaamassa samalla miehen tekosiksi. Ja joka kerta tästä lähtien kun jotain sattuu, vaikuttaa varmasti tapaamisiin.

Tsemppiä!!

Tätä minäkin olen kauhulla miettinyt että miten mä uskallan päästää lapsia miehen luokse päiväksi saati yöksi! Kuolen varmaan huolesta :(

sitä suuremmalla syyllä menisin nyt näyttämään käden lääkärissä, otattaisin valokuvat jne. olisi mustaa valkoisella näytettäväksi siitä, että mies satuttaa (tahallaan, vahingossa?) lasta. myöhemmin voisi saada esim. valvotut tapaamiset.

Yhteistyössä