Helvetin mies!!!! Pitääkö lapsi viedä nyt lääkäriin vai mitä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ois kirveelle töitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mun mies on sellainen huonomuistinen (vaikkakin lapsiaan rakastava ja muuten normaali) että mielellään en jätä nuorinta isän hoitoon.
Esim.isä ei muistanut että lapsi syö iltavellin illalla ennen nukkumaanmenoa (ei muistanut tai ei tajunnut). lapsi sai sitten iltamaidon ja heräsi yöllä vellille.......
vanhemman lapsen vie eskariin ja unohtaa repun kotiin....lista on loputon.
Hyvä isä silti,kaikkihan meistä tekevät virheitä.
Käytä ihmeessä lapsi lääkärissä.

[QUOTE="meikku";26148041]No mun mies on sellainen huonomuistinen (vaikkakin lapsiaan rakastava ja muuten normaali) että mielellään en jätä nuorinta isän hoitoon.
Esim.isä ei muistanut että lapsi syö iltavellin illalla ennen nukkumaanmenoa (ei muistanut tai ei tajunnut). lapsi sai sitten iltamaidon ja heräsi yöllä vellille.......
vanhemman lapsen vie eskariin ja unohtaa repun kotiin....lista on loputon.
Hyvä isä silti,kaikkihan meistä tekevät virheitä.
Käytä ihmeessä lapsi lääkärissä.[/QUOTE]

Mun mies on myös samanlainen. Hän lähtee töihin usein ennen kuin me muut herätään ja tulee myöhään, ei siis ole arjen rutiineista kärryillä ja vastuussa. Eli jos itse olen poissa, suunnilleen kirjoitan lappuun että kuudelta ruokaa ja kahdeksalta iltapuuro ja puol ysi nukkumaan.... Mutta se ei hänen arvoaan isänä vähennä.

Jotkut miehet vaan on niin hiton tyhmiä että se lapsi on kiva millä voi kehua kavereilleen,on minullakin lapsi. Mutta ei oteta vastuuta ei opetella hoitamaan,ajatellaan itseään ja lapsen turvallisuudesta vähät välitetään :(
Itsekin yhden myönnän valitettavasti tällaiselle mieh/eikun pojalle tehneen :(
Muistan vieläkin kuinka korvissani soi kuinka miehen suku oli muutenkin outoa, he arvosteli minua liian snopiksi ym.
Lapsi syntyi ja en luottanut miehen taitoihin, miksiköhän ..
Miehen isä ja sukulaiset aina kehui kuinka mieheni muka hoitaa lasta, mies meni aina ottamaan kylässä lapsen kaukalosta pois ja keräsi toisten silmissä "pisteitä" kun lapsi alkoi huutamaan ei mies sitä osannut rauhoitella, nipisti poskesta tai niskasta ja jos minä sen huomasin ja huusin kävi miehen sukulaisen minun kimppuuni kuinka mieheni osaa hoitaa ja minuun ei luoettu ja minä olinkin se nipistelijä :O
Varmaan sanomattakin selvää että eihän tuollaisesta mitään tullut muuta kuin ero, lapsi minulla ja isää ei kiinnosta tapamiset, hyvä niin, eipä tarvi miettiä miten lasta on taas pahoinpidelty.

Höpöhöpö.
Mutta pojot innokkaasta yrityksestä saada ap tuntemaan olonsa vielä pahemmaksi.
Varmasti lämmittää "sydäntäsi"?

:mad:

Valitettavasti sellaisia vanhempia on, jotka satuttavat tahallaan omaa lastaan, niin kaamealta kuin se kuulostaakin. Tietenkään niin ei tule olettaa, mutta ei myöskään ajatella että se on mahdotonta. (Etenkin kun ap:n miehelle näitä vahinkoja tuntuu sattuvan jatkuvasti, eikä jälkeenpäin koskaan lohduta lasta tai tunne empatiaa, ei kannata ummistaa silmiään miltään vaihtoehdolta.)
Aina välillä muistuu mieleen tapaus (oikeusjuttu), jossa lapsella oli "heikot luut" ja hän oli "kömpelö". Lopulta selvisi, että äiti oli sekopää joka laittoi tyynyn väliin ja löi vasaralla lapselta luita polvesta ym...

Osa on sitten inhottavai ihmisiä täällä. Kiitos vain teille inhottaville, ihan kuin ei olisi tarpeeksi vaikeaa muutenkin tämä tilanne :(

Lapsi käytettiin lääkärissä, käsi on nyt ok. Ei siellä sen kummempaa sanottu kuin että seurataan että väri palautuu jne.

[QUOTE="vieras";26147946]Miten hemmetissä joku antaa olla sellaisen ihmisen lastensa lähellä jotka satuttaa niitä? siis jos tällaista on ennenkin sattunut?![/QUOTE]

Jaa. Mitähähn tuohon sanoisi. On niin hemmetin vaikeaa kun osin luottaa, osin ei. Ihmisille sattuu vahinkoja. Ja kun koko ajan saan vähättelyä osakseni on niin hemmetin vaikeaa enää tietää mikä on tarpeeksi ja mikä on normaalia erehdystä, vahinkoa. On se helppo tulla ulkopuolelta sanomaan!

Jaa. Mitähähn tuohon sanoisi. On niin hemmetin vaikeaa kun osin luottaa, osin ei. Ihmisille sattuu vahinkoja. Ja kun koko ajan saan vähättelyä osakseni on niin hemmetin vaikeaa enää tietää mikä on tarpeeksi ja mikä on normaalia erehdystä, vahinkoa. On se helppo tulla ulkopuolelta sanomaan!

No mä voin kertoa että toi sun mies ja sen toiminta on epänormaalia...

[QUOTE="mämmi";26153930]No mä voin kertoa että toi sun mies ja sen toiminta on epänormaalia...[/QUOTE]

Sitä mieltä minäkin olen. Hänen itsensä mielestä hänellä ei ole mitään ongelmaa ja minä en kuulemma tiedä kasvatuksesta mitään :D Joo, mut kiitos tästä. Auttaa kun muutkin sanovat ettei ole normaalia.

Yhteistyössä